25 Ağustos 2009 Salı

# Mim 1 #
İlk Mim'imiz Sevgili kelebennk, lolla , bekriya ve sanem'den geliyor. Mim'lerde kendimle ilgili ilginç 7 özelliğim ve sevdiğim 7 şey'den bahsedilmiş.

İlginç 7'liden başlarsak:


- Beşiktaş maçlarını tribün veya televizyon'dan izlerken garip bir şekilde 90 dakikalığına tanınmaz hale geliyor, bitiminde ise hüviyetime geri dönüyorum.


-Yaz, kış farketmez soğuk su ile yıkanmaya bayılıyorum ve genelde kış bile olsa üzerimde yorganla uyuyamıyorum. Annem hep Rus kanı taşıyorsun sen der :P


-Mutfak'ta kendime veya arkadaşlarıma birşey hazırlıyor olmam çok hoşuma gidiyor.


-Rakı, Balık, Roka üçlüsü içinde maalesef Roka'yı yiyemiyorum, sevmiyorum ne yapıyım.

-Sabah işe kalkarken geç bile kalmış olsam asla duş almadan çıkamıyorum.


-Kumaş pantolon giymekten nefret ediyorum, sanırım okul hayat'ım ve düğün dernek dışında giymişliğim yok. (iş'de buna dahil)

-İş yerim ve ev'imdeki bilgisayarımda klavyem bozulursa mutlaka tekrar aynısını istiyor veya alıyorum başka klavyelerde kendimi özürlügibi hissediyorum.


Sevdiğim 7 şey'e gelirsek:

-Beşiktaş
-Rakı, Balık
-Erdek / Ocaklar
-Muhalefet Olmak
-Sivri Dil'im.
-Yatağım.
-Çay

# Mim 2 #

2. mim Damla dan gelmiş.

1- Blog'una neden bu adı verdin?
C- Bir zamanlar zayıftım sonra oldum :) şimdilerde de kendi adımla sizlerleyim

2-Blog yazarken star tribiyle istediğin, olmazsa olmaz dediğin şeyler var mı?
C- Zannetmiyorum

3- En çok satın aldığın garip şey?
C- Kombine bilet ve Eti Cin :)

4- Şeker gibi olduğun anlar?
C- Beşiktaş galibiyetleri sonrası ve cuma rapoların bittiği an.

5- "Arkadaşım artık sormayın şunları" dediğin şeyler?

C- Askere ne zaman gidiyorsun? Ne zaman evleniyorsun? Maça gidiyormusunuz?

6- Seks'in sendeki rengi?
C- Siyah ve Kızıl tartışmasız.

7- Aynaya bakınca gördüğün?

C- Çirkin'in teki.

8- Kendini okutan blog dediğin?
C- Beni güldürür, güncel haberlere yer verir, dürüsttür.

9- Bu blog sahibi/sahibesiyle karşılaşacabileceğin yerler?
C- Taksim, Beşiktaş.


0 "Minute":

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar