14 Ocak 2009 Çarşamba

Bir Başkadır tüketici şikayetleri :)


Bugün etrafı kolaçan edip, maillere gazetelere bakarken, mail kutuma düşen e-postalardan birisi benim acayip hoşuma gitti.

Malumunuz hepimiz bir yerlerden eşyalar alıyoruz ve mutlaka bir zaman dilimi sonra onlarda hata çıkıyor ve gerizekalı teknik servis elemanlarıyla anamız babamız ile görüşmediğimiz kadar çok görüşmeye başlıyoruz.

Bu hikayede de, yine böyle bir vatandaş'ın aldığı bir üründen dolayı, ilgili firmaya attığı şikayet mail'i var. Sanırım hepimizin hislerine tercüman olmuş :)))



Bakalım neymiş o mail?

Vatandaş yazmış;

Vestel onyx flat 82 ekran 16:9 100 hz pip marka televizyonu 5 sene önce 2.100 ytl vererek satın aldım. bu süreç (1 yıl önce) içerisinde ilk önce konjektörü bozuldu. sebep olarak stand by konumunda bıraktığınız için bozuldu dediler. 260 ytl ücret aldıktan sonra tamir ettiler. ya sabır olur böyle şeyler dedim sineye çektim. bu arızanın üzerinden 1 yıl geçti. bu kez renkler gitmeye başladı. servis çağırdım. renk tüpü bitmiş 600 ytl dediler. bu durum, yenisi 1000 ytl civarı olan bir televizyonun, tüpü 600 ytl olunca çöpe at yenisini al demek. 82 yılında amcamın almanya'dan getiridiği itt schaub lorenz marka televizyon hala takır takır çalışırken vestel üretimi 2.100 ytl'lik televizyon çöp oluyor. avukat olsam sizinle uğraşırım. ama ben bu dünya da olmasa da öbür dünyada kesin çözüm yaratan başka bir yol seçiyorum.

Şimdi….bu televizyonu üretenin, yapım aşamasında çalışanın, kamyona koyup istanbul'a getirenin, mağazasına koyup müşterisine satanın, eve getirip kuran teknik servisinin, vestel reklamın da oynayan sanatçısının, o fabrikayı yapan mimar ve mühendisinin bu firmanın sahibi mehmet nazif zorlu olmak üzere ölü - diri tüm zorlu ailesinin...

Allah bin türlü belasini versin….. iki yakalari bir araya gelmesin…. fabrikalari yansin, ocaklari batsin….. kuru ekmeğe muhtaç kalsin….. kestiği kurbanlar ettiği dualar kabul olmasin… mezarlarina bir tas su döküp, fatiha okuyan olmasin….. cehennemin en dibinde cayir cayir yansin….. vatandaşta sattiği çürük malin parasiyla satin aldiği uçaği düşsün, yati batsin….. soyu kurusun…. arayani sorani olmasin……

Amentü birsin ve billahi nursun. bütün müsibetlerin vestel'in üzerinde dursun.

Eveet. şimdi rahatladim.

Gelelim benim gibi 'yerli malı yurdun malı herkes bunu kullanmalı' düşüncesi ile yaşayan ulusalcı öküzlere....

araştırmadan sormadan, en azından
www.sikayetvar.com'da ki vestel hakkında yazılanları okumadan 2.100 yytl verip bu televizyonu alan birisi olarak, öküz olduğumu kabul ediyorum, ama günün birinde bu aile'ye (zorlu) mensup birisiyle karşılaşırsam, burnunun üzerine kafayı koyacağımı buradan taahüt eder, şimdiden yaptığım bu açık tehdit'i yetkili savcılıklara bildiririm. ayrıca allah kısmet ederse bu yaz tatilinde çeşme'ye giderken, üşenmezsem arabanın bagajına televizyonu koyup vestel fabrikasının kapısının önüne atacağım. o fabrika da bu televizyonu üreten herkesin münasip bir yerine sokacakları kadar un ufak edip hediye olarak bırakacağım. tabii en büyük parça mehmet nazif zorlu'ya.. vestel kullanıcısı bir müşterisinden hatıra olarak.

Bu yazdiklarima ilaveten yok biz doymadik bi de küfür ve dayak yemek istiyoruz diyorsaniz adresim de telefonum da gerçektir. yiyorsa arasiniz. sizden bu durumu düzeltmeniz için birşey de istemiyorum. zira firma olarak zaten böyle bir vizyonunuz yok. mali satana kadar sizin işiniz. allahin babadağli basmacisindan elektronik devi olursa bu kadar olur zaten,

Allah sizi bildiği gibi yapsın...


Tek kelimeyle mütiş :)))

12 "Minute":

Bekriya dedi ki...

ahaha süpermiş :))

Cimbakuka dedi ki...

Kesinlikle :D

Sena dedi ki...

abimde ki ayrı bir yetenek ya, koptum ,bir de copy pastele arkadaşlarıma yollayıp kopmalarını sağladım:)))

efsa dedi ki...

yazık olmuş 5 sene önce 2000 tl. + arızalarla birleşince pufff

Cimbakuka dedi ki...

Eh be efsa, işin maddi kısmınamı yordun kafayı :D

Kaçımız böyle zarara uğramıyoruz ki :)

Misal 2 aylık laptop'umu servisten daha yeni aldım :)

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

Okuduğumda çok güldüm birdaha okudum bir daha güldüm...Vestel mi aman uzak olsun kanka bizden...Ucuz etin yahnisi olayı işte :)))

efsa dedi ki...

hahaha bizim laptopun taksitleri bitmeden bu beşinci gidişi :)))

sadece bir tanesi hariç bütün televizyonlarımız vestel ama bir bok olduğu yok henüz, ne biliyim adamda öle çıkınca vesteli koruyasım geldi bende maddiyatta vurdum olayı.

t.u.b.a dedi ki...

:D sövdükten sonra ''Eveet. şimdi rahatladım.'' demiş ya, nasıl da içten :D

Parpali dedi ki...

Bana da mail olarak gelmişti bu şikayet mektubu. Bu geniş yelpazeli bir şikayete çok gülmüştüm. :)

Cimbakuka dedi ki...

Parpali hoş geldin öncelikle :)

Valla çok öğretici beddualar içeriyor, "parental advisory" ibaresimi koysaydım :D

Elif..den dedi ki...

ne komik ya ..
adam bayagı rahatlamış ama küfrede küfrede..
daha yazacagı bırsey kaldımı ki adamın..roman gıbı şikayet yazmış..
yazık çok çekmiş herhalde...

Tüli dedi ki...

Bunun dışında tükeci hatalarıda var ama unutmayalım :)
Alın bikaç örnek:
1-Mersin'de son model bir ütü alan tüketici, elektrikler kesilip işi yarım kalınca elektriksiz ütü yapmanın yöntemini keşfetmiş! Ütüyü ocakta ısıtarak işine devam etmek isteyen ev hanımı, ütünün gövdesinin yanması üzerine bayiye başvurarak, ütünün değiştirilmesini istemiş.

2-Diyarbakır'da fritöz alan bir müşteri, ürünün ilk kullanımda eridiğini görünce Arçelik bayiinin yolunu tutmuş. Büyük bir hırs ile içeri giren müşteri, elindeki erimiş fritözü göstererek kendisine arızalı mal satıldığını söylemis. Fritözü gören satış görevlisi nasıl kullandığını sorunca adam anlatmış; "Ocağı yaktım, fritözü üzerine koydum. İçine yağ koydum. Ama yanmaya, erimeye başladı." Satış görevlileri müşteriyi kusur kendisinde olduğu için ürünü değiştiremeyeceklerine ikna etmekte oldukça zorlanmış.

3-Mersin'de fırının içinde elbisesinin yandığını söyleyen bir müşteri teknik servisi çağırmıs. Elbisenin yanarak fırının içine yapışmasından muzdarip tüketiciye, fırınında sadece yemek pişirmesi önerilmiş. Fırının içinde çamaşır kurutma vakalarına sıklıkla rastlayan servis elemanları ayrıca çok sayıda beyaz eşya sahibinin fırınlarının içini mutfak dolabı olarak da kullandığına tanık olmuş. İçinde unutulan şeker, elbezi, mutfak önlüğü gibi malzemelerin yanması sonucu fırınların kullanılamaz hale geldiği belirlenmiş.

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar