21 Ocak 2009 Çarşamba

Keşf-i alem, mimlen babam mimlen...

Hala işyerinde mesai'de olmama rağmen sevgili ırmantik arkadaşımız perikizi'nin sağ açıktan yaptığı mimlemesine ortayı alıp depara kalkıyorum.

Konu'nun yeni keşifleriniz olduğunu duyduğumda hani hali hazırda kolay aklıma gelen şeyler olmadığını düşünüverdim bir anda.

Ama saksı'yı çalıştırdığımda ilk aklıma gelenler;

* Bende istemeden panik atak oluştuğunu, atağın daha sonra ilginç bir şekilde sinire dönüştüğünü ama bu sürecin 1 dakika bile sürmediğini,

* İşyerindeki pratik düşüncelerimle en az 1 saatlik işi 15 dakika'da halledebildiğimi ve excel'de onu tasarlayan kadar iyi bir hale geldiğimi,

* Fotoğraf çekerken tüm hayatla bağlantılarımın koptuğunu,

* Çevremdekilere aşırı derecede değer verdiğimi ama zaman zaman bu insanları 1 ay bile telefonla dahi hiç bir sebep olmadan aramadığımı,

* Geceleri daha iyi düşünebildiğimi, ama bu düşünceleri ancak sabah kağıda dökebildiğimi,

* Çok yorgun olduğumda, 1 dakika önce koyduğum birşeyin yerini akıl almaz şekilde unutup dört döndüğümü,

* Çok fazla uflayıp pufladığımı,

* Ezber'imin aşırı derecede kuvvetli olduğunu, 200 sayfalık ders kitabını 1 gecede okuyup sınava girdiğimde çok başarılı olduğumu,

* Blog olayına geç girmeme rağmen çok hoşuma gittiğini,

KEŞFEDİYORUM :))

Dalağım şişti depara burda son verip, yerden kısa bir pasla bu mim'i Ruh-u Müdafaa 'ya ve tinimini hanım'a gönderiyorum...

iyi orta gol getirir ;)

17 "Minute":

efsa dedi ki...

şu dostları 1 ay aramama huyu bende de var ve bazen kendime kızsam da hala devam ettiriyorum. ama şundan eminim ve içim rahat, onlar benim düşüncelerimi, samimiyetimi, nedenlerimi biliyorlar.

Cimbakuka dedi ki...

Haklısın efsa,

Dediğim gibi öyle dönemler, yoğunluklar oluyor ki, insanları resmen aramayı unutuyorsun, ama ne gariptir genelde onlarda seni aramıyorlar ve ilk aradığında sitem ediyorlar, sen neden aramadın dediğinde de en son ben aramıştım diyenlerde var :)

Ama bunların içinde en makbulu senin bahsettiğin uzun süre aramayıpda sonradan bir sesini duyduğunda gerçekten sevinenler.

İşte benim gerçek dostlarımda onlar zaten :)

foodbynil dedi ki...

ırmantik arkadaşın olarak yanaklarından mıncırıyorum seni bak o bende de var arayamıyorum sonrada onlara arayınca okadar aramadım die telefonlarını cevap bile veremiyorum..yeni bir keşif daha sana bundan sonra sevgilicazına çiçek ALINACAK:D

Cimbakuka dedi ki...

Sevgili perikizi seninde bildiğin üzere kütükte çiçek yetişemeyeceğinden, o keşfi uzun bir yıl erteliyorum, malum odunumsu olayı :D

beenmaya dedi ki...

fotoğraf çekme kısmına bizzat şahit olmuş birisiyimdir ehehe :))

Zenciörgüsu dedi ki...

Sportmence oynadım,mimimi gole çevirdim :))

Cimbakuka dedi ki...

maya o hiçbirşeydi yahu :)

Birde tam teçhizat, dış çekimlerde gör sen beni, yanımdakini unutuyorum, odaksal duygular ad'ını veriyoruz buna biz :)

static hanım teşekkürler :)

beenmaya dedi ki...

işte ben gördüğüm kadarından durumun vehametini kavrayabildim neyse ki o nedenle dışsal çekimlerde hazırlıklıyım ben de kendi başımın çaresine bakıcam :))

Cimbakuka dedi ki...

Sizlerde o zaman objektiflere takılanlar kısmında yer alırsınız efendim :)

efsa dedi ki...

bende takılmak istiyorum bende bendeeeee.

ne arsızım ama dimii (:

Cimbakuka dedi ki...

Çekimlerin antalya ayağında senide kadroya dahil edebiliriz neden olmasın :D

Pilli Petro dedi ki...

blog olayını hızlı girdin valla mimlerin ardı arkası kesilmiyor :)

Cimbakuka dedi ki...

Biraz öyle oldu sanırım :)

foodbynil dedi ki...

kütükte çiçek heeee çok bilmiş hıhh :(

Cimbakuka dedi ki...

Kütük ben oluyorum bu durumda, hani çiçek almıyorum ya :D

tinimini hanım dedi ki...

Cimbakukacım;em ilkel şartlarda,şuanda çok uzaklarda ve yinede herşeye rağmen nete bağlanmış bulunuyorum.Mimlemişsin beni,ay çok güldüm valla,ben daha mim in ne olduğunu bilmiyorum.Yani amaaan be kim mimleyecek beni demiştim.Çok cahal kalmışım çok:) birazda inat,böyle işime gelmeyen şeyleri anlamakta istemiyorum işte inatla,ay bunuda şimdi keşfettim.Neyse cimbukaka,biliyorsun şu sıralar yoğunum,ev taşıyorumn,aynı kakılmış gibiyim şu sıralar.Kısa zamanda şu pasladığın mim durumuna bir acıklık getirmeye çalışacağım.Saygılar efem

Cimbakuka dedi ki...

mim için acelesi yok efendim, bak şu anda bile birşeyler keşfediyorsun, belki o süreçte yeni şeylerde keşfedersin, bomba gibi bekliyoruz :)

Bu arada yoğun istek üzerine, kelime doğrulama kaldırılmış bulunmaktadır.

Kolay gelsin, hayırlı olsun :)

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar