7 Aralık 2009 Pazartesi

O şimdi asker :)


Vatan borcu'mu layıkıyla yerine getirebilmek için kısa bir süre de olsa aranızdan ayrılıyorum.

Beni seven herkese çok teşekkür ederim.

Bensiz buralar, sizsiz oralar çok tatsız olacak biliyorum.

Görüşmek üzere güzel insanlar...

15 "Minute":

cesetizleri dedi ki...

eneee..
:((
Oy oy oy.. Hemencecik git, çabucak geçsin bitsin hayırlısıyla.
Askerim biçim biçim :))
Hoşça kal.. ;)

Cimbakuka dedi ki...

Teşekkür ederim ces :))) görüşmek üzere.

öykü dedi ki...

Hayırlı teskereler
saglıkla gıt gel
bız beklıyor olacagız..

Zeugma dedi ki...

Layıkıyla yerine getireceğinden adım gibi eminim Cimy.

Güle güle git vatani görevine.
Şafakların çabucak geçsin.

Sensiz buralar tatsız olacak, doğru bildin...

Dualarımız seninle..
Yolun açık olsun.

Cimbakuka dedi ki...

Hepinize çok teşekkürler arkadaşlar iyi ki varsınız :)

Kupa Kızı ♀ dedi ki...

Hayırlısıyla git hayırlısıyla gel.

Allah yardımcın olsun arkadasım

Güle güle

stuven dedi ki...

sayılı gün çabuk geçer derler. hayırlı teskereler.

Kupa Kızı ♀ dedi ki...

2 tane blogun oldugunu unutmusum. yorumum nerde diyorum

diğer taraftaymıs :)

Cimbakuka dedi ki...

Kupa Kızı insanlar nedense hala asıl site'me yönelmediler. Garipsiyorum bende alışana kadar burdan tek tek yazıyorum.

Pilli Petro dedi ki...

güle güle git, hayırlı teskereler ..

Pilli Petro dedi ki...

güle güle git, hayırlı teskereler ..

Pilli Petro dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

sag salim geri gel lutfen :'(
ooof :(

Adsız dedi ki...

hayır niye gittinki yaaaa :(
biliorum kızıcan bana simdi bunu okuyunca ne demek len diye ama :(
iste ele. . :'(

Cüzzamlı Melek dedi ki...

duygulandım ak...

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar