12 Mayıs 2009 Salı

İETT'den DEV Hizmet!!!

Yeni hat tüm İstanbul Halk'ına hayırlı olsun (:



Hat Detayı :)

Büyükşehir Çalışıyor...

13 "Minute":

Ful yaprakları dedi ki...

??hı??
nası yani:))

Cimbakuka dedi ki...

Anlasak yeni hat detayı vermişler :)))

Artık harem'den Üsküdar'a yürümek zorunda kalmayacak halk :)))

DEV hizmet diye boşuna demedik :D

Gidiş - Geliş sefer süresi 15 dk. :D

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

ya hattı adı yaya1 ama kanka...bide hiç hareket saati yok valla ben anlamadım bu işten bir şey :)))

Cimbakuka dedi ki...

:D

Dev hizmet işte kanka yaya'lardan birine parayı uzatıyorsun alıyor seni sırtına, 7.5 dakika da harem'den üsküdar'a götürüyor :)))

Resmi site yapmış ben birşey yapmadım valla :D

Ateş Böceği dedi ki...

:)) İyimiş Sen de bir şey beğenmiyorsun adamlar koaman bir hizmet sunmuşlar ala ala vatana millete hayırlı olsun :):)

Cimbakuka dedi ki...

Yok valla çok beğendim :)

beenmaya dedi ki...

hizmette sınır yok abicim işte :)))

eğreltiotu dedi ki...

ha-ha

perikizi dedi ki...

Hep durmak yok hep yola devam ne güzel:D

cizgilidefter dedi ki...

saka gibisin ulkem :D

NoSTATIC dedi ki...

hagaden devmiş,seni seviyorum türkiyem =)

Adsız dedi ki...

cimbakukam izmirden tebrikler.kelebenk,in annesi.
ne kadar fenerli olsakta:)

Evren dedi ki...

ben istanbulda yaşarken yürünür bir mesafeydi ikisinin arası hangisini nereye taşıdırlar.. en son kazı çalışmalarında bırakmıştı mda ben :)))

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar