8 Haziran 2009 Pazartesi

Bir yazmadım, bin ah işittim.

Farkındayım uzun zamandır blog dışı olduğumun.

Havalardan mıdır, içtiğim gazlı biralardan mıdır nedir hazımsızlık var sanırım. Birde bilgisayar başında oturuyorsan ve ev'inde klima yoksa işte o zaman halin harab arkadaş.

Dün baktım ibre 30' üzeriydi, dedim ne oluyor eriyormuyuz. 1 hafta sonra tatile çıkacağım, umarım güneş aynı performansını sürdürür, aksi halde fena bozuşuruz kendisiyle. Yanmak istiyorum arkadaş, peynir gibi ne bu böyle cık cık cık...

Gündem'e bakıyorum, beni sarsacak pek'te bir olay yok, hani var ama burda tartışsam millet kasacak o yüzden diyorum otur oturduğun yerde.

Tek değineceğim söz yine spor'la alakalı,. İki güzide camia'yı karşı karşıya getiren, Kayserispor Başkan'ına; Be Sn. Mamur göz göre göre Türkiye'ye dün yalan söyledin, bilmez misin karşındaki Türkiye'nin en eski kulübü Beşiktaş, sen kime peşkeş çekiyorsun be adam? Hangi yana düşecekse düşsün artık şu Topuz, baydı vallahi.

Bunun dışında Lost'ta çok önce bitti izleyecek dizi kalmadı arkadaş. Zaten televizyonda izlediğim dizi yok, bilgisayarda oturup o sıcakta uzun uzun film izlemekte cazip gelmiyor artık, ben ki günde 4 film bitiren adam artık 1'ine bile katlanamıyorum, yaşlandım yahu :(

Çalıştığım iş'i de seviyorum, klima var 3 tane mis gibi vallahi, serin serin bir gün ayaklarım geri gittiyse yamulıyım valla. (diyeceksin ki zaten yamuksun, kabul.)

Kenan Albüm'ü aldım dinledim, ama yok be nerde bi önceki albüm'ü :/ Ara beni lütfen, Yüzsüz Yürek, Olmaz, bu şarkılar öyle kalmış ki aklımda, sanki başka'sının bir arabesk albüm'ünü dinler gibi oldum, umarım kısa sürede alışırız. Ama Kıskanıyorum parçası şimdilik favorim ilerleyen haftalar ne gösterir bilmem, lig uzun maraton.

Ha bu arada dün gece rüyamda ciddi anlamda bir ada'ya düştüm ama yanımda ne Lima vardı, ne de bir teknem kalktığımda baya buruktum, benim gibi insana bu yapılmaz ki :(

Alır başımı giderim şimdilik, maliyet raporları beni bekler, görüşürüz bi ara hadi bay bay...

9 "Minute":

Benim Hayatim dedi ki...

Akşam Çakar'ın Başkan'a tavrından sonra iyice koptum. Nasıl o kadar lakayt olabiliyor. Aziz Başkan'da bir saygı duruşuna durmadığı kaldı.

Topuz bence akşam ağlamıştır ne yaptım ben diye :) Anadolu çocuğu olmayanlar ne yani yalan söyleyebilir mi? Sonuçta kimin söylediği çıktı ortaya :))

Eğreltiotu dedi ki...

gazını alayım canım ben senin :)

Cimbakuka dedi ki...

@Benim Hayat'ım;
Adam resmen Anadolu Çocuğuyum sıfatını kullanarak demagoji yaptı ama ne oldu yalancı çıktı, şimdi bütün Anadolu Çocukları yalancı'mı yada hepsi doğrucu. Böyle mantık yok.

Zaten bu ülkede bütün pisliği Anadolu Takımları yapar. 2 milyon etmeyen adamlara inanılmaz para isterler, futbolcuyu malları gibi görürler sonrada atıp tutarlar.

Yıldırım Demirören, Aziz Yıldırım gibi tehdit etmeden ve Recep Mamur gibi yalan söylemeden çıkmştır işin içinden. Takdir kamuoyunun.

@eyreltican;
sıvazla sırtımı ha çıktı ha çıkacak :P

Cimbakuka dedi ki...

Bu arada Benim HAyat'ım

http://www.muhalefetuyuma.com/

yeni biz hizmetimiz belki seni bir nebze olsun sakinleştirir.

beenmaya dedi ki...

gitmeden görüşmeli derim ben başka da bişi demem :)))

Bekriya dedi ki...

demek adaya düştün ha :) ahahah ilahi bizde ona bişi derler de ben sana sonra söylerim :D

Cimbakuka dedi ki...

Dustumde ne oldu sanki :D

maya yapariz kuzum bi acil toplanti xw

Benim Hayatim dedi ki...

Baktım şimdi Kanalturk'e mail atıyorum hemen.

Demirören konuşurken Çakar'ın çay içme şekli gözümün önünden gitmiyor!

Cimbakuka dedi ki...

Yavşak herif diyorum sadece.

Hala bekliyoruz Taksim meydan'ınında Dansöz Kıyafetiyle dolaşmasını.

Aziz'e köpek olurken, Demirören'e tavrı...

Neyse eceli gelen köpek cami duvarına işermiş o misal.

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar