7 Ocak 2009 Çarşamba

The person you have called...


Adında anlaşılacağı gibi, aradığınız kişi şu anda 20'lik dişi'nin verdiği o müthiş ızdırabın diş etlerine yayılmasının yanında, sinüzitinin azıp beyninin yerinden çıkmasınamı yansın yoksa 2 gündür, hapşırık, tıksırık, bilimum aksırıkların oluşturduğu meşhur ÜSYE (üst solunum yolu enfeksiyonu)'sinemi yansın.

Yada tüm bunlara rağmen iş başında olması gerektiğinemi.

Hastayım dostlar, yatasım var... :(

17 "Minute":

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

geleyimde bir çorba yapayım...Ama bak elimde bıçakla geliyom sökü vereyim o yirmilik dişi çok kolay olacak...

beenmaya dedi ki...

ay geçmiş olsun arkadaşım ya. erdem efendi gelip de bakmıyor sana yahu cık cık cık :))

Cimbakuka dedi ki...

Erdem'im; bu sinüzitten, burun şelalesinden dişimin ağrısını unuttum, ama doğru dürüst birşey yiyemiyorum 3 kilo verdirtti bu bana, cimbakuka'nın hakkını verme yolunda ilerliyorum.

Maya; valla ayakta zor duruyorum ama eğer bu hafta işin başında olmasam inanılmaz şişecek yıl sonu - yılbaşı deviri olması herşeyi değiştiriyor :(

Valla şu konumda kimse'nin bana bakmadığı aşikar :/

Evren dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Umarım bir an önce sana bakacak, çorba yapacak, nazını çekecek bir dost bulursun.

Cimbakuka dedi ki...

Teşekkürler Evren.

Yalnızlık başta olmak üzere sağolsun, gerçek dost diyebileceğim az ama öz insanlar var en azından etrafımda.

Yanımda olamamaları kendi istekleri değildir kesinlikle :)

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

Kanka sen hafta içi veriyon kiloları hafta sonu agopun kazı gibiyiyorsun zayıflamazsın sen dert etme...Eyüp eşrafınada söyle bir okuyup üflesin nazar var kanka sende bir anda bu kadar hasta olunmaz valla...kıyamam ben sana...

Cimbakuka dedi ki...

Eh be oğlum görende Ümit Usta'nın oğluymuşum muamelesi yapacak bana. :D

Tutturuyorsunuz oram buram ağrırken, hadi orda kürt böree yiyelim, yok şundan tadalım, yok şunu içelim, sonra ihaleyi bana bırakıyorsunuz ayıp yaptığınız :D

Bide valla kanka üfürüklük işler değil bunlar bize ters biliyorsun :)

ELİF dedi ki...

önemli degilmiş ya sadece üsye mi oldun.gecer iyi bir ılhamur ve ada çayı kaynat kendıne iki günde ayaga kalkarsın..
sevgilerle...

Cimbakuka dedi ki...

Keşke sade Üsye olsa :( Dişimin ağrısı bütün ağzımı kapladı birşey yiyemiyorum ağrısı gece özellikle inanılmaz, keza bunun dışında migrenden dahar beter olduğunu iddaa ettiğim zinütitte aynı anda azınca, kafamı duvarda patlatasım geliyor :)

Bir yanda da elimizden peçete düşüremiyoruz.

İlgi için hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum, bu güzel insanları geç tanıdık sanırım :)

Pilli Petro dedi ki...

çok geçmiş olsun Erdem bey gelip baksın sana anca laf söylüyo :))

Cimbakuka dedi ki...

Bekriya onun daha iyi yaptığı birşey varmı sence?

Sözde değil özde icraatler bekiyoruz, amaaa...

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

hakkımda dedikodu yapmayın bak çok fena olur...

Bide burak ne kadar hastalık hastası bir adamsın olum sen ya mız mız mız bune be :)))

Utanmasan öldüm namazımı kılın helvamı kavurun diyeceksin :)))

Pilli Petro dedi ki...

yok valla amca konuşuyo.Allah bi çene vermiş bizim komşu teyzeden beter adam :))

kolay gelsin cimbakuka sana işin zor, arada kulaklarını tıkayıver :))

Erdem az sus bi yere de yetişme beee :PP

Cimbakuka dedi ki...

Birşeyler yiyebilsem o'na da hayır demeyeceğim de :))))

Naz'a çektim bugün kendimi, kıskançlık seziyorum :)

Bu arada sana dedikodu yapan senin gibi olsun la (aman aman...)

Adsız dedi ki...

Yalnızlığa dayanırım da, bir başınalığa asla,
Yaşlanmak hoş değil, duvarlara baka baka.
Bir dost göz arayışıyla,
Saat tıkırtısıyla...
Korkmam geçinip gideriz biz mutlulukla,
Ama;
''Günün aydın, akşamın iyi olsun'' diyen biri olmalı.
Bir telefon çalmalı ara sıra da olsa kulağımda.

Yoksa zor değil, hiç zor değil,
Demli çayı bardakta karıştırıp,
Bir başına yudumlamak doyasıya.
Ama ''Çaya kaç şeker alırsın?''
Diye soran bir ses olmalı ya ara sıra...

efsa dedi ki...

ya ben bir geçmiş olsun mesajı yazdığıma emindim ama baktım baktım göremedim.
birazcık geç oldu ama kusura bakma arkadaşım.

Cimbakuka dedi ki...

Teşekkürler efsa.

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar