26 Ocak 2009 Pazartesi

Cimbakuka?

Efendim bendeniz'in blog'unun ismini de taşıyan pek değerli Cimbakuka sıfat'ını, içimizden pek değerli arkadaşlarım, bir türlü söyleyememekte, zaten yeterince absürd olan bu ad'a daha da anlamsız fiilimsiler eklemekte ve dalga geçmektedirler.

Bu kişileri kınım kınım kınamakla birlikte, eğer bu üslublarını devam ettirirlerse, Türk Dil'ine hakaretten dava açabilme hakkımın olduğunu kendilerine hatırlatırım.

Kelime'nin hiçbir anlam ifade etmediğini düşünenlere, tdk'dan kapı gibi kanıt;

cimbakuka

sf. (ci'mbakuka) Çelimsiz ve biçimsiz (kimse).

Güncel Türkçe Sözlük ...

http://tdk.org.tr/TR/SozBul.aspx?F6E10F8892433CFFAAF6AA849816B2EF05A79F75456518CA

Akıllı olun!!!

:D

(onlar kendilerini biliyor...)

27 "Minute":

Zenciörgüsu dedi ki...

Aman iyi bişii demedik...

Cimbakuka dedi ki...

:D

Pilli Petro dedi ki...

işte arada böyle okuru tepeliceksin ki akıllı olsunlar sen çabuk çözdün bu işi :))

Zenciörgüsu dedi ki...

tabii tüm bu belgeler,cimkakuka dememize negel olamaz

beenmaya dedi ki...

valla bende canım ne istiyorsa onu demek istiyorum nolcak şimdi :)) ben erkek tarafıyım o kadra nazımız da olsun yani di mi ama :))

Evren dedi ki...

Daha bu sabah cimbakuka da ne olaki diye düşünmüştüm. Bu kadar olur. Açıklama için teşekkürler de çelimsiz biçimsiz gelmedin ne sen ne blogun. :) Sevgiler...

Cimbakuka dedi ki...

Sayın statico; en ufak tahrikinizde, israilin gazzeye yaptığının aynısnı yapabilecek güce sahip olduğumu belirtirim,

Bekriya, üstad sensin :D

beenmaya, sende kadrodan yırtıyorsun hep, tazminatın var çıkaramıyoruzda :)

Evren; hani blogumun çelimsiz olmadığı kesin, bende değilim elbette de, yüzüme bu derece vurulması... :D bi teşekkürde benden...

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

Biçimsiz anlamı olan birşeyi tabi abuk sabuk yazacağız...Kimse elimizden alamaz cimbakkak yazmamıza...

muhamuhamuhamuhamuha....

Burak beye inat yaşasın yanlış yazılmış cibbakuk :))))

Cimbakuka dedi ki...

Sonra bana deniyorki git başka yerde kavga et.

Sıradaki dosya size ait o zaman sayın yalnızlık okulu!,

KENDİN KAŞINDIN!!!

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

burak aman abi ne olur abi yapma abi :))))

foodbynil dedi ki...

süper süper cimabkukacım ama zor gerşekten hee :))

Cimbakuka dedi ki...

Hay cimbaya da kukaya da :D

peri cimabkuka yanlışlıkla yazıldı de :D

Erdem Bittin sen!

beenmaya dedi ki...

ben napayım peki
güleyim eğleneyim yazdıklarınıza :)))

Zenciörgüsu dedi ki...

darbuka ritmi gibi..Çok eğlenceli(=

Pilli Petro dedi ki...

ben bir idolüm diyipte uklalaık yapmıcam ahaha :))

Erdem bit sen milleti ağlata ağlata barajları doldurttun bee :PP

Cimbakuka dedi ki...

Sorma Bekriya,

Millete sahte gözyaşlarını akıtıp timsah misali ağlatıyor, sonra onları başka bir köşede keyifle kahkahalar atarak, şarap niyetine içiyor.

Öyle bir adam bu adam.

Blog alemi gerçek yüzünü tanıyacak.

Uğur Dündar'ı aradım, en büyük destekçim olacak.

Comming Soon...

foodbynil dedi ki...

aaaa valla yanlışlıkla olmuş ay çok güldüm allahta seni güldürsün cimbacım :)) artık tarafınıza böle ithaf edilecek çelimsiz insan :DD

foodbynil dedi ki...

buarada kelime doğrulamayı da kaldırmışsın yanaklarından mıncırıyorum efferimm:))

efsa dedi ki...

bak şimdi bende tam senin kardeş bloguna :)) cimbakukuma yazmıştım bilmeyerek, nasıl da denk geldi :)))

tuba dedi ki...

ben de bir anlamı yoktur diye düşünüyordum lakin varmış :D türk dil kurumundan özür diliyorum :P

Cimbakuka dedi ki...

Peri: Halkımız için varız :)

efsa hanım; ayıptır yaptığın sen yapma bari, :(

t.u.b.a. ; ne diyoruz o zaman, ön yargılı olmamamız gerekiyormuş :D

kırmızılı dedi ki...

ben söyleyebiliyorm walla,
heeççç üstüme alınmadım :)

efsa dedi ki...

:)) tamam tamam bak ilk defa öyle yazdım biliyorsun :) masumum. Bir daha yapmam örtmenim

Cimbakuka dedi ki...

kırmızılı; otur yerine 100 :)

efsa; bi kerelik affederim, bir daha olmasın :D

Adsız dedi ki...

valla hangi dere tepeyi aştım da geldim bilmiyorum ama ismi görünce merak ettim.. cimbakuka..
ne olaki derkenn tam da üstüne gelmişim.. :)
şey gibi cimbakukaaa diyosun piuuuu yokoluyosun :D sihirli sözcükler hep böle garip olmuştur ya masallarda.. onun gibi geldi işte :)
beyazgelinciik.blogcu.

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

valla bende onu sormaya gelmiştim ki...

Cimbakuka dedi ki...

Hoşgeldiniz sefalar getirdiniz efendim :)

Pikachuu gibi bişey olsa gerek :D

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar