9 Mayıs 2009 Cumartesi

Şükür

Haftalar sonra gelen liderlik belki de tam zamanında oldu.

Kaldı 3+1.

Yüklen Beşiktaş'ım.

Şampiyonluk bizim kupa bizim...

6 "Minute":

Damlo dedi ki...

tebrik ediorum anacığımm

delininbiri dedi ki...

kupaya heves etmeyin hiç :D
ama şampiyonluk sizindir..sivas mallığına doymasın..

Cimbakuka dedi ki...

:))

Bizimkiler akıllı olsa İnönudeki 2 maçda (bursa - fb) bugün şampiyonduk :)

Sivas zaten haftalardır bam güm top oynuyordu birtek M.yıldızları vardı o kadar, sonunda da patladılar.

Te 5 hafta önce CL,na bile gidemeyeceklerini söylüyordum millet gülüyordu.

Trabzon geldi diplerine şimdide.

Neyse Kupa maçı için görüşlerimi maç sonrasına saklıyorum kazanırsak mutlak uğrarım bloguna :))))))

delininbiri dedi ki...

bekliyorum maçtan sonra :D

Cimbakuka dedi ki...

İzmirde olacağım yenersek mutlaka uğrarım yenilirsek kalıcı olarak İzmire yerleşebilirim dönmemek adına :lol

beenmaya dedi ki...

inşallah diyorum başka da bişi demiyorum ben...

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar