13 Nisan 2009 Pazartesi

Ne güzel bir hafta...

Ne güzel bir hafta diyerek başlıyorum çünkü gerçekten öyle.

Cuma günü yaptığımız İzmit çıkarmasından mutlu ve inanılmaz keyifli şekilde dönmemiz.


Hafta sonu 2 gün Ağva kaçamağının bünyeye tazelik, bolca huzur ve dinlenme fırsatı vermesi
.

Ve dün derbi'de beraberlik, kırmızı kartlar'ın havada uçuşması, 7 puan fark :)

Daha ne olsun. İyi haftalar herkese...

Hafta sonu'ndan bir kaç foto nacizane :)















18 "Minute":

Damlo dedi ki...

yaa çok özendik biz size :)))
hele güne başlarken beni de gördüm süper geçmeme ihtimali var mı :D:D


pies:kediler müthişşş resimler fevkalade

Cimbakuka dedi ki...

İyi oldu gördüğüm valla :)

Fotoğraf içinde o siyah kedi inanılmaz fırlama fotoğraf'ın orjinalini ve diğerlerini de görmelisin :))

Blogmania olarak bir hafta sonu sosyal bir kaçış yapalım derim az'ıp coşma yerine :)

Evren dedi ki...

süpermiş... :) ben çokkkk severim ağvayı... bak şimdi kaçasım geldi ya :)

Cimbakuka dedi ki...

1. gün iş çıkışı yolda geçen gün'ün ardından 2. gün hava güzel olur bolca gezer, fotoğraf çeker, tekne gezisi yaparız demiştik ki, hava patladı patlayacaktı, rüzgar desen var, soğuk desen fena :)

Ne düzgün ışık alıp fotoğraf çekebildik ne de gezebildik.

Tek avuntumuz cumartesi günü gittiğimizde az da olsa hava'nın güzel olması ve akşam yemeği.

Gerçipazar gene de o halde dolaştık bol bol fotoğraf çektk ama 1 kere daha gitmek lazım :)

Kesmedi.

beenmaya dedi ki...

oy oy oy trible haftasonu keyfi yaşamışınız oh mis...

valla bir an için şeytana uyup şileye koşmak geldi içimden ama vazgeçiverdim bende...

kelebenk dedi ki...

hayat sana güsel valla:)

Cimbakuka dedi ki...

Ne alaka be kuzum?

Kaç zaman sonra böyle birşey yapabildik, bunalmış, boğulmuştuk.

Bu gene durgun halim bilen bilir, Eylülden beri ilk kez çıkıp bir yerlere kaçtım.

Hayat hepimize güzel.

Diyorum ben hep beraber yapalım diye kimse oralı olmuyor :)

Noni dedi ki...

Fotolar süper özellikle kedilere bayıldım :)

A.Ş.K dedi ki...

merhaba, nonim sayesinde gördüm sizi , tamda ağva nerde kalınır? değer midir? çokda güzelmidir? araştırmaları yaparken :) tavsiye eder misiniz?

Cimbakuka dedi ki...

Merhaba Gofrett öncelikle hoşgeldin.

Ağva istanbul'un Karadeniz Kıyı'sında son ilçesidir.

Bir çok gidiş yönü vardır.

Şunu belirtmek isterim araba varsa mutlaka öncelik araba'ya verilmedir 1 saat 45 dakikalık mesafede ulaşılabilir.

Bunun dışında araba yoksa eğer Harem'den kalkan otobüsler ile direk Ağvaya ulaşabilirsin.

İki farklı yol var Sahil ve Köy yolu, sahil yolu yarım saat kazandırır, ama yinede bu otobüsler ile 2 sat 45 dakika'da en kolay ulaşılır.

Eğer hava güzelse ve güneşliyse fotoğraf çekmek ve gezmek için olağan üstü bir yerdir.

İki ayrı göl (Göksu ve Yeşilçay) kıyısı vardır. İkisinde de tekne turu veya göl bisikletiyle dolaşabilirsin.

Bunun dışında Kandıra yolunda inip 4km orman yürüyüşü yapabilir, yazın sıcağında da 1.5 km sahil şeridinde ince kum'u olan sahilinde denize girebilirsin.

Tarihi dokusu'na dokunulmamış cennet'in bir kıyısı diyebilirim ağva'ya :)

Mutlaka gidilip görülecek yerler listesinde olmalı :)

Zeugma dedi ki...

En kötü gününüz böyle olsun olur mu?
Fotoğraflar harika..Kediler süper :))

En güzeli de sizsiniz ya !!!
Çok ama çok yakışıyorsunuz gerçekten.
Mutluluğunuz daim olsun..
Sevgilerimle :)

Cimbakuka dedi ki...

Zeugma sağol canım ya mahçup ediyorsun :)

kelebenk dedi ki...

yapalım valla süper olar. ayrıca ben kötü bişi demedim ki mutlu olmak kötü bişi mi ki yau. sen hep mutlu ol bize de yansısın. ohh:D

Cimbakuka dedi ki...

Canım benim öpüldün.

Yalnız sende mutlu ol hepimiz mutlu olalım.

ol tugedır...

kelebenk dedi ki...

öl tugetdır:D
canımı veririm lan!:Dşdsflkşldfkdşl

A.Ş.K dedi ki...

Hoşbulduk çook teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için. peki kalıncak yer konusunda bi rtavsiyeniz var mı? kızmayın ama başka soru sormıcam valla.

Cimbakuka dedi ki...

Neden kızayım ki? :) Bizde doğuştan öğrenmedik sonuçta oraları :)

Kalmak için Tatil köy'ü, göl kenarı ve iç kısım olmak üzere üç ayrı öneri sunabilirim.

Tatil köyleri için;

Saklıköy

0216 456 46 90)
Oda Kahvaltı 1 gece konaklama kişibaşı 110.00 tl

Kurfallı Tatil köyü

(0216 721 71 65)
Yarım pansiyon 1 gece konaklama kişibaşı 70.00 tl

Yeşilçay( 0216 721 73 48 ) http://www.yesilcay.com.tr/
Yarım Pansiyon 1 gece konaklama kişibaşı 90.00 tl

Göl kenarındaki moteller için.


Ekoland( 0216 721 85 50)
Yarım Pansiyon 1 gece konaklama kişibaşı 90.00 tl

Alesta (0216 721 75 95) http://www.alestamotel.com.tr/galeri.html
Yarım Pansiyon 1 gece konaklama kişibaşı 100.00 tl

Ve iç kısım için
Pedalisa (0216 721 77 30) http://www.pedalisaagva.com/turkish/
Oda Kahvaltı 1 gece konaklama kişibaşı 75.00 tl

Bunun dışında Günay otel'de yine deniz kenarında müthiş bir otel.

Ama tanıdık açısından sorarsan Pedalisa otel'in işletmeciliğini arkadaşım yapmakda. Tam göl kenarı olmasada Merkez'e 5 dakika uzakta yeni açılmış temiz ve şirin bir otel. Ben orda kaldım şahsen :)

Olmadı diğer otel bilgilerini de verdim :)

Yeşilçay otelde Tekne gezileri'de düzenleniyor. Kurfallı ve Saklıköy apayrı cennetler zaten.

A.Ş.K dedi ki...

valla çooook teşekkür ederim, çok makbule geçti.. inşallah bir aksilik çıkmaz giderim.. iyi haftasonları..

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar