19 Şubat 2009 Perşembe

The Europen Blogger Awards :))

Blog alem'inde bugünlerde dönen i love blogger ödülleri sahiplerini birer birer bulmaya devam ediyor :) Maya'nın toplu ödülünden sonra, bireysel bazda önce Evren (yeni gördüm gerçekten) ve kırmızılı'dan almam beni oldukça gururlandırdı.

Şimdi de yapmam gereken bu ödülü 7 kişi'ye teslim etmek. Bakıldığı zaman blog'umu izleyen herkes benim için elbette değerli, ama madem kural var,

Öyleyse;

And the winner is;

YALNIZLIK OKULU: Canım kardeşim, dostum, kelimeler ile çok fazla birşey anlatmama gerek yok varlığın bu ödül için yeter de artar.

beenmaya: her daim yanımda olan erkek taraf'ının tek savunucusu bir ödülde sana gelsin...

efsa: blog'umu takip ettiğin ve yorumlarını esirgemediğin için teşekkürler.

perikizi: seni ırmantik insan seni, al bakalım ödülünü :)

NoSTATIC: canım benim forza handbang :)))

Bekriya: her ne kadar buram buram feminizm yandaş'ı olsanda yazılarını okumak keyif veriyor, :) bunun dışında blog'umun belkide en iyi takipçilerinden olmanda beni mutlu ediyor teşekkürler.

ve Bugünü Yaşama Arzu'su : okurken en keyif aldığım bloglardan bir tanesi de bu, aynı çizgide devam, ödül senindir :))

Yukarıda ki isimler dışında srqluciddreaming, Zeugma, Üfürükten Prenses, tekintutku, DOSTYUZ, Piltik'anım, Defne, angie, LoLLa, Sinirli Prenses, papagangibi, umidim, içimden geldiği gibi ~~~, carameLia, Maryjade, кıямızıℓı, Esra Çakan, Noni, Ferhanca, kelebenk, Htc, Arzu Breda, jasmeen, tinimini hanım, Parpali, rain and me, Evren, Kediye Kafa Atan Psikopat Fare, Portakalmavisi, Siminya, Elif..den, Sena, t.u.b.a ve Tüli

Sizlerde benim için bir ödülsünüz, teşekkürler...

19 "Minute":

Evren dedi ki...

sen de bir ödülsün bana, ama ödülünü fark etmedin galiba dur ben gözüne sokayım :))))

http://evrenin.blogspot.com/2009/02/odul-bahane.html

kendi ödülümü alıp gidiyorum. kapadım da bir süre :)

beenmaya dedi ki...

sadece erkek tarafı olduğum için vermedin de mi bu ödülü sen bana :))))

öyle de olsa sağolasın be arkadaşım. sen zaten çoktan almıştın benden ödülünü selamlar :)))

Cimbakuka dedi ki...

Evren görmemiştim gerçekten kusura bakma.

:/ mahçubiyet smileyi :/

teşekkürler...

Cimbakuka dedi ki...

maya'cım erkek tarafı olman torpil gibi gözükse de tabiki de tek o yüzden değil.

Tanımak yeter diye düşünüyorum seni :)

beenmaya dedi ki...

canımsın :)))

foodbynil dedi ki...

ırmantizimime laf ettirmem agacım
çok sevindim canım benim sağolasın ödülümü aldım başucuma koydum laylayla:) Canım benim çok sevindim öpüyorum gözlerinden :D

efsa dedi ki...

kocaman bir sarılma ve iyi ki yollarımız keşişmiş diyorum. :))

Maryjade dedi ki...

ben de sana çok tşk.ediyorum...

Cimbakuka dedi ki...

efsa ve mary çok teşekkürler tekrar...

Pilli Petro dedi ki...

yaşasın feminizm der ortalığı karıştırırmışım :))

teşekkür ederim ben de durmak yok takibe devam :)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

değerli ödülünüz için çok teşekkür ederim.sizde aynı taktire layıksınız...
sayfamdaki teşekkür listeme sizide ekleyeceğim.sağlıcakla kalın...

kelebenk dedi ki...

teşkür ediyorum, pek mutlu oldum:)

Cimbakuka dedi ki...

Rica ederim fotojenik kelebenk :)))

siminya dedi ki...

ne ödüllendirildim ne ödül, inşallah birgün bunları kenan evren gibi denize atmam :))) çok teşekürler hoş bişi ;) bendende öpücükler sarıldımm sıkı sıkı

Cimbakuka dedi ki...

Sevilen insansın Siminya :) Ama Kenan Evren'le kıyaslamışsın dikkat et, o'nun arkasından söveni de çok :D

Parpali dedi ki...

Takip ettiğim her blog benim için de ayrı bir keyif. Teşekkür ederim inceliğinize...

Cimbakuka dedi ki...

Saygılar da bizden o zaman :)

Unknown dedi ki...

Biraz geciktim, hiç huyum değil oysa ki.. :P
Ama öyle mutlu oldum ki! Valla bak.. Hani böyle sarılıp, öpesim geldi seni.. Allah'ım şükürler olsun ki, böyle minnak şeylerle mutlu olabilme yeteneğim ve beni böyle mutlu eden bloggerlar var.. :)
Pek bi' sevgi pıtrağıyım şuan.. :*

Cimbakuka dedi ki...

Piltik'im mahçup ediyorsun :)

Hep pıtrak kalman dileğiyle :)))

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar