24 Eylül 2009 Perşembe

Güle Güle Ufuk Çizgisi:(

İnanamıyorum şoklardayım nasıl olur dedim öykünün yazısını okudugumda. ufukcizgisi abimizi kaybetmişiz suan kelimeleri bi araya getirmekte o kadar zorlanıyorumki. Aynı seye asıktık biz "mavi" tutkumuz vardı her konumla uzun uzun bıkmadan ilgilenir fikirlerini esirgemezdi.. cok üzgünüm. Daha önce hic görmedigim bi surete ağlıyorum. Yüregi güzel insanlardan bi tanesi daha terketti bizi :(

Rabbim ailesine sabır versin

15 eylül kadir gecesinde blogunda ettigi son dua tüylerimi diken diken yaptı


İnsan suretiyle geldiğimiz şu hayatı "insan" olarak yaşayıp tamamlamayınasip et yarabbi. Zaaflardan ve herşeyin esirliğinden uzak eyle, ruhumuzukirletmeden temiz bir benlik ve kişilikle yaşamayı ve sana ulaşmayı nasipeyle. Ey merhametin en büyüğüne sahip Allahım, dünyada ve ahirettemerhametini günahkarda olsak bizlerden esirgeme. Bizleri dünyada iyikullarınla karşılaştır yanlışlara hidayet nasip et. Bana ve kullarına yolundaolmayı ve şu geçici hayatta sağlıklı, mutlu, huzurlu bir hayat yaşamayınasip eyle.İşin, eşin, evladın, ömrün, ölümün hayırlısını ver Allahım.AMİN..

İyi ki tanıyanlardan oldum seni..


Basımız sağolsun.. Blog ailesi..

1 "Minute":

öykü dedi ki...

Pespese dustu yazıların Cimbakuka gerı gelmıs
tam HOSGELDIN cok sevındım yenıden gordugume yazcagım zaman gordum bu yazıyı burdan baslamak ıstesem de yazmam gerektı

sevgılı cımbakuka
hepımız kandırılmısız
öldu sandıgımız ınsan
bızlere yalan soylemıs
boyle bısey yok
öldu yazıp hepımızı bunca üzup aglatan ınsan
onuncu köyün adamı adlı bı blog acıp normal bı sekılde yıne herkesın ıcınde herkese yazılar yorumlar yapmıs
ınsanlar yas tutarken hıc ıcı sızlamamıs demek kı
sen de skın uzulme bu yazı byrda huzun olarak kalmasın YALAN oldgnu bıl dıye yazdım..

evet boyle yalanlar olsa da
gercek sevgıler de var burada
cok guzel ınsanlarda sen mesela
dönmen

ınan cok mutlu oldum
tekrar hosgeldın
saglıkla guzellıkle
ve bol yazılarınla artık aramızda ol
sevgıler

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar