16 Şubat 2009 Pazartesi

Bir dost'u hayatından silmek...



Baktığınız zaman çok zor değil mi? Evet belkide. Ama insanoğlu o kadar nankör ve unutkan ki, bazen sevdiğin birini bile hayatından çıkarmak insan'a ben ne yapıyormuşum, iyiki kurtulmuşum demeye yetiyorda artıyor.

Elbette geçmiş zamanda yaşananlar, paylaşılanların unutulması zor. Keyifli geçirilen günler, o'nun yalnız olduğu zamanlarda en çok desteğin senden gelmesi, psikoloji'sinin en bozuk olduğu anlarda ufak bir telefon'un bile yetmesi.

Hep ben, hep ben'ci olmamalı insanlar, karşındakinin değerini yokluğunda anlamalı, telefon etmiyorsa, aramıyorsa silmeden önce bir kere olsun "neden?" demeli, demiyorsa da koyver gitsin zaten.

Hayat'ımdan çok taze çıkan eski dost;

Sana kötü sözler demeyeceğim, karalamayacağımda seni, şöyle böyle'sin de demeyeceğim, çünkü önce kendime saygım var, sonra da ne olursa olsun sana.

Bu yüzden yolun açık olsun...

15 "Minute":

Pilli Petro dedi ki...

"bir gün her şeyi kaybetmek için kazanıyoruz" der adamın biri.

dostlukta öyle bir gün sıkılınca,işine gelmeyince, esasında hiç dost olmadığından koyveriyoruz.

gelen de sağolsun,giden de benim kitabımda.ama giden bir daha asla ve asla geri dönmesin !

Evren dedi ki...

dostun muydu giden yoksa sadece sen mi dosttun ona... :( şuna inanırım hayatta gidenin arkasından söylenen her sözün kalanda da bir karşılığı vardır mutlaka, ağızdan çıkarken iki kere düşünmeli aslında.

efsa dedi ki...

İçin çok kırgın belli ki. yolun açık olsun derken bile bir şeyler daha söyleyecek gibisin. bilemiyorum seçim.

Cimbakuka dedi ki...

Silenin sen değil karşı taraf olması, sorgusuzca, sualsizce bir kere olsun "neden?" diye sormaması elbet içini burkuyor insan'ın. O da yaşanmışlıklar açısından.

Ama bekriya çok doğru demiş,

"gelen de sağolsun,giden de benim kitabımda.ama giden bir daha asla ve asla geri dönmesin !"

benimki de o hesap.

Sağlık olsun.

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

insanlara yanlış anlamlar sıfatlar yüklüyoruz...karşımızda olanı bizim gibi görüyoruz...Herşeyden geçiyoruz kendimizden bile...Ama insanlar bambaşka yüzlerini gösteriyorlar...En mutsuz anlarında tutuğun eller kendi çıkar dünyalarında gelişmeyince olaylar eski bir kağıt gibi buruşturup atmak kolaylarına geliyor...Sağlık olsun dostun sağlık olsun biz onla yaşanmış güzel günlerimizin hatırına ve anılara olan saygımızdan susuyoruz...İnsanlar yaptıklarını bulurlar...Ve onunda yolu açık olsun herşey gönlünce olsun...Ama sende bende biliyoruz ki silinen insanları yarası hep onda kalacak ve güngelirde dönmesin geri çünkü bir kez daha kaybolur bizdeki değeri...

beenmaya dedi ki...

gönül bu yazının hiç yazılmamış, bu gidişin hiç yaşanmamış olmasını dilerdi...

ama yaşandıysa eğer yaşanması gerektiği içindir belki de...

o nedenle çok fazla söz söylemek düşmez bize de...

dediğin gibi sağlık olsun...

foodbynil dedi ki...

Bazen asla kopamayacak olduğumuz insanlar tarafından kırılırız üzülürüz ama inan bu tek taraflı değildir mutluka senin değerini anlayacaktır.Canın sağolsun sen yine bildiğin gibi sımsıkı yaşat dostluğunu..

LoLLa dedi ki...

eveet sanırım sende de taze bir gidişin acısı var sanki,,

geçsin bir an önce dileklerimle, en ağlak halimle :'(

gidenlere..

... dedi ki...

dostlarımızdan çok şey bekliyrz fakat onlarında bzilerden birşeyler bekledğini unutyrz.

guguk kuşu dedi ki...

Bunlar hayatın kaçınılmaz parçaları ve kırıcı olsa da normal. Sürekli değişen varlıklarız. Dün sevdiğimizden bugün nefret edebiliriz. Bugün nefret ettiğimizi yarın sevebiliriz. Hayat statik bir durum değil. Değişen fikirler ve bakış açısıyla dostluklar da değişebilir ama karşıdakini bilgilendirmek geçmişte yaşanılanlar adına boynumuzun borcudur. Ben de bu yıl iki kişiye el slladım, ama konuşarak, bir kişiyi sınavdan geçirdim. Dostlukların elendiği bir yıldayız herhalde. Bence ona dair güzellikleri sakla yüreğinde. Aksi takdirde kendimizi zehirlemiş oluruz sadece.

Cimbakuka dedi ki...

Lolla; eve yeni bir gidiş taze, belki de ondan bu duygusallık.

Defne; bizim beklediğimiz hiç birşey yoktu inan, ki zaten verebileceklerimizin de fazlasını sunmuştuk, ama dedim ya insanoğlu çok unutkan...

guguk kuşu; gerçekden de dediklerinde haklısın ama içinde bulunduğum bu durumda, ne hayat görüşü ne başka birşey bahane değil gerçekten.

Anlatılacak söylenecek sözler çok, herşey olduğu gibi kalsın diyorum :)

Sağolun arkadaşlar.

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

bu foto beni bitirdi...
bu nasıl bir anlatımdır? ve o anı yakalamak...

Cimbakuka dedi ki...

Tıpkı senin yaptığından, içimden geldiği gibi :) :(

Adsız dedi ki...

Değer verdiğiniz kadar değer görmüyorsanız kısacası siktir edin gitsin , varken ne kazandırki yokluğu acıtsın , en yakınınızdakine bile güvenmeyin kendi kendinizin arkadaşı olun.
Ben taktir alacakken sırf bir orusbu yüzünden bir şey alamadım cnmı yaktı , yalan söyledi ,kullanmaya çalıştı BEN hiç takmadım siktir ettim ve sildim .
~KOLAY GELSİN~

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar