17 Şubat 2009 Salı

Geliyor düğün alayı, bloggerlar çeksin halayı...


Çok sevgili blogger arkadaşlarım benim için bir düğün organize etmişler ve kendileri bana yalvararak, ne olur canım arkadaşım sen suya sabuna dokunma, biz senin herşeyini karşılayacağız, sen yeter ki kimden ne istediğini belirle bize yeter , en kral düğünü yapacağız sana dediler.

Hepsi şimdiden eğlence moduna girdiler bile, halay başı olanlar, masalara çıkanlar, davul zurna çalanlar neler neler yokki.

Bende bu güzel insanların isteklerini kıramadım ve liste çıkardım.

Bu kadar sevildiğimi inanın bilmiyordum iyiki varsınız...

Madem öyle siz düğün meraklılarına;

Eşref Bey: Bütün düğün masrafları, ayarlanacak içki, kişilerin taşınması, nakliyesi ve evine bırakılması sana ait.

Erdem Bey: Kız tarafına takılacak bilimum altın, 5'i bir yerde, takı kolye ve ne kadar altın cinsi varsa bütün masrafları sana ait.

Maya; madem erkek tarafısın, kız tarafının en bilimum ayakkabı kıyafet, incik boncuk, çeyizlik gibi bütün ıvır zıvırlar'ının masrafı sana ait.

Evren: bugün olsa razıyımdan yol'a çıkarak bu 2 genç'in kalabileceği ev tarafından tahsis edilecek ve bloggerlar önünde kurdaleyla kesilerek tarafımıza devredilecek bu görev senin.

efsa hanım: ev'in içine alınacak bütün elektronik eşya ve beyaz eşyaların bütün hepsi'nin masrafı sana ait, tarafımıza hibe edeceksin.

Arzu
: Yemek odası, yatak odası, perde cart curtlar hepsi senin, yüzümü kara çıkarmayacağını biliyorum.

Nostatic; Gelin için en güzel gelinliği seçip hediye edeceğini biliyordum sağol canım arkadaşım.

perikizi: Sende en çok ihtiyacımız olan araba kısmını bize tahsis edeceksin, anahtar teslim sıfır km, bir honda civic yada audi a3'e hayır demem. Valla gözlerimi doldurdun teşekkürler.

Bekriyacım; sende artık gelin'in yanında olarak, gelin başı makyajı gibi işlerde yardım edersin...

Ve geride kalanlar, artık bunlardan boş ne kaldıysa ne kaçırdıysam onları da tamamlayarak hediye etmeniz bizi gerçekten sevindirecektir.

Ee ne zaman peki düğün? :)

46 "Minute":

DOSTYUZ dedi ki...

Arkadaşlar gerçekleri açıklıyorum aslında yukarıdaki resimde görününler bizlerin yaşlı hali :))))

Sol baştaki burak
ortadaki erdem
davulcuda ben

:))))

beenmaya dedi ki...

hahayttt erkek tarafıyım olum ben dururum sözümde hele alalım bir kızı herşey tamam :)))

Cimbakuka dedi ki...

maya bir tek sen yanımdasın zaten en başından beri.

nereye kayboldu o çok konuşanlar merak ediyorum :))

efsa dedi ki...

AHAHAH o zaman benim bütün kıyafet makyaj saç baş masraflarımı da sen karşılarsın. mağaza seçimi bana ait olacak olur mu ? :)))

beenmaya dedi ki...

biz sözümüzde dururuz efsa hanım durmayanlar utansın hadi bakalım pamuk eller ebe :)))

Cimbakuka dedi ki...

Efsa sen istediklerimi yap, dedilerini yapmayan erdem gibi olsun :D

Pilli Petro dedi ki...

ay ben bu durumda kız tarafı olmak istiyorum Tülin'e sevgiler :)

erkek tarafı kalabalıkmış baya bişiler istenebilir ahaha :)

Tülin var mı güzelim özel isteklerin bildiriver valla bak ben tek başıma kız taraflığına yeterim ciğerlerine varana dek alırız düün adı altında :)

e sizde boş durmayın mutlu olun len :)

efsa dedi ki...

ehehe marka belirtmemişsin ki :)) alırım spotcudan napıyım. ankastre filan fişmekan da olmadığına göre idare ediveren yeni düzen kuruyoruz şurada.

Cimbakuka dedi ki...

Bekriya canım seni unutmuşum onu da belirttim :)))

Pilli Petro dedi ki...

ben kız tarafı olcam erkek tarafı kalabalık olmuş :))

Cimbakuka dedi ki...

Emin ol şu yazımdan sonra yanımda maya hariç 1 kişi bile kalmadı :)

beenmaya dedi ki...

ya gör burak efendi kim dost kim düşman ahahah hani nerde yalnızlık denen adam :)))

Pilli Petro dedi ki...

ahaha inanırım valla kaçışmışlardır ama maya da yeter merak etme :)

DOSTYUZ dedi ki...

valla ben ne kız tarafı olcam nede erkek tarafı, ben kendi tarafım olucam, çünkü kız tarafı yada erkek tarafı olanlar bu işten zararlı çıkıyor :))))

Pilli Petro dedi ki...

ay beenmaya yalnızlık sade lafta var güzelim geç onu sen :)

sen erkek tarafı ben de kız taraflığına adayım :)

Pilli Petro dedi ki...

kız taraflığının en güzel yanı erkek tarafını yolmaktır ayol, öyle saç baş hafif işler :))

bolca istek yaparım ben merak etmesinler :)

Cimbakuka dedi ki...

Eşref bey dakika 1 gol 1.

Erdem desen şaşıydım görmedim diye bahane uydurur.

Güya biz bu adamlar için birde Dostlar Sofrası başlığı açtık peeh...

Düğün düğün deyip, şimdi sesi çıkmayan yalnızlık, acısını çok fena çıkarırım haberin olsun...

beenmaya dedi ki...

olum yazı yazdığın adamlara bak sen be senin şimdi misler gibi bana yazı yazman lazım bak söylemedi deme :)))

Tüli dedi ki...

Ben şey istiyorum bikere evin camları yerden tavana olucak.2.koltuk köşe koltuk olsun lütfen ve krem rengi olsun.3.çok eşya istemiyorum temizlemesi zor olur :)
4.Deterjanlarımı kim alıcak ?????
Not: (4.Madde çok önemlidir.)

Cimbakuka dedi ki...

onları da ben alıyım artık sorun olmaz o kadarcığı :)))

efsa dedi ki...

BEKRİYA ALSIN ONLARI DA :)))

Cimbakuka dedi ki...

O'nun alacakları belli, daha doğrusu yaptıracağı :)

Tamam deterjanlar da benden :)

Tüli dedi ki...

Tamam ozaman.Hadi bakalım yazması okuması güzel bir İLK olun ve Blogcular alemi olarak evlendirin.İhihihihihih. :)

Evren dedi ki...

bir toplantıya gittim geldim başından beri maya var demişsin bir tek yanımda, ev yıkılsın başına diyeceğim de tüline kıyamadım... evin hazır demedik mi en başta...ben kız tarafına geçiyorum. bana ne... :)

Zenciörgüsu dedi ki...

Fiyuuuuuuuu!Süpermiş:)
Şimdi kim kimi gaza getirdi anlamadım ben!Ama sonuçta süper bişii çıktı ortaya...Alırım ben tülicimin gelinliğini.hatta yaptırtırım bile en moda tasarımcıya...Oda bişeymi bütün bir sene yetecek domestos bile alırım
içi rahat etsin diye..Yalnız bişeye takıldım ben;şimdi düğün gecesi otele falan gidilir ya,tüli alır yine çamaşır sularını başlar temizliğe...İlk geceden sakata gelirsiniz falan..Yok en iyisi almayayım ben domestos..Gelinlik iyidir..:))

Cimbakuka dedi ki...

Evren anahtarı görmeden, paçayı sıvamam desem :hehehe :D

Bahar sen dediğimi yap yeter anacım bana, ben o na en beyaz sabun kokulularından alacağım :D

Evren dedi ki...

Anahtar mı dedin...
Yapamayacağıö şeyler iste benden cimbakuka... Yapamacağım :)))
Buyur gör damat;

http://img.blogcu.com/uploads/exixiz_ANAHTAR.JPG

düğünü yapmamak için kıvranıyorsun ama yapacaksın sonunda, tüli istiyo, blog halkı istiyo...

yalnızlıktan emin değilim, o sadece gaza getiriyor olabilir :)))

Tüli dedi ki...

Yalnızlık Evlenmemizi istemiyormusun ?
İster O yaaa.Hazırda sıcak ev, sıcak yemekler, sabun kokulu çarşaflar. :)
Bence istiyo istiyo ...

beenmaya dedi ki...

istemem yan cebime koy yapıyo demek ki gelin hanım :)))

gelin hanım nasıl bir tanımdır yaaaa :)))))

Cimbakuka dedi ki...

bize gelin bugün hanım :D

beenmaya dedi ki...

o ne be :))))

Cimbakuka dedi ki...

Gelin hanım'ın ne kadar absürd olduğunu bir cümle içinde kullandım :D

beenmaya dedi ki...

:))))

Evren dedi ki...

gelin kız olsa daha komik oluyo bence :)))

foodbynil dedi ki...

:(

Cimbakuka dedi ki...

O surat ne kız?

Yanlış post'amı yazdın yoksa? :D

Biz burada düğün dernek diyoruz, sen surat büküyorsun, bak burada senide evlendirecek bir sürü insan var hepsine danışabilirsin, ben denedim memnun kaldım :D

Zenciörgüsu dedi ki...

Evet o surat niye asılmış hakkatten:(
Hüsnü Amca yazısına olmasın o surat?'

Evren dedi ki...

gelin kız duygulandırdı onu bir kere... gelinlik çağında ya... bir nevi gelin kız yani... olamaz mı? yaşı tutuyor, tutmuyor mu?

foodbynil dedi ki...

beni unuttun diye üzüldüm :(

foodbynil dedi ki...

tutuyor tutar herhalde :D

Cimbakuka dedi ki...

vay herkes ne kadarda meraklıymış eşya, hediye almaya, sen de araba alabilirsin bize perikiz, zaten en çok ihtiyacımız olan şey, biz alacaktık zaten ama boş yere harcamayalım o parayı, onunla yurt dışına gider çatır çatır yeriz o zaman :)))

Listeye ekliyorum :D

Bu arada Evren, o anahtarın her kapıyı açamayacağı yazıyor, bizimde evin kapısını açmazsa azrail moduna girerim haberin olsun :P

Evren dedi ki...

:))))))

Evren dedi ki...

her kapıyı açan anahtar tülide bir kere...sen paçaları sıva bakıyımmm birrrrr iyice. battın artık bir kere bu düğün işine. yapacan yolu yok :))))

foodbynil dedi ki...

a6 aldım gitti :)9 buda bende olsun canım benim hadi hayrını gör..

siminya dedi ki...

maşallah ne curcuna, ne halay, ne davul zurnalar olmuş burda, aferim oynaşın oynaşın :)

Cimbakuka dedi ki...

Öyle oynaşın demekle olmaz, birşeylerin ucundan tutuver sende hadee :)))

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar