24 Ekim 2009 Cumartesi

Conon see him! :)



Adı Furkan, Grafik sanatçısı ve fotoğraf çekmek o'nun için bambaşka bir tutku.

Yalnız tek bir eksiği var, o da bir fotoğraf makinesi. 

Hayalini süsleyen Canon'a ulaşmak için bir proje üretti ve Canon'un o'nu görebilmesi için tam 2010 adet fotoğraf çekerek amacına ulaşmaya çalışıyor.

Hayalini şöyle anlatmış:

"Kendimi bildim bileli fotoğraf çekmek istiyorum. Aklımda bir sürü kompozisyonla dolaşıyorum. Gördüğüm bütün güzel şeyleri hayalimde bir fotoğraf karesine sığdırıyorum. Yeni tanıştığım her yüz bana yeni bir fotoğrafı çağrıştırıyor. Gördüklerimi sizlere de gösterebilmem için, benim dünyamı sizinle paylaşabilmek içi tek bir şey eksik, bir Canon fotoğraf makinası.

Yıllardır bir Canon’um olsun istiyorum. Ama bir türlü o kadar parayı bir araya getiremedim. Sonra düşündüm de bazen parayı değil sizinle aynı şeyi isteyen insanları bir araya getirmeniz bir hayali gerçekleştirmek için daha etkili olabilir. 
Ben de hayalimi paylaşan 2010 kişinin peşine düştüm. 2010 yüz, 2010 fotoğraf karesi… Hepsi yıllardır hayalini kurduğum Canon’a sahip olmak için.

Biliyorum Canon sonunda beni görecek ve ve ben sonunda dünyayı bir Canon’un vizöründen görebilicem. 

Burdan her gün yeni eklenen fotoğrafları ve Canon’a kaç fotoğraf kaldığını takip edebilirsiniz. Siz de paylaşmak isterseniz bu hayali, bu bloğu yayabilir ya da yüzünüzü objektife dönebilirsiniz!"

Şimdi bizlere düşen o'na destek vermek, sadece gülümseyin ve Canon see him! deyin yeter.

Destek vermek için tek yapmanız gereken o'na ulaşmak,

Projenin internet adresi:http://canonseeme.blogspot.com
Furkan a friendfeed ten ulaşmak: http://friendfeed.com/katatonikpatlican
Twitter'ı: http://twitter.com/iAubergine

CANON SEE HIM..

0 "Minute":

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar