5 Ekim 2010 Salı

Benim için 10...


10,

Bakıldığı zaman ne alaka diyilebilinir doğrudur. Altı üstü bir sayı'nın insan hayatı için ne derece önemi olabilir ki?

Mutlaka herkesin uğurlu sayı anlamında ilk sorulduğunda verdikleri cevap vardır. Benim içinde bu sorunun cevabı ilk aşamada elbette 10 sayısı olmuştur, olmaya da devam edecektir.

Ama gelin görün ki sadece öylesine bir sayı olmamıştır benim için.
Özetlersem, memleketim Balıkesir'in plakası olan 10 sayısıyla açmışım Dünya'ya gözlerimi saat 10'da.

Okula başladığım ilk gün sınıf numaramın üzerinde de 10 yazıyordu. 10'uncu sırada okula gelmek ve beş sene boyunca o'nu taşımak.

Lise çağı'nda da bu tesadüf gelip bulmuştu, okul numaram farklı olsa da sınıf'ta 10'uncu sırada buluyordum kendimi sıralamada.

Değer verdiğim, tam olarak varlığını algılamaya başladığım 10 yaşımda kaybettim Dayı'mı, bana o yaşıma kadar yaptıklarını hala unutamam üstünden yıllar geçsede.

Üniversite tercihimi 10.sıra olan Zonguldak Karaelmas Üniversitesi'yle taçlandırmıştım, hatta ilk yolculuğumdaki koltuk numaram bile 10'du.
Üniversite'de aldığım en düşük notu sorsanız inanın bana o bile 10 oldu dört sene boyunca.

Babam'ın beni Beşiktaş'la İnönü Stadı'yla tanıştırdığı o müthiş şampiyonluk maçında henüz 10 yaşındaydım.

Kardeşimin benden 10 yaş küçük olması da cabası...

Ve şimdi bu kadar tesadüfi durumu ilk kez kendi isteğimle taçlandırmak ve ölümsüzleştimek istedim.

Uzun zamandır mutluluğumu, sevincimi, üzüntümü herşeyimi paylaştığım, sevdiğim insanla asla dönüşü olmasını istemediğimiz bir yola girdik ve bu ilişkiyi nişanla sağlamlaştırmaya karar verdik.

Evet belki tahmin etmişsinizdir zor değil.

Yüzükleri parmaklarımıza hiç çıkarmamak için ve ölümsüzleştirmek için taktığımızda içerisinde hep hayatıma yön veren o sayıyı gördüğümde, yüzümde hep bir gülümseme ve aklımda bu söylediklerim kalacak.
Peki yüzüklerin içerisinde ne mi yazacak?

10.10.10

:)

İşte böyle birşey benim için 10...

2 "Minute":

beenmaya dedi ki...

daha ne olsun :)))

10un onlarca katı mutluluklar, mutlu zamanlar diliyorum size…

Evren dedi ki...

s/onunda :)öpüyorum ikinizi de...

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar