2 Ocak 2009 Cuma

20'lik diş sorunsalı...



Yepyeni yıl'a yepyeni bir dişle girmek nasıl bir duygudur derseniz, hiçte iyi olmadığını rahatlıkla söyleyebilirim.

30'lara yaklaşırken, süpriz bir şekilde hayata merhaba diyen 20'lik dişim, dünden beri bana inanılmaz acılar çektirmekde. Bugüne kadar dişçi nedir bilmeyen, bir kez olsun kapısından dahi geçmeyen ben, sanırım paşa paşa yolunu tutacağım.

Ağzımın şekli, konuşmam değişti, yüzüm şişti bu nasıl bir eziyettir arkadaş?

Kahrolsun karaktersiz 20'lik diş :(

6 "Minute":

beenmaya dedi ki...

geçmiş olsun hemde pek çok. benimkide yaklaşık 4-5 sene önce ço çektirmişti bana. kendi başına çıkamadığı için ufak bir operasyonla çıkartılmıştı. üstelik 1 ay sonra aynı operasyon bir de öbür tarafıma yapılmıştı...en büyük korkusu dişçiler olan benim artık ne halde olduğumu söylememe gerek yok sanırım :))

Cimbakuka dedi ki...

İnanılmaz bir acı. Dün sadece 1 öğün yemek yiyebildim ve acıdan yatmak zorunda kaldım.

Bugünde hazır hastanedeyim neden göstermiyorum dedim ve gittim, şu anda ufak bir uç vermiş durumda, çekmemiz gerekmiyor dedi doktor.

İlaçla devam 3 saat iyi geliyor sonrası yine aynı. 2 hafta böyle devammış, yamuk çıkarsa çekilecekmiş :(

beenmaya dedi ki...

bilmez miyim o acıyı. işte ben uzun süre çektikten ve bekledikten sonra çıkmayınca önce antibiyotikle iltihabı geçirildi sonrada operasyonla çekildi. umarım seninki en kısa sürede kolayca hallolur. tekrar geçmiş olsun....

Cimbakuka dedi ki...

Teşekkürler maya :)

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

burak ben sana söyledim ne kullanmam gerektiğini onları kullan abi...geçmiş olsun kardeşim...

Cimbakuka dedi ki...

Zaten aynısını verdiler kanka.

Sağolasın.

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar