2 Haziran 2009 Salı

Yere İniş.

Malumunuz çok yoğun bir haftayı, hem bireysel, hemde toplu olarak geride bıraktık.

Cumartesi sabah'ının stresi ve sonrasında ki inanılmaz rahatlığı şahsım ad'ına bütün bir sene'nin boşalması gibiydi.

Süper geçen sınavın ardından mezuniyetliğin ilk temellerini atmak, arkasından yıllardır emeğimizi sarfettiğimiz, gecemizi gündüz ettiğimiz Beşiktaş'ın şampiyonluğu ile pekişen dolu dolu bir hafta sonu.

Bu süreçte sınav için desteğini veren özel blogger kardeşliğine ve herkese teşekkürü de borç bilirim.

Herkesin sınavı, işi gücü bittikten sonra Blogmania 4'ü yapma'nın vakti çoktan geldi de geçti diye düşünüyorum, Tatil moduna girmeden, buralardan uzaklaşmadan toplanalım derim.

Haziran 13 bu blog tatile kaçar, özledim Erdeği, Ocakları valla ne yalan söyliyim, bünye tatili de haketmedi değil hani.

Herkese iyi haftalar diliyorum, sağlıcakla kalın efem.

p.S. İlginçtir yazıyı yayınladım ve bir süre sonra 1 saate yakın göremedim ve şimdi tekrar geri geldi :S

Mailbox'a yorumlar düştü fakat burda göremedim.

Blogger noluyo?

5 "Minute":

Damlo dedi ki...

heyy hoooyy 20 hazirandan önce toplanalım ki finallerden naşi gelmemezlik olmasın :D

Cimbakuka dedi ki...

Toplanırsak ancak bu hafta olur :)

13-21 arası yokum bu diyarlarda.

Adsız dedi ki...

maaaşaallllahh diyorum umarım her seneee böyle olurrrrr:)iyi tatiller diliyorum şimdidenn hepinizeee:)

delininbiri dedi ki...

ben de tatil istiyorum ama ya.. :/

Cimbakuka dedi ki...

Sana hergün tatil değil mi deli :D

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar