7 Nisan 2009 Salı

I'm loving you...



Mutlu yıllar sevgilim :)



Time, it needs time
To win back your love again
I will be there, I will be there
Love, only love
Can bring back your love someday
I will be there, I will be there


I’ll fight, babe, I’ll fight

To win back your love again
I will be there, I will be there
Love, only love
Can break down the wall someday
I will be there, I will be there


If we’d go again

All the way from the start
I would try to change
The things that killed our love
Your pride has built a wall, so strong
That I can’t get through
Is there really no chance
To start once again
I’m loving you


Try, baby try

To trust in my love again
I will be there, I will be there
Love, our love
Just shouldn’t be thrown away
I will be there, I will be there


If we’d go again

All the way from the start
I would try to change
The things that killed our love
Your pride has built a wall, so strong
That I can’t get through
Is there really no chance
To start once again


If we’d go again

All the way from the start
I would try to change
The things that killed our love
Yes, I’ve hurt your pride, and I know
What you’ve been through
You should give me a chance
This can’t be the endI’m still loving you

I’m still loving you

I’m still loving you,
I need your love
I’m loving you...

16 "Minute":

Zeugma dedi ki...

Oy oy oy...
Bu ne güzelliktir, bu ne şahane bir romantizmdir Cimy :))

Valla bu hoş bayan eşin galiba, yada nişanlın mı acaba? :DD

Çok yakışmışsınız,bu biir, çok şanslı bir kız bu iki..(bu sen de şanslısın demekle eşdeğer,bilirsin ;)
Müzik,sözler,fotoğraf,sürpriz süpper :)

Sanırım doğum günü..Eşine ben de nice nice yıllar,sağlık ve mutluluk diliyorum..
Seninle birlikte:))
Sevgilerimi gönderiyorum size bir de:)

pRncfRn dedi ki...

Ben de kutlarım doğumgününü. Birlikte nice yıllarını kutlarsınız umarım :)

Zenciörgüsu dedi ki...

Ah kıyamam!Ne güzel olmuş,ne romantik olmuş...İyiki Doğmuş...Hep mutlu kalın..:)

Evren dedi ki...

damattttt süpersin valla, ama gelin kızımız da hak ediyor hani :)
öperim ikinizi de :)

Tüli dedi ki...

Çok teşekkürler.Hepinize.
Aşkımmm I'm still loving youu.
Öpüyorum seni kocaman

beenmaya dedi ki...

yerim ben ikinizi de...şöyle bir baktım da fotonuza yok yok sizin düğünü yapmak bana şart oldu artık :)))

ha bu arada tülin'cim nice senelere...herşey gönlünce olsun öpüyorum kocaman...

Cimbakuka dedi ki...

@Zeugma'cım, henüz eş'im değil, nişanlımda değil ama inşallah be kuzum :) Güzel dileklerin için çok çok teşekkürler diler Cimy'in :)

@pRncfRn, Sağol kardeşim ;)

@Staticom, baharım, canım öpüyorum çok sağol :)

@Evren, Halk icraat bekler, anahtar bekler eheuuhee :))) teşekkürler efem.

@beenmaya; sağol kuzum :)

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

Anacığımın doğum gününü kutluyorum bende burdan ne kadar yakışıyorlar birbirlerine kendi anam babam diye demiyorum seviyorum ikinizide...

Şey bide burak abi hadi ne zman gidiyoruz eyüp eşrafının elini öpmeye :))))

Üfürükten Prenses dedi ki...

İnsan doğumgününün hatırlanmasını sevildiğini hissetmek için istiyor..Doğumgünümü ve sevgilimi hatırladım da,neyse kötüydü:)

harikasınız,tablo gibi mutluluk..
sizi görmek içimi aydınlattı,mutlu yıllar sevgiline,uzun ve sağlıklı yıllar..

Cimbakuka dedi ki...

Prenses'im çok teşekkürler.

Hiç birşey üzmesin seni kuzum, gelecekte bir gün gelecek emin ol :)

Hepiniz herşey'in en iyisini hakediyorsunuz bu'nu unutmayın ;)

efsa dedi ki...

Tülincim bu yaşında böyle gülümselerin hiç eksik olmasın yüzünden. En çok gülümse hayata olur mu? nice senelere tatlım. dilerim yollarımız yine kesişsin.

* nerede olursanız olun ikinizde seviyorum ben.

LuCiFerR dedi ki...

Birass Geç Oldu Amaa Yengeeeeee iyiki Doğmuşsuunnnn :)

Damlo dedi ki...

ay çok duygusal. gözlerim doldu fotoraf süper :)

kelebenk dedi ki...

ağlıcam şimdi hıfk... maşallah yaa

Cimbakuka dedi ki...

Canımsın.

Ağlama ne işin olur senin ağlamakla. ;)

Zeugma dedi ki...

Aaa:)))
Ben burayı unutmuşuuum :)
Bir okudum kendimi nikah memuru sandım. Hemencecik evlendirmişim sizi :DD
İnşallah ama inşallah..
TÜLİ kızımızı da gördüm. Çook tatlı.
Mutluluğunuz daim olsun,nice nice yıllar,sağlık ve başarılar içinde..

İkinizi ben de öptüm :))

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar