7 Mayıs 2009 Perşembe

Müthiş Buluş.

Sevgilinden yeni ayrıldın aşk acısımı çekiyorsun?

Sınavların kötü geçti diye kafayı mı yiyorsun?

İşte patron'unla aran mı kötü?

Sabah kalkmak zormu geliyor?

Depresif misin?

Üzülme!

Bilim adamları araştırdılar ve sonunda senin için buldular.

İşte o müthiş buluş

Bakkalınızdan isteyiniz... :)

15 "Minute":

Maryjade dedi ki...

walla geçen hafta keşfettim ben bu ilacı züperrrr :-)

beenmaya dedi ki...

ben bi süredir kullanıyorum yan etkisi olmadığı gibi kilo bile verdiriyor :))

Zenciörgüsu dedi ki...

hee!mailden şeyettirdin ya..bana dokundu biraz,çarpıntı felan yaptı :))

Ateş Böceği dedi ki...

oooo burda ki herkes denemiş bu ilacı ben genede takıntılı ford kullanıyordum hem kilo aldırıyor hem sinir hemde asabiyetim artıyordu ayyy en kısa zamanda değiştriyorum ilacımı ve buna başlıyorum :):)

Damlo dedi ki...

ne bu be :D:D

Cimbakuka dedi ki...

için gari :D

lori dedi ki...

oyy yarildim! hayir cidden psikoloji okudum da "yeni bi ilac cikmis nasi haberim yok" diye bakindim birden. biyandan da dusunuyorum "boole ilac reklami yapilmaz ki" diye!
megerse en guzel ilacmis abicim!

Kediye Kafa Atan Psikopat Fare dedi ki...

Yemeklerden once mı yoksa sonra mı ıcıyoruz?
Bır seferde kac tane ıcıyoruz?

Doz asımından adres değiştirmeyelim sonra:)

Damlo dedi ki...

yahu bilgilendirsenize :D:D

Kupa Kızı ♀ dedi ki...

Ben de istiyorummm :))

Cimbakuka dedi ki...

Hafta içi bi kere hafta sonları 2-3 tablet.

Kışın eve kapandığınızda sabah 1 gece 3 tablet.

Yazın deniz kenarında kullanmayın.

partide eğleniyorken gerek yok.

Alkol ile alınca etkisi daha çabuk oluyor :)))))

Maryjade dedi ki...

doktorum siz ne yaptınız yaw? hayattan çok fazla şey beklemeye başlayacak sonra kullanıcılar :-)

Pilli Petro dedi ki...

ahahah deli ya iyiyimiş bizim hüsnü bakkalda da var mıdır yoksa bana yollayıver :P

foodbynil dedi ki...

Lan ciddi ciddi var yani.Kullanılıyor bide,ben direk şişeyi de yuticam :d

efsa dedi ki...

adında bile bir keremate var :)))))

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar