21 Nisan 2009 Salı

3'ü bir arada mim.

Mim olayında çok geride kaldım ve beni mimleyen insanları çok mahçup ettiğimi düşünüyorum.

İlk olarak Delirapunzel beni mimlemişti o'nun mim'inin konusu, kalbimizi çalan eylemsel hareketlerdi.

Ve kalıp sorulara cevap vermemiz gerekiyordu.

Soru bazında gidersek.


Mutlu bir beraberlik için, karşı cinsten beklentileriniz nelerdir?
Sevdiğiniz kişide aradığınız özellikleri yazarak, kalbinizdeki güzeli tanımlayınız.
“Kısaca, birlikte olduğum kişi böyle olmalı” gibi ifadelerle,
kalbinizi çalacak kişiyi hayalinizde canlandırın ki, okuyan karşı cinsiyet
-hııım, demek şöyle yapsam daha etkili olacakmış, burada yanlış yapmışız" diyerek ayağını denk alabilsin.

Bu anlamda gidersek benim için mutlu bir beraberliğin ilk temeli ilişkide kişilerin bireysel özgürlüklerinin kısıtlanmamasıdır. Kişiler her ne kadar "çift" olsalarda birbirlerini tanıdıkları süreye kadar özel bir yaşantıları, arkadaş grupları ve özel duyarlılıkları olduğu unutulmamalıdır. Bu konumda işin içine güvende girerek ilişkiyi iyice sağlamlaştırırlar.

Karşı cinsten beklentilerden önce aynısını kişi'nin kendiside yapması gerekir diye düşünenlerdenim. Ama eğer i karşımdaki kişi beni gerçekten mutlu etmek istiyorsa;

- Her ne kadar kişi özgürlüğü sınırlandırılmasa da güven verme adına beni bilgilendirmesini isterim (asla itaat etmek demiyorum).

-Sahip olduğu arkadaş grubu ve çevresini ilk fırsatta benimle tanıştırması her zaman ilişki başında önem verdiğim konular içinde olmuştur.

-Ne kadar garip gelse de çıtkırıldım olması yerine kendi ayakları üzerinde durabilmesi, yeri geldi asabi olması benim çok çok daha hoşuma gider. Pısırık kızlardan, ayyyy sen ne dedinnnn, ıyyy bu neeee, ıy üy terimlerini adet edinmiş kızlardan nefret derim.

-Nerede ne zaman ne giymesi gerektiğini ve oturup kalkmasını bilmeli diye düşünüyorum. Asla bir mini etek, yada dekolte karşıtı değilim, elbette üstüne yakışanı en güzel şekilde giymeli karşımdaki ama dediğim gibi yeri ve zamanında. Donu başı gözüken bir miniyi işyeri veya normal günlük hayatta giymesi yerine tatil yerinde, eğlencede vs. rahatça giymesi gibi.

-Kokoşluk derecesini aşmaması gerekir. Olağan kokoşluk mertebesi benim kilometrelerce uzağımda kalmaktadır.

-Benim dinlediğim müziğe, beni mutlu eden şeylere ve arkadaş çevreme kesinlikle saygı duymalıdır. Benim arkadaşlarımı kendi arkadaşları gibi gören ve onlarla içten davranan kişi, beni o süreçte yer yüzünün en mutlu adamı eter.

-Çok şikayet etmeyen, yeri zamanında tepkisini gösteren, boş konuşmayan ve konuşturtmayan kişiye her zaman saygı duyarım.

-Benim karşımdaki kişi en az benim kadar deli dolu olmalıdır, tempoma uyamayan insanla bağlantım dual up'tan öteye geçmez.

-Bana asla yalan söylememeli, yaptığı en kötü şey'in bile doğrusunu söylesin ama asla yalan olmasın. Çok çektim bir daha çekmem :)

-Küçük ayrıntılara dikkat etmesini isterim her zaman, büyük zaten bellidir, ama küçük sinek mide bulandırır derler.

-Eh birazda içimizde tuttuğumuz dışa vurmadığımız davranışlarda var elbet :)

Teşekkürler Rapunzel.

eğreltiOtu
'mun mim'ine gelirsek o da
"karşı cinsten birisi olsaydınız neler yapardınız?" diye sormuş iyide etmiş :)

Mesela nasıl mı olurdum;

-Bir kere asla kokoş olmazdım. Oldukça sportif giyinir, gerektiği yerde en kral dekolte'yi giyer dikkatleri üstüme çekerdim.

-Asla ve asla evde Esra Ceyhan seyreden tiplerden olmazdım. Kesinlikle vucudumun aslında nasıl bir cevher olduğunu düşünüp spor yapar, koşar ve mutlaka bir spor dal'ında bir yerlere gelmeye çalışırdım.

-Kadınlarla kadın, erkeklerle erkek gibi davranırdım. Ne biliyim çok sevdiğim bir arkadaşımla (erkek) kafa çekmeye gider, onla maç izler, konsere gider deli gibi dağatırdım.

-Kendisini dünya'nın en akıllısı sanan aptal kızlara ağzının pay'ını oracıkta verir g*t ederdim mesela :)

-Kitap okumaktan asla vazgeçmezdim, ve siyasetten ne olursa olsun yine de uzak kalmazdım.

-Eğer çok güzelsem bile sevgilim'in surat güzelliğine değil, beyin güzelliğine önem verirdim yine. Bir bayan'ın yanında aptal bir erkek taşıması (yakışıklı dahi olsa) çok salakça gelir bana.

Ne biliyim yaa, bayan değilim ki şimdilik bu kadar bişey olurdum işte, zor soru abi ne yazsak kafamızda patlar bu mim :)))))

Ve Bekriya'cımda benim 6 soruda psikopatlık derecemi ölçmeye çalışmış.

1. Yıl sonunda zengin olmak koşulu ile bir yıl boyunca her gece kabus görmek ister miydiniz ?
C. Delimiyim be yahu. Hayatta herşey para mara değildir arkadaş. Ben bu halimle de memnunum.

2. Kör olma ve sağır olmak arasında nasıl bir seçim yapardınız?
C. Sanırım sağır olmayı seçerdim bende. En azından gördüğümüzde, okuyabilir, karşımızdaki ile mimik veya el hareketi ile anlaşabilirdik. Ama kör olmak korkutucu geliyor bana.

3-Öleceğiniz anı bilmek ister miydiniz?
C. evet kesinlikle isterdim. Ama ölüm şekliyle birlikte isterdim. En azından ayrı ayrı iki kere düşünme gereği duymaz insan. Nerde şurda, ne zaman şu zaman, nasıl şöyle. aha öldüm bitti.

4. Bu gecenin son geceniz olacağını öğrenseniz, birine söylemediklerinizden dolayı üzülür müydünüz?
C. Ne değişir ki? Ama tek demek isteyeceğim yine de sevgilime gerçekten o'nu çok sevdiğimi söylemek olurdu. Kötülere ne desen boş zaten.

5. Bir yıl boyunca herşeyin mükemmel olduğu, ancak yıl sonunda o yılı unutacağınızı bile bile yaşanmasını ister miydiniz?
C. Ne güzel işte. An'ı yaşamanın keyfi bundan daha güzel olabilir mi? Her mutluluk elbet geçicidir zaten.

6. Eviniz yanıyor, aileniz ve siz kurtuldunuz. Son bir kez daha eve girme şansınız olsa, neyi kurtarırdınız?
C. Çok zor bir soru. Yanan anılarımı alma imkan'ım da olmadığına göre...

Çok yazdım çok yoruldum arkadaşlar beni mimlemeden önce ne olur danışın yahu :)))

5 "Minute":

Pilli Petro dedi ki...

de get danışacakmışız, az mum üfle yorulmazsın :)

eline sağlık tipik koç burcu işte birden sorularda kendimi okumuş gibi oldum :)

Damlo dedi ki...

ben danışmıştım ki :D:D
ben bildim ben bildim :P

Zeugma dedi ki...

Ehe :)
Gördün mü bak..Ben de böyle üstüste gelen mimlerden sonra blogumda ilan ettim bir daha mim yazamayacağımı.
Bence senin de tam sırası :P

İyi ki yazmışsın bunları Cimy..
İstisnasız verdiğin her cevap benden 10 numara aldı.
Süpersin :)

Evren dedi ki...

aşmışsın kendini sen :) başlamışsındır sonlara doğru offlamaya itiraf et... :))

Zenciörgüsu dedi ki...

iyi olmuş cevaplar,koç erkeği candır zaten,abimden bilirim :)

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar