24 Haziran 2009 Çarşamba

Bitti...

Evet evet yanlış duymadınız bitti.

Aniden böyle bir karar alışımın sebeplerini sorgulayıp buna bağlı şaşırabileceğinizi tahmin edebiliyorum.

Cimbakuka'nın hayatta olduğu süre zarfında eleştirildiği çok fazla konu olduğunu da zannetmiyorum.

Çünkü neysem o'yum mantığını hayatımın her alanında benimsemişimdir.

Yani kısaca gerçek - sanal ilişkisi olmadan tamamen duygularla hareket ettim.

Bana kazandırdığı çok fazla şey oldu, iyi ve kötü'yü ayırt etme manasında.

Bu'nun yanı sıra kazandırdığı dostluk, arkadaşlıklar da elbet.

O'nlar biliyorlarki ben zaten hep varım, can sıkmaya da gerek yok çok fazla.

Sanal alem dediğin nedir ki sorusunu bende sorardım ama malesef gerçekten öyle değilmiş.

Kiminiz bu durumu kaldıramadı diyebilirsiniz, kiminiz blog yazmak herkesin harcı değilde diyebilirsiniz, sorun değil.

Benden daha fazla şeyler kaybettirmeden, çok kısa zamanda da olsa gitmem gerektiğini hissettiğim için bitiriyorum.

Sorgusuz, sualsiz herkesi severcesine.

Okumaktan zevk aldığım arkadaşları her zaman yakından izleyeceğim bundan şüpheleri olmasın.
Bütün okuyucularımdan du durum için özür diliyorum, belli mi olur birgün belki başka bir yerde tekrar karşılaşırız.

Hepiniz sevgiyle kalın,

Haydi, Hoşçakalın...


Cimbakuka

21 "Minute":

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

Buna gerek varmıydı şimdi kanka...Bu açıklama beni tatmin etmedi haberin olsun...

Zeugma dedi ki...

:(
Arada gelip yaz..Sık olmasa da..
Herkes çok sevdi seni, biliyorsun.
Olmaz böyle :(

beenmaya dedi ki...

sana gitme demeyeceğim ama gitme lavinia...

neyse vardır bir bildiğin diyerekten uzatmıyorum konuyu. üstelik buradan gidebilirsin amma velakin benden kaçamayacağını söylememe gerek yok öyle değil mi...

bu arada bu deneme değil haberin olsun :)))

Maryjade dedi ki...

sende benim gibi bir süre dinlenmeye alsaydın blogu,bir servis çekseydik falan :-) son söz senindir tabii, birgün biryerde görüşmek umudu ile...

Benim Hayatim dedi ki...

Haydaaa!
Yolun açık olsun ne diyim. Düşünülüpte alınmış bir karar olduğuna eminim. Nasıl mutlu olacaksan öyle devam etmek en doğal hakkın. Seni okumak zevkliydi. Kal sağlıcakla..

Aysun..

efsa dedi ki...

Ya biri bana anlatabilirmi?, insanlara ısrarla üzüldükleri konu hakkında soru sormayayım derim hep. ama bu sorun her neyse buralara kadar geliyorsa, yazıktır.

Burak neden gidiyorsun?

Noni dedi ki...

Hay Allah nerden çıktı bu karar şimdi? Blog dünyasının senin gibi kaliteli bloggerlara ihtiyacı var bence...Aldığın karara saygı duymaktan başka yapacak birşey yok galiba...

Evren dedi ki...

ister yağmur ol gel,
ister güneş ol
ister yıldız ol gel,
istersen ay ol gel
bir gün çıkıp gel

ister gündüz ol gel, istersen gece
istersen sonbaharda, istersen ilkbaharda
ister dalgalarla gel ister bulutlarla
istersen rüzgarla gel
bir gün çıkıp gel...

ister hüzünlerinle gel
ister sevinçlerinle gel
gözyaşlarını bırakarak sevinçlerinle, isteğinle gel

ister umutlarınla ister hayallerinle gel
ister kalmak için istersen gitmek için gel
ister pazar günü, istersen her gün gel
ama bir gün çıkıp gel
her zaman gel...
__________________________

yazmıştın hatırladın mı?
şimdi sıra bende...
__________________________

ama bir gün çıkıp gel
her zaman gel...

Üfürükten Prenses dedi ki...

Nedenini bilmiyorum ama keşke bir son olmasaydı.

ne bileyim 60 günde bir gelip yazsaydın ama yazsaydın..

Hoşçakal..Ama içimden bir ses döneceğini söylüyor,umut ediyorum.

...Aslı Cadısı... dedi ki...

Daha yeni keşfetmiştim seni..
Keşke bu kadar çabukta kaybetmeseydim..
Elbet bildiğin vardır. Hayırlısı..
Hoşçakal demekten başka elden bişey gelmiyor...

öykü dedi ki...

bence bıtırme
sorun neyse
ıcınde onun sancıları gecene kadar ara ver
ıcınden geldıgınde yıne yaz
kendımden bılıyorum
yazmak bı terapi
bundan kendını mahrum etmemelısın
hem de burdan
yanı bızlerden de uzaklasmamalısın dımı ama:)

aysegul dedi ki...

Offf yaa gitme ama :((((

erkan bal dedi ki...

git.. git... sen bari kendini kurtar... ben eskiden günde 3 defa modemimi çöpe atardım. maillerimi silerdim... git gidebilirsen....

kelebenk,in annesi dedi ki...

sevgili cimbakuka,kızımın sayesinde tanıdım seni.kararına saygı duyuyorum.sanal alemden gitsende gönlümüzde yerin var bunu böyle bil.izmirden kucak dolusu sevgiler,belki bir gün bir yerlerde.....

Cimbakuka dedi ki...

Hepinize gerçekten çok teşekkürler.

Unutulmamak umuduyla...

LoLLa dedi ki...

git sen git :(

cizgilidefter dedi ki...

hoşçakal :)

meltem dedi ki...

NASIL YAAAAA???
GEÇ BULDUM ÇABUK KAYBETTİM:(((

MELİS dedi ki...

bir daha düşün istersen.....biraz dinlen enerji al,hepimiz soluklanmak isteriz arasıra...
Sevgiyle kal...

Adsız dedi ki...

Cimbakuka yaaa çok üzüldüm :( Beşiktaşımızın şampiyonluğunu,sevinçleri,üzüntüleri(sevgili Vedat Okyar kaptanımızın acıısnı da bütün sporseverler olarak birlikte paylaşıyoruz üzüntümüzü.lütfen en azından bloğunu kapatma arkadaşlarımızın dediği gibi:( burda hep dursun olur mu* seni çokkkk sevdik ve her zaman seveceğiz ve seni okumayı dört gözle bekleyeceğiz.

izninle Vedat Okyar kaptanımızın resmini bloğuma koymak istiyorum.sen çok iyi ifade etmişsin duygularını.katılıyoruz.blogger dünyasının ,bizim sana ihtiyacımız var.her şeyin en hayırlısı senin olsun.

kardelen dedi ki...

bu haberi biraz geç alsamda gidişinize bende çok üzüldüm.Belki başka bir yerde tekrar görüşmek dileğiyle...

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar