12 Ocak 2009 Pazartesi

Yaşıyorum...


Merhabalar sevgili blog alemi yoğun bir hastalığın ardından kaldığımız yerden devam ediyoruz en sonunda.

Bu süreçte insan kafasında pek fazla bir şey üretemiyor, ye iç yat kalk sonra gene ye iç yat kalk, aman sizlerde dikkatli olun, hastalık fena birşey, benim gibi bir adamı hafta sonu eve kapadı valla.

Neyseki gezmeler tozmalar serisine bugün kaldığımız yerden devam ediyoruz, Akşam saygıdeğer Yalnızlık ve Tüli'mle Çok Güzel Hareketler Bunlar'daki yerimizi alacağız, eğlenmeyi özlemişiz yahu. daba daba dab dab daab :)

Hafta sonu içinde güzel planlar blog'daki bir diğer arkadaşımızı bekliyor olacak :)

Kolay gelsin herkese, pazartesi stresini tez vakitte aşasınız inşallah...

21 "Minute":

foodbynil dedi ki...

oh ohh gezin bakalım iyi seyirler size:)) benim içinde gülün..

ELİF dedi ki...

hastalıgını atlattıgına sevindim.bu arada yirmilik dişin agrısı geçmiş herhal..gezmeye yöneldıgıne göre...
iyi eglenin bari benim yerimede gülün...o kadar zaman olduki içten gülmeyeli...

Cimbakuka dedi ki...

Şimdilik hastalıkla ilgili ibarelerin hepsini askıya almış görünüyoruz 3-5 vakte kadar da uğramaması dileğiyle :)

Güleceğimizin sözünü rahatlıkla verebiliriz sanırım :D

beenmaya dedi ki...

bi dakka ya beni niye kimse çağırmıyo ayıp valla :((

Pilli Petro dedi ki...

ya siz BKM'ye mi gidiyosunuz vay adi yalnızlık sorarım ben ona :)

Size iyi eğlenceler ama :)

Cimbakuka dedi ki...

Yalnızlığın bu işte suçu yoktur :)

Tamamen ısrarlarımıza dayanamayıp, kurstan kalma pahasına bize katılıyordur :D

bekriya gitme üstüne fazla :D

beenmaya dedi ki...

bekriya gitmiyorsa ben gidebilirim demektir :))

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

ne oluyor burada bakayım...Valla canlarım ben gitmiyecektim ama burak beyin yoğun baskılarına dayanamadım...

Çok eğleneceğiz çok eğlenelim diyorum...

beenmaya dedi ki...

bi dakka şimdi erdem efendi yanlış anlaşılma olmasın bekriya'ya yalnızlığın suçu yok bizim zorumuzla gidiyor üzerine gitme dedi cimbakuka. gelemeyen bende sinirlenip bunun acısını kimden çıkarmalı diye düşünürken bana bişi denmediğini farkedip o halde ben yalnızlığın üzerine gideyim şeklinde daldım olaya :))

efsa dedi ki...

keşke bende bu akşam kahkahalarınıza eşlik edebilsem ve ortak olabilsem, neyse kısmet artıkın, bir gün diyorum sadece :))

Cimbakuka dedi ki...

Bennmaya bir günlük atşkes öneriyorum :D

Normal platformda erdem'e saldırdığınızda o saf da bende olabilirim, ama bugün bize lazım bu delikanlı :D

Cimbakuka dedi ki...

Efsa;

hadi bakalım :D

beenmaya dedi ki...

vay erdem harbiden çok güzel hareketti bu ben üzerine bişi demiyorum sana da bir yere giderken seçtiğin arkadaşlara dikkat et diyorum. beni götürmezsen olacağı budur :))))))

Cimbakuka dedi ki...

Bidakka bi dakka nası yani ? :D

beenmaya dedi ki...

bilemem artık :)))))

Cimbakuka dedi ki...

Oğlum o benim döverim de, severim de :D

beenmaya dedi ki...

ne güzel :))

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

buyur babacım beni mi çağırdın :)))

Cimbakuka dedi ki...

Yanlış yapıyormuşsun? Öyle diyor arkadaşların?

:))

Pilli Petro dedi ki...

ben de geldim beenmaya yüklenmeye devam canım :)))

bu erdeme müstahak :P

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

Kanka gene mimlendin haberin olsun :)))

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar