2 Mayıs 2009 Cumartesi

Utanın....

Şampiyonluk sadece kaptanın elinde havaya kalkan bir kupadan ibaret değildir!Şampiyon demek;"bu ligin en büyüğü budur"demektir!Sen Feneri,G.Sarayı,Sivası,yenmeden neyin büyüğüsün?Biz o kupaya mı"ŞAMPİYON"diye bağırıyoruz yani?Bu kadar emek,bu kadar uğraş,hepsi bir kupa için mi?Eğer öyle olsa,her yıl GS ile Fb ye de şampiyon dememiz gerekmez mi?Kupalardan öte sevdik seni Beşiktaş diye bağırdık ta siz ne anladınız?

Utanın çocuklar...

7 "Minute":

Evren dedi ki...

çarşı farkını dünkü kutlamalarda bir kez daha göstermiş sevindim onların arasından bir adamı tanıyorum diye... sevindim o adamın duruşundaki samimiyete ve güvene... soyadından mütevellit insanda uyandırdığın duygular cimbakuka... iyi ki tanıdım seni çarşı çocuğu...

beenmaya dedi ki...

aynen öyle ama yine de şampiyon biziz :)))

delininbiri dedi ki...

geçmiş olsun..
filmin kalanı 13 mayısta :D

defne dedi ki...

galiba yönetime ve futbolculara utanın dedin ama beşiktaşın taraftarı olarak ben de utandım doğrusu:(
şu kısacık ömrü hayatımda feneri ya da galatasarayı yendiğimizi göremeyecekmiyim..
Allahım rezalet bu:S

Cimbakuka dedi ki...

defne asla taraftar olarak kendimden utanmıyorum.

yağmur demeden çamur demeden senelerdir şampiyonluk görmeden bir kere bile şikayet ederek gitmedim o tribüne.

her defasdında ayrı bir heyecan, her maç kendi özgü güzellikler geçirdik.

Dünde biz görevimizi olduğunca fazla yaptık. Benim asla utanılcak birşeyim yok aynı şekilde seninde.

Zaten Beşiktaş taraftarının tartışılacak tarafı çok seviyor olması, yensede yenilsede 15000 den kişiye oynuyor olması.

Tek suç aranacaksa suçumuz bu.

Ama ben asla utanmam...

Çünkü biz Beşiktaş'ı ne para için, nede sevinmek, kupalar için sevdik.

Bir beste var bu bizi oldukça anlatıyor zaten;

"Bazıları kupalara, bazıları şampiyonluğa, bizim bu büyük aşkımız sadece Beşiktaş'ımıza, Şampiyon olmasan bile seveceğiz seni yine de, sen bizim yarınlarımız, tüm hayatımızsın BEŞİKTAŞ..."

defne dedi ki...

ben de asla utanmadım ama seneler önce eniştemin gs olmam için verdiği çikolataları almadığım için pişman da olmadım değil yani:)

Cimbakuka dedi ki...

Bu nasıl laf defne.

O pişman olmadığın Gs bugün UEFA için mücadele ederken, sen sadece lider'İn 1 puan gerisinde ve Türkiye kupasında finaldesin.

Beşiktaş sevgisi diğer sevgilere benzemez inan.

Başarılar gelip geçicidir, ama Beşiktaşlılık hep bakidir kuzum :)

Unutma hiç biri yokken biz vardık...

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar