7 Eylül 2009 Pazartesi

Neredesiniz?

Şu yan taraf'ta gördüğüm 112 izleyicim sevgili okurlarım arkadaşlarım,

Nerelerdesiniz?

Ben buradayım ama.

19 "Minute":

Ful yaprakları dedi ki...

buradayız:)

beenmaya dedi ki...

ben bir orada bir buradayım :)))

Cimbakuka dedi ki...

Sen hiç konuşma maya hanım :/

...Aslı Cadısı... dedi ki...

sadece izleyici onlar adı üstünde işte:)

beenmaya dedi ki...

aaa o niyeymiş pardon :))

Cimbakuka dedi ki...

daha yeni teşrif ediyorsunuz hanım efendi :)

beenmaya dedi ki...

hahah ayıp ama bu dediklerin sen yorumları okumuyorsun herhalde cicim :))

öykü dedi ki...

Burdayız burdayız:)

Evren dedi ki...

senin blogun güncellemesi bana niye düşmüyor kardeşim ala ala ya...

Cimbakuka dedi ki...

bilemiycem hıh:/

stuven dedi ki...

yoklama bitmediyse bende burdayım:)

Cimbakuka dedi ki...

yok abi yok daha top patlamadı.

mehbup dedi ki...

Geldim, burdayız..

Cimbakuka dedi ki...

http://www.burakguven.net/ :)

Leah dedi ki...

Ben de yeni izleyici, yehu :P

Cimbakuka dedi ki...

Leah burayı değil www.burakguven.net'i takip et taşındık oraya çünkü :)

İ.x.İ.r dedi ki...

Geldik geldik:)

aysegul dedi ki...

Geldim geldim işte yaaa.

Off yaaa çok şekersin ama :P

Kali Rind dedi ki...

Oraya da uğruyoruz.

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar