12 Haziran 2009 Cuma

Bu kış burada biter ve ben tatil'e giderim...



9-10 günlük bir gezinti'ye çıkıyorum millet, bilgisayardan, televizyondan olabildiğince uzağa.

Hafta son'u ÖSS'ye girecekler varsa şimdiden başarılar.


Okul'u bitenlere bol bol tebrikler.


Açıköğretim sonuçlarını bekleyenlere hayırlı 19 Haziran'lar ve vesaire vesaire.


Blog size emanet.


Kalın sağlıcakla...

Dipnot: Bugün duyduğum en güzel haberlerden birisi Celalettin Cerrah'ın İstanbul Emniyet Müdürlüğü'nden, Osmaniye Valisi olarak atanması oldu. Tatil'imi huzurla geçirebilmem için müthiş ir sebep daha.

Şükür Diyorum...

6 "Minute":

Damlo dedi ki...

ben de güne bu güzel haberle uyandım hehe.

iyi yolculuklar ve iyi tatiller babül.

ohh. ne güzel yahuu

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

iyi tatiller bol eğlenceler kanka...

Cimbakuka dedi ki...

Sana da kutsal topraklarda paşam.

Bu arada teşekkürler bebük'üm.

...Aslı Cadısı... dedi ki...

Duyunca acayip sevindim:)

Darısı başımıza..İyi tatiller..

cizgilidefter dedi ki...

iyi eglenceler dilerim.darisi basima.:d tatilde denizde plajda diledgimce vakit gecirip aksam sessiz sakin sahilde avare avare gezeinmeyi iple cekip cani gonulden dusleyen biri olarak sanirim kiskandim biraz. .:>
Bol bol eglen

Pilli Petro dedi ki...

e güle güle git madem :D

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar