14 Şubat 2009 Cumartesi

Ürünsel Mim.

Sevgili perikızı vakt-i zamanında beni mimlemişti fakat bir türlü ilgilenip geri dönüş yapamamıştım. Mim'in konusuda anladığım kadarı ile tuhaf bir ürün tanıtıyorsun şu nesne benim çok işimi görüyor hakkını veriyim tanıtayım diyorsun.

Benim tanıtacağım üründe düşüneceğiniz üzere bir Beşiktaş'lı ve yıllarca maça giden biri olarak elbette aşağıda fotoğrafını gördüğünüz kombine kart'larım olacak :)

Bu güzel şaheserler sayesinde hem İnönü stadı'nın o eşsiz Kapalı tribününde maçlarımı izliyor , istediğim saatte stada giriyor, her maç bilet varmı parası ne kadar derdi kovalamadan(bkz: yarınki Trabzonspor maçı) huzurlu uyuyor ve ileride çocuklarıma da güzel bir miras bırakıyorum:)))

Benden de daha başka birşey beklenmezdi zaten.

Bu garip mim'i paslamayı düşünmüyorum desem kimse kızmaz heralde :)

Kombine KART-AL.. :)

0 "Minute":

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar