2 Haziran 2009 Salı

Issız Ada ve 3 şey :))

Mim dalgası yerini dinginliğe bırakmışken tsunami kıvamında süper bir mim sevgili Bekriya'dan gelmiş.

Demiş ki zat-ı muhterem, eğer sen bir ıssız ada'ya düşersen yanına 3 adet ne almak istersin ey cimba?

Valla politik olamayacağım bu konuda ne yalan söyliyim.

1- Adriana Lima yanımda olsun, ben ona bakiyim o bana baksın yaşlanıp gidelim.

2-Ada'da ömrümün sonuna kadar yetecek alkol bulunsun, hatta değişik cins'ten alkol şelaleleri bulunsun ben onda yüzüyim.

3-18 metre tekne'yle de ada sınırlarına çıkmadan etrafında dolaşabiliyim.

Çok mu şey istedim yoksa?

Bakim? yoooooo....

:D

Bu mim benle gömülür gider, haydin öptüm mimlemiyom kimseyi,

Ada'ya gittim gelicem...

6 "Minute":

Pilli Petro dedi ki...

ahaha kardeş çok açılma boğulursun mazallah :D

Evren dedi ki...

damattttt gelini unutmuşun canım :)

Damlo dedi ki...

ay ben 3 hakkımı da afnicanla doldurmak istiorum. aşık mıyım neyim :P:P:P

Cimbakuka dedi ki...

@Bekriya, çok şükür 6 yaşımdan beri yüzüyorum, dalıyorum bişey olmaz merak etme :P

@Evren; o gerçek bu sadece varsayım, Gerçeklerle varsayımları karıştırmamak lazım :D kaldı ki Adriana olsun çamurdan olsun :P

@eyreltican; hadi ordan diyorum sana :D

erkan bal dedi ki...

şey serde erkeklik var. ben 3 tane şey alırdım:) şey işte... sonra da bi sürü çoluk çombalak sahibi olur, onlar turistlere şişe suyu, akbil satarken emekliliğin keyfini sürerdim:p

Cimbakuka dedi ki...

@ibrahim: Türk'üm Türk'sün TÜRK :D

ahaha süper fikir.

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar