22 Ocak 2009 Perşembe

ollallaa blogmania... vol.1



Geçtiğimiz pazar günü malum bir kaçın(m)ız'ında bildiği gibi, blog aleminin pek değerli, höşmetli, saygı değer insanlarının bir kısmıyla tanışma/buluşma ve muhabbet imkanı bulduk.

Her ne kadar ortama geç girsemde, sanki uzun zamandır tanıyormuşum gibi muhabbetlerine doyum alamadığım bu güzel dostlarla vakit geçirmenin ayrı zevki vardı içimde.

Bu güzel günü paylaştığım herkese gerçekten teşekkürler.

Sırasıyla;

Tüli'm;

Herşeyim:) Bakma sen bunların mayıs muhabbetine, asparagas o:)


Dostum Yalnızlık;

Varlığın yetiyor be kardeşim, ama blog'unun adamı ol, duygusal muygusal değilsin kabul et Allah'ın şoparı :)


efsa;

Antalya'dan getirdiğin sıcak sohbetin'in yanına eklenen neşenle apayrı bir güzellik kattığın için teşekkürler. Her ne kadar topuzu elimize versende, güzeldi be :)

Hihihi...

beenmaya;

Muhabbetin, bilgin ve güleç yüzün ile ortama başka bir tad kattın, tanımaktan gerçekten memnun olduğum nadir insanlardan biri oldun. Umarım hayatındaki o 7-8 saatide birgün hatırlar bizimle paylaşırsın, seni halay başı seni :)))))

Arzu;

Kapitalizm'in ülkemize kazandırdığı nadir öğretmenlerden belkide en nadidesi :)))
Şaka bir yana, yanımıza iyiki uğradın ve bilgilerini bizimle paylaştın, öğrenecek çok şeyleri olana yönlendirebileceğim ilk insanlardan birisin sanırım ama ücretsiz hocam aman heee :))

Memnun oldum efendim...

noni;

hernekadar çok fazla muhabbet etme fırsatımız olmayıp erken kaçsanda en azından güler yüzünle kattığın pozitiflik için teşekkürler.

He bide saçların için sakın şikayet etme, kelliğe adım atmış biri olarak hemen sipariş verebilirim kurtulmak istediğinde :)))))


Ve bendeniz;

Hoşbulduk efendim :)

Güzel günden arda kalan bir kaç foto...












Bitmedi dahası var... :)))

18 "Minute":

Pilli Petro dedi ki...

sizi nispetçiler siziiii :))

Cimbakuka dedi ki...

Senide bekleriz :)))

Pilli Petro dedi ki...

hımm belki bi geldiğimde bi organizasyon düzenleriz böyle :)

Cimbakuka dedi ki...

Ad'ı da;

Erdem'den nasıl kurtulabiliriz organizasyonu olur, katılımın çok yüksek olacağını düşünüyorum... :D

Şaka bir yana gelen herkes eşit şart ve özgürlüktedir, hehe..

Pilli Petro dedi ki...

Erdem kurtarılmaz vakaa ama bi deneriz :))

Arzu Eylem dedi ki...

Ben de çok memnun oldum Burak'cığım:) Söylediğin hangi bir şeye teşekkür etmeli, gönül gözüyle ölümsüzleştirdiğin anlara mı yoksa. Orada sizinle olmak güzeldi:) Ücret konusuna gelince, ücretsiz hizmet veriyorum mesai saatlerinin dışında:)
Tekrar bu güzel anı yazısı için teşekkürler arkadaşım:)

Cimbakuka dedi ki...

Bende çok memnun oldum gerçekten.

Tavsiye ettiğin kitapları araştırmaya başladım bile :)

Tüli dedi ki...

Arkadaşlar Mayıs asparagas mış.. :)
Erdemciğim ne olucak böyle hee :):)

efsa dedi ki...

ben o son resimde ne halt ediyordum acaba?? (:

burak ya maile atarmısın şunları ve kalanları hepsini hepsini :))

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

Çok güzel hareketlerdir bunlar...

İyiki varsınız :)))

beenmaya dedi ki...

vallaha çok güzel hareketlerdi bunlar da ne o öyle benim resmim hanımağa misali kolum kafamın arkasında hallerim, 7-8 saatlik hafıza kayıplarım halay başılığım falan :)) hayır başına açtığım çoraplar yüzünden intikam almaksa niyetin sana "mayıs" ayını hatırlatmakta şiddetle fayda görüyorum :))

tüli'nin fotoları çok güzel ama o kadarcık fark olsun tabi diyerek bunu es geçiyorum ama erdem'in fotosu ne öyle düşünen adam, ağır adam havası falan hayır bilmesek gerçek yüzünü inanıcam vallaha lütfen blog camiasını yanlış yönlendirme :))

şaka bir yana her ne kadar tanışıklığımız biraz sorunlu, ağrılı sızılı başlasa da bende çok memnun oldum be arkadaşım. hatta o kadar memnun oldum ki sırf bu yüzden kız tarafı olmaktan vazgeçip senin tarafa geçtim bu kıyağımı da unutma emi :)) ee ne zaman gidiyoruz kızı istemeye :))

Cimbakuka dedi ki...

efsa; buraya yükleyebildiğime şükret yahu :) Bu akşam atarım merak etme.

Erdem; bakıyorumda bloğumuza uğramaz, uğradığında da kısa yazıp çıkar oldun hayırdır?

Tüli'cim ay'mı bitti ? :)

maya; böyle yanımda olup ocağıma incir ağacı dikeceğine, destek yerine köstek olacağına, kız tarafında ol daha iyi yahu :D

kolay gele güzel insanlar.

beenmaya dedi ki...

incir mi ağaç mı aşkolsun be arkadaşım ben senin iyiliğin için söylüyorum yahu :))

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

Burak bana laf söyleyip durma kardeşim bak kampanya başlatırım blog dünyasında görürsün...Mayısta ele kolkola hep beraber tüliye diye :)))))

Maya da hemen satmış bizi canım sen kız tarafısın beni deli etme...

Bewn bir kere çok ağır başlı oturaklı bir yazarım lütfen beni salon erkeği entellektüel çizgimden çıkarmaya çalışmayın...

Tülicim süper çıkmışın bu arada RESİMDE(burak beye inat) sen merak etme gelmezse alırız façasını aşağıya bu cimbakubakaba efendinin :))))

Alın size uzun yorum burak bey :)))

Cimbakuka dedi ki...

Cimbakuka ile sende dalga geçmeye başladın, kaşınma dikkat et :)

Bu arada heralde benim tarafıma geçecekler, seninle aynı safta olduklarını düşünemiyorum, yazık insanlara :)

beenmaya dedi ki...

ben doğru yolu buldum ehehhe :))

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

Benim tarafın neyi varmış...

Maya sen bulduğunu sandiğın şey doğru olduğuna emin misin....

Cimbakuka dedi ki...

Burası çok fena kıskançlık kokuyor:)

Acıktım ben yemeğe gidiyim bari...

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar