20 Ocak 2009 Salı

Garip Haller Vol.1

Tıklayınca başlayan dünyadan bazı şarkılar var,
bilinçüstü ve adeta gerçek altı.
Do'yu iyi biliyorum da, si'den sonra tekrar görünce hep şaşırıyorum.
Genelde beynimin içindekiyle sadece karnımı doyurduğumdan olsa gerek,
giden değil de bu aralar gelen trene el sallıyorum.
Bir yerlerde bir aksilik var? ne de olsa çözeceğim ama neyse ki artık raylara para koymuyorum.
Ama aşacağız, ağlı dikenlere sarsalar da kaçışlarımızı; kızıl çiyanlara da yedirseler esir ruhlarımızı, kaçacağız....
Siyah ruh emiciler pusudalar, şehrin en ahfaz karanlığına gömmeden soytarı cesedlerimizi,
Biz, gün şarapken kaçacağız.
Sıkın tutun ey dost...

11 "Minute":

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

omuzum omuzunda...bir nefes mesafedeyim sana...yolumuza konulan tüm engellere bir tekmelik işleri var...Şehrin gri sokaklarını gökkuşağının renklerine boyuyoruz...Dayanıyorum dostum senin güçlü yüreğine tutunarak...

beenmaya dedi ki...

ben tuttum yüreğinden sen de tutun emi...

Cimbakuka dedi ki...

Bazen hançere benzer dost eli, her zaman içerde kapanmayacak yaralar bırakır.

Ama sevgisini vermişsetutunurken, onun hazzıda bambaşkadır.

Yüreğime ortak olan dostlar sağolun :)

foodbynil dedi ki...

bende elimi uzattım ey dost..

Cimbakuka dedi ki...

Teşekkürler Gül! güzeli :D

Cimbakuka dedi ki...

Bu arada mim'ini unutmadım, en kısa sürede kafamın yoğunluğu dindiğinde zaman ayıracağım ;)

foodbynil dedi ki...

bekliyoruz efenimm:)

ELİF dedi ki...

profil resminin arkasındaki manzarayı çok sevdim..tanıdık gibi...
bir nefes mesafesi dostlukları özlüyoruz...Herşey yabancılaşmış,mavi şehrimin gri duvarlarına kadar...

tinimini hanım dedi ki...

Mim demişsin? onu merak edip geldim.Hani nerde mim şeysi?

tinimini hanım dedi ki...

Cimbakuka kimi elini tutun sen öyle :):):)
Birde şey şu kelime doğrulamayı kaldırsan,ben biraz üşengecimde

Cimbakuka dedi ki...

@pericim: Mim konusunda dediğim gibi oldukça yoğun olduğum için düşünemiyorum,

@tinimini hanım; mim derken henüz yazamadığımı belirtmek istemiştim :) Kelime doğrulama konusunda daha önceden uyarılıp düzeltmeme rağmen ben görmüyorum fakat, sizler görüyorsunuz bu yüzden değişip değişmediğini anlayamıyorum :S

@Elif..den'cim güzel olmaz olurmu, denizin tam ortasında 4 bir tarafın boğaz ve istanbul manzarası, elimde de makinem daha ne isterim:)

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar