31 Mayıs 2009 Pazar

Herkese Nasip Olmaz...


Şampiyonluk bizim,

Kupa bizim...


ŞAMPİYON BUDUR, BAK BAK KUDUR...















6 "Minute":

Evren dedi ki...

biz nasıl katılıyoruz, nerede ağırlanıyoruz sayın cimbam ???

lori dedi ki...

OFF OFFF!
ya Turkiye'de olmak istedigim tek an! dunden beri kuduruyorum yeminle ya:(
100.cu yil kutlamasinda ordaydim, anisi yetsin napim.
A$K A$K A$KKK BE$iKTA$KK!
YAZSIN BIZI TARIHLER YAZSIIIN!
HALA MUTLULUK SARHOSUYUM SOYLICEK SOZ BULAMIYORUM!
SAMPIYONUZ KURBAN OLURUUUUM BOLE BI ASK OLAMAZZZ!!
SIYAH +BEYAZ = HAYATTT BE HAYAT!

Adsız dedi ki...

ben dee şimdiii istanbul da oraadaa olmak ve bu coşkuyyuu yaşamak isterdim.şampiyon olduğumuzz yeterr:) bu sevinci doya doya yaşayalımmm.inşalllllah bundan sonra hep şampiyon olacağız.mustafa hocayı veeee tüm futbolcularımızı tebrik ediyorum.cimbakuka benim için tebrik edermisin.sevgilerimleeee:D

LoLLa dedi ki...

o zamaaaan bi suru milyon opucuksleeaaaar :)

pRncfRn dedi ki...

tebrikler efendim :)

beenmaya dedi ki...

budur diyorum başka da birşey demiyorum :)))))

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar