5 Ocak 2009 Pazartesi

Soru(n)sal Mim.

2009'un ilk ve en yoğun pazartesi'sini yaşadığım şu günde, yıl sonu, yeni yıl, yeni hesaplar, eski defterler arasında cebelleşirken sevgili Yalnızlık öyle bir yere pas attkı ki, hani elimizden geldiğince yetişip sonucu değerlendirmek için uğraşacağız ama sonucu şimdiden kestirmek gerçekten zor.

Şimdi geçelim günün çoktak seçemediğimiz, yanlışın doğruyu götürmediği sorularımıza.



1. En sevdiğiniz kelime nedir?
C. Bakıldığı zaman çok zor bir soru. Hani insan gelgit'ler yaşıyor ama düşündüğümde sanırım "AŞKIM" kelimesini çok seviyorum.



2. En nefret ettiğiniz kelime nedir?
C. Bilmiyorum. (bu kelimeyi kim çıkardıysa saygıyla anıyorum)


3. Sizi ne heyecanlandırır?
C. Beşiktaş'ın maçı olduğu günler de sabahtan akşama kadar semt havasını solumak, dolmabahçe'den salınarak stad'a gitmek ve kapalı tribünde her zamanki yerimi almak, maç an'ını yaşamaktan daha heyecanlısını görmedim şu ana kadar .(heleki derbi maçıysa)



4. Heyecanınızı ne öldürür?
C. Tam o sırada rakip takım'ın golü ağlarımıza çakması beni ağır şekilde susturmaya ve heyecanımın içine etmeye yeter :)

5. En sevdiğiniz ses nedir?
C. Solo elektro gitar. (Kirk Hammet-Master of Puppets, Garry Moore, Carlos Santana vb üstadlar.)

6. Nefret ettiğiniz ses nedir?
C. Her hangi bir madde'nin metale, cam'a vb maddelere değerken ki çıkardığı ses beni öldürmeye yetiyor
.

7. Hangi mesleği yapmak istemezsiniz?
C. Oto tamiri. (ki zaten yapmıyorum)

8. Hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz?
C. Bir kere okuduğumun ölene kadar aklımdan çıkmaması yeteneğine.

9. Kendiniz olmasaydınız kim olurdunuz?
C. Tartışmasız Che.


10. Nerede yaşamak isterdiniz?
C. Balıkesir. Memleketim diye söylemiyorum ama her yeri cennet. Bu arada İstanbul'la hiç bir sorunum yok gerçekten severim kendisini.

11. En önemli kusurunuz nedir?
C. Bende panik atak var :)


12. Size en fazla keyif veren kötü huyunuz hangisi?
C. Sabaha kadar play station...


13. Kahramanınız kim?
C. Kaptan Mağara Adam'ı :) Bir kahraman daha tanımıyorum ki bu kadar kıllı olup sevimli olsun :)) Gönüllerin kahramanı.

14. En çok kullandığınız küfür nedir?
C. Hasssss..


15. Şu anki ruh haliniz nasıl?
C. Biraz sıkıntılı ama buna rağmen sevdiklerimin yanımda olması huzur verici bir durum.

16. Hayat felsefenizi hangi slogan özetler?
C.
Ne kadar bilirsen bil; söylediklerin karşındakinin anlayabildiği kadardır. (
Mevlânâ Celaleddin-i Rumi)

17. Mutluluk rüyanız nedir?
C. Bana ait bir teknede sadece sevdiğim insanlarla uçsuz bucaksız bir mavi tur. Deniz'siz, mavi'siz bir yaşam düşünemiyorum.

18. Sizce mutsuzluğun tanımı nedir?
C. Parasızlık.

19. Nasıl ölmek istersiniz?
C. Ciddi anlamda soruluyorsa, boğularak evet boğularak.

20. Öldüğünüzde cennete giderseniz Tanrı’nın size kapıda ne söylemesini istersiniz?
C. Çık dışarı!!!


Efendim bu güzel pas'ı dar alanda çok iyi değerlendirdiğimi düşünerek, kesme muz bir ortayla en uzak köşedeki efsa ve t.u.b.a 'ya gönderiyorum :)

PS: Son olarak çok özel bir istekle bu pası perikizi 'na da yolluyorum :)

8 "Minute":

foodbynil dedi ki...

yalnızlıkta sende nasıl ölümler istemişsiniz yaaa alaaan maynakları adam gibi yatağınızda ölsenize:)

Cimbakuka dedi ki...

Sana pasladığım mim'e henüz cevap alamadık :/

İstersen bu mim'ide paslayabilirim, bakalım senin ölüm şekline perikizi ?

Manyaklık konusunda, evet manyağız... :D

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

ya kanka boğularakta ölümmez be kardeşim tamam denizi seviyoruzda ölümdede sevmiyelim cnım...
Ya iyiki paslamışım sana süper olmuş...al şu tekneyide çıkalım abi denizlere süper olacak süper :)))

Pilli Petro dedi ki...

boğularak ölmek çok şiddetli geldi yaw :)

herkes cennetten kovulmayı bekliyo bu gidişle içerisi boş kalacak

Cimbakuka dedi ki...

Ölümün her türlüsü kötü zaten Bekriya. Madem bir seçenek hakkımız var, hem en çok istediğim yerde mavi sularda yaşarım, hemde gerçekten o acının o hissin ne olduğunu anlarım.

Güzel ölümü herkes ister.

O saatten sonra cennette ne işim var zaten, başta erdemsiz çekilmez o cennet :D

efsa dedi ki...

hiiiyyhhh bensiz cehenneme bile gidemezsiniz siz göndermem :D,
arkanızdan paçanızı çekiştiririm valla bak.

bu arada pasınız sayfamızdadır efem

Cimbakuka dedi ki...

efsa buyur sende gel ne işimiz var orada.

hem bütün sevdiklerimizi ve bizi sevenleri toplayıp gitme niyetimiz var :D

tuba dedi ki...

miminiz tamamdır :) ama öteki bloguma yazdım, bilinçsiz karalamalar'a.

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar