16 Ocak 2009 Cuma

Sayın yetkili, ilgili, vesaire.

Bu yazınında ilgili kişiler tarafından okunduğunu düşünerekten;


Bahsi Geçen konu ile ilgili olarak;

Sayın yetkili,

Bu Blog tüm herkese açık bir blog olup, kişiler yazı yazma ve fikir verme özgürlüğüne sahiptir. Yorum yazan kişilerin gerçek adları belli olmamakla birlikte, kullanılan nick name (sanal isim)'lerin hiç bir şey ifade etmediği aşikardır.

Bu yüzdendir ki, bu sayfalar hiç kimseyi bilerek töhmet altında bırakmamış olup, yazıların doğruluğu ve yanlışlığı tartışmaya açık olduğundan, ilgili kurum'un kendi personeli için yapacağı yaptırımı üzerimize yıkmaya çalışmasına anlam verememiş bulunuyoruz.

Şahsım adı'na hiç bir bilgiye sahip olmadığımı beyan eder, yazılan yazının anonim bir yazı olduğunu ve mail ortamlarında defalarca kez dolaşıp en son bu sayfaya düştüğünü bildiririm.

Bahsi geçen firma'nın, çalışanları hakkında uygulayacağı hiç bir konu şahsımı ve blog'umu bağlamamaktadır.

Bilginize.

6 "Minute":

foodbynil dedi ki...

bu ne ola ki:s
bide şu altta kelime doğrulama kutucuğu varya cimabakukacım bi zahemt kaldır be onu ne gelsem belki şimdi gitmiştir der oldum.lüften şikayetlerimizi değerlendirilsin sayın yetkili:)

efsa dedi ki...

Bu kadar insanın mailine gönderilirken, direk buradan mı bulmayı umut ediyorlar, son durakları burasınımı uygun bulmuşlar. YAZIK...

Evren dedi ki...

Sayın Yetkili;
Nasıl olsa okursunuz diye düşünüyorum ve maalesef bir kalite koorninatörü olarak şaşkınlıklar içerisinde yazıyorum. Eğer doğru bilgiler içeren bir mail ise üretim ve hizmet süreçlerinize odaklanıp olayı öyle çözmenizi beklerdim. Eğer olay doğru bilgiler içermiyor ise de neyin böyle bir mail zinciri yaratacağına odaklanmanızı beklerdim. Ne de olsa hepimiz biliyoruz değil mi, ATEŞ VE BARUT MESELESİNİ. Evet biraz abartılı, evet biraz saygısızlık sınırlarını zorluyor ve evet hatta kaleme alan kişiyi merak ediyor insan ama bu sonucu değiştirmez. Hatalı üretim ve müşteri şikayeti çözüm bekler ki böyle abartılı yazılar dile alınmasın. Ya da alınsa bile bizim markamız mevzu bahis olmasın. Dİ Mİ AMA?

beenmaya dedi ki...

arkadaşlar bu tarz şikayet, talep, istek vb zincir maillerin ne kadar çok ve sıklıkla döndüğünü hepimiz bilmekteyiz. ki bu maillerin çoğu aslında uydurma ve yalandır, gerçekle hiçbir şekilde ilgisi yoktur. eski bir çağrı merkezi çalışanı olarak (aman ha bu sefer isim vermiyorum) sadece burada yazdıklarından bildiğim sevgili cimbakuka'nın bu konuda yazdığı yazısına tamamen geyik yapmak ve bu saçmalığı vurgulamak anlamında isim verip yazdığım ve sonunu gülücükle bitirdiğim yorumum ne yazıkki ciddiye alınmış.

bende cimbakuka gibi yaptığım yorumun tamamen beni bağladığını, tamamen espri amaçlı olup gerçeği yansıtmadığını, bu mailin zincir mailler gibi bana ulaştığını hiçbir şekilde şirket çalışanları tarafından (ki tanıdığım kimse yoktur) şahsıma yollanmış olmadığını buradan tekrar ve tekrar belirtmek isterim.

sanal ortamda yazılan, çizilen, söylenen onca şey varken ve bunların çoğunun gerçeği yansıtmadığı herkes tarafından bilinirken böylesine bir yorumun bu kadar ciddiye alınıp da başta cimbakuka olmak üzere bazı insanların rahatsız edilmiş olması gerçekten üzücüdür.

şahsım adına bu yanlış anlaşılma için rahatsız edilen tüm arkadaşlardan özür diliyorum.

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

Sayın şirket yetkilisi;

Biliyorum ki sen bu satırları okuyacaksın...Gözünüzü ne kadar para bürüdüğünü bir kez daha kanıtladığınız için teşekkür ederiz...Kendi hırslarınız kendi çıkarlarınız doğrultusunda gelişmedikçe olaylar kirli paralar yapışmış ellerinizi sadece çalışmaya çalışan insanlardan çıkarmak tam size göre bir uygulama...İnsanları işten atmak yerine daha yapıcı daha inovatif çözümler bulsaydınız belki sizi eleştiren mailler yerine arkanızda duran bir Türk halkı bulurdunuz…


Fabrikalarınızda insanları köle gibi çalıştırıp birer yarış atı gibi zaman tutuğunuzu ,düşünceye önem vermediğinizi ,sadece kopyala yapıştır mantığı ile işler yaptığınızı söylemiyorum bile…


Devletin kasasında abuk sabuk aldığınız ar-ge kredilerini kaşı gözünü değiştirip tekrar tekrar sunduğunuz ürünlerinizle Türkiye’yi ileri götürüyoruz naraları atmasanız keşke…


Kimse size insanların özel hayatlarına karışma yaşam alanı içine burnunuzu sokma hakkı vermez…Ne hakla bir vatandaşın en yakın iletişim aracına (telefon) musallat oluyorsun…Neden insanları bir bilgi vermeye zorluyorsunuz ve bu insan size o bilgiyi vermezse ,vicdanı zedelensin diye insanları işten çıkartırız naraları atıyorsunuz…


Görüyorum ki sayın yetkili zorunuza gitmiş yazılanlar…Çünkü gerçekler olduğu için mi acaba zorunuza gitti çok merak ediyorum…Ne kadar şikayet mektubu ne kadar iade talebi aldığınızıda bir bildirseydiniz keşke…


Sizin gibi at gözlüğü ile kapitalist zincir içerisinde yaşayan en alt seviye yaşam formları yüzünden insanlar huzursuz olmak zorunda değildir…Aba altında sopa gösterecek kadar besin zincirinin en zayıf halkasısınız…


Ve eğer bundan da rahatsızlık duyacak olursanız beni de bulmak isterseniz sizinle her türlü platformda her türlü şartta çatacat konuşmaya tartışmaya hazırım…

Parpali dedi ki...

Yok artık. En sonunda bu da mı oldu?

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar