13 Ocak 2009 Salı

4X4 Mim....

Sevgili! Yalnızlık yine mimleyecek birini ararken beni bulmuş. Hafta içi mim'leri insanı biraz zorluyor, bir yandan iş, bir yandan mim zor valla :)

Bakıldığı zaman bu seferki mim'de öyle çok çok basit bir mim değil ama elimizden geldiğince cevaplamaya çalışalım.

Şimdi ne sormuşlar sırayla bir bakalım.


YAPTIĞIM 4 İŞ :

* Finans - Mali İşler. (beni ayakta tutup geçimimi sağlayan, hani seviyorum da dediğim işim)

* Fotoğraf Çekmek. (Amatörlükten profesyonelliğe, ordanda tutkuya dönüşen bir olgu benim için)

* Sevdiklerimin yanında olmak. (Bu gezmek olarak da algılanabilir, manevide)

* Maç'a gitmek. (İnöni Stadı'nın büyüsünü içime çekmeden yaşamam zor :)

DEFALARCA İZLEYEBİLECEĞİM 4 FİLM :

* Transpoting

* Butterfly Effect

* Burn Identity

* Schindler's List

YAŞADIĞIM 4 YER:

* İstanbul

* Erdek - Ocaklar

* Burgaz Ada (her ne kadar İstanbul olsada)

* Madrid (ölmeden gideceğim mutlaka)

İZLEDİĞİM 4 TV PROGRAMI

* Avrupa Yakası

* Çok Güzel Hareketler Bunlar

* Elveda Rumeli

* Not Defteri

TATİL İÇİN GİTTİĞİM 4 YER:

* Kuşadası - Efes - Şirince

* Erdek - Ocaklar

* Pamfilya

* Zonguldak - Krd. Ereğli

EN SEVDİĞİM 4 YEMEK:

* Izgara Çeşitleri

* Nohut

* Yaprak Sarma

* Pilav - Yoğurt ikilisi.

HEMEN ŞİMDİ OLMAK İSTEYECEĞİM 4 YER

* Madrid

* İzmir

* Yunanistan - Selanik

* Olympos

BİR YAĞMUR DAMLASI OLSAYDIM DÜŞMEK İSTEYECEĞİM 4 YER :)
*Sevgilimin Kucağına...

* İnsanlık adına sığ olan bir baraj'a...

* Kapıdağ'a. (memleketimin üstüne düşeyim damla damla)

* İnönü Stadı'nın çimlerine. (beni oraya gömün)

Ve böylece bugünkü mim'inde sonuna geliyoruz yayında ve yapımda emeği geçenlere çok teşekkür ediyor ve bu mim'i yerden kısa bir pasla, Elif..den ve Bekriya ikilisine paslıyorum. :)

İyi mimlemeler efem :) ...

11 "Minute":

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

ya kanka canımı nohut - pilav çektirdin çok fena ya...

Bide bunu kıskandım valla ;

"*Sevgilimin Kucağına..." tüli cim ne mutlu olacak şimdi :)))

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

bu arada kaşınma her gün mimlerim seni görürsün :)))

Pilli Petro dedi ki...

mimi aldımm efendim en kısa sürede yazacağım da hangi sayfaya yazacağıma karar veremedim :))

Cimbakuka dedi ki...

Şifresiz kanalda olsun, insanlar bide decoder'e para ödemesinler ;)

:D

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

yok yok o şifreliye yazar burak padişahımız hazretlerimiz öyle kendini deşifre etmeyi sevmez :)))

efsa dedi ki...

yemek kısımlarını sevdim, ama en çok fotograf kısmını daha çok sevdim. :))

Pilli Petro dedi ki...

yazıyı yazdım ama şifreliye uygun gördüm :))

http://bekriya.blogspot.com/2009/01/mimlenmiim-ey-ahali.html

Erdem dilini kopartırım senin kafamı bozma.

beenmaya dedi ki...

bekriya'nın üzerine mim cvabı veren tanımam arkadaşlar. jetgillerden mübarek. ben daha yazıyı okuyup yorum yapıyorum o çoktan mimi yazmış bile helal valla :))

Pilli Petro dedi ki...

beenmayacım teşekkür ederim :)) valla ebn hızlı düşünüp hızlı yazıyorum heralde : e fena mı bak unutmuyorum sonradan.

bi de mimle birlikte coştum açık bloga da yazı yazdım :))

foodbynil dedi ki...

yazmışım yaaa körün göz mü arkadaşım senin :)benide selaniğe götür melmeketimee cimbakukacım.

Cimbakuka dedi ki...

Kaçırdığın bir tane masaüstü mim'in var hatırlatırım :)))

bkz: aralık 2. yazı mimlendik efendim :)

Ahhh Saloniki aaah,

s'agapo agapi mou:)

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar