30 Mayıs 2009 Cumartesi

İçimizdeki Yangın Sizi Bekliyor...


İstersen donatalım dört bir yanı bayraklarla
İstersen eğlenelim davullarla zurnalarla ...

1- Cumartesi'yi pazara bağlayan gece saat 00:00 - 01:00 sularında takımımızı Atatürk Hava Liman'ın da karşılıyoruz. Atatürk Hava Liman'ı Pascal Nouma'dan sonra gördüğü en büyük kalabalığı yine bizimle görecek.

2- Pazar günü saat 14:00'de Ümraniye'den hareket edecek üstü açık otobüste bulunan futbolcularımızı Barbaros Bulvar'ında karşılayacak ve stada kadar eşik edeceğiz.

Demiştik ya; Siz isteyin sadece İstanbul değil, tüm TÜRKİYE'yi yakarız.

İşte bu böyle birşey...

NOT: LÜTFEN ALKOLLÜ ARAÇ KULLANMAYALIM!


Maç Günü ile ilgili:

Yaptığımız girişimler sonucunda; Beşiktaş Sahile Dev Ekran kurulması için Beşiktaş Belediyesi ve Cola Turka ortakliğiyla son noktaya gelindi. Yarın Beşiktaş sahile dev ekran kurulacak ve maçı oradan izleyeceğiz.

Ayrıca BKM'nin önünden, Balık pazarına doğru 250 metre bayrak enine asılarak bir tünel oluşturulacak. Ekstra olarak da Simit Sarayı'nın karşısındaki Kilise'nin duvarına Beşiktaş Kareografisi yapılacak. Boya konusunda uzman olan, elinden bu isler gelen ve bayrak asılmasına yardım etmek isteyen arkadaslarin, YARIN SABAH Simit Sarayı'nın karşısındaki Kompedan'in yanindaki kilise duvarının oraya gitmeleri rica olunur. Bayrak ve Boya konusunda Muracaat: Adil Bey & Birol Bey


BÜTÜN BASIN TRAŞ FORZA BEŞİKTAŞ

9 "Minute":

Evren dedi ki...

sen sınavlarına çalışsana :)

beenmaya dedi ki...

giydim formamı akşamı bekliyorum :)))

Cimbakuka dedi ki...

Okul benim için bitmiştir, daha da gitmem :)

--> MEZUN <--

Haydi BEŞİKTAŞIM mesut et bizi...

Semti donatmaya gidiyoruz.

Başlasın kutlamalar hayde breeee.

Pilli Petro dedi ki...

TEBRİKLER sonunda şampiyon oldukta Bursa'da tek ses yok, yoksa ben mi duymuyorum :P

Adsız dedi ki...

Şampiyonuzzzzzzzzzzzzzz yerrrr siyahhhhhh gök beyazzzzzzzzzzzzzzzz,şampiyonsun beşiktaaaaaşşşşşşşş:D

minikpandispanya dedi ki...

çok bekledik çok istedik be beşiktaşım...bursanın sesi burada:)

Evren dedi ki...

fsmye gelmeliydin bekriya :)
kutlarız cimbam :)))

Pilli Petro dedi ki...

Evren dün ben öüyodum yorgunluktan bugün bile çalıştım yeni geldim eve :)

akilliigne dedi ki...

bir beşiktaşlı olarak bu sevinci
her yazanla paylaşmak isterim..
sevgilerimle

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar