8 Nisan 2009 Çarşamba

The Oscar goes to...


Yeni bir ödül furyasıyla blog alemi karşı karşıya :) Nur topu gibi bir ödülle geldim karşınıza bu sefer de. Bu güzel ödülü bana verme şerefi duyan lucifer ve bekriya hanımları kucaklıyorum teşekkürler efem :)



Ödülle ilgili de bazı kurallar varmış:

#Ödülü veren arkadaşın linkini yayınlamak
#Ödülü verdiğin kişilere mutlaka haber vermek
#Bu ödülü verdiğin blog sahibinin linkini vermek

Hepsi bu :) Medem öyle hemen dağıtıyorum ben de ...

Kimse alınmasın darılmasın gücenmesin aman he... Hepinizin ayrı bir ödül olduğunu bir kere daha tekrarlamama gerek yok sanırım.

Şu sıralar Top 5'im;

# NoSTATIC
# kelebennk
# ZEUGMA
# LoLLa
# eğreltiOtu


Güzergah'ımda bulunan herkes de ayrı bir ödül zaten:)

Special Thanks.

7 "Minute":

Damlo dedi ki...

senin olduğun ödüle karşılık elimden geldiğince işte. sevoorum seni babül

Cimbakuka dedi ki...

Canımsın bebük'üm :)

Hep gül emi, öbür halini ı ıh sevmiyoz...

kırmızılı dedi ki...

ay yavrm üşenmemiş herkesi yazmş :)

Adsız dedi ki...

Teşekkür ederim.

Zeugma dedi ki...

Çok teşekkür ediyorum Cimy :)))

O kadar değerli ki benim için bu ödülün.Müthiş onore oldum.

Şu sıralar TOP 5'inde olmak da ayrı bir gurur kaynağı..

Süpersin.Sevgiler :)

kelebenk dedi ki...

oyy oyy oyy ben şimdi ne desem az yau... çok mutlu ettin beni. canımsın.

Cimbakuka dedi ki...

@Kırmızılı herkesi kendin gibi üşengeç mi zannediyorsun :)

@Neslihan; rica ederim

@Zeugma; yorum yazmasam da diye başlıyorum her defasında, bu ödülde de ne demek istediğimi anlamışsındır. Süpersin

@kelebennk; kuzummm değerini bil canım benim, durmak yok rock'n roll'a devam :P

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar