10 Şubat 2009 Salı

Kedi severler yardım!

Eminim ki bu blog'da bir çok kedi besleyip de bana yardımcı olacak birileri vardır.

Soun Şu ki; yaklaşık 1 yaş'ına basmak üzere olan, aşıları tam dişi bir kedim var. Yalnız dün akıl almaz biçim de Mart ay'ı yaklaşıyor ondanmıdır nedir, bütün akşam ve gece garip garip konuşma şeklinde mırıldanamalar, kendini kasarak yürümeler ve sevmeye çalıştığınızda da yaptığı cilveler, o'nun çiftleştmek istediği'nin belirtisi gibi gözüktü.

Yalnız şu var, dışarı alışık olmadığından bu dönemde salmak pek aklıma yatmıyor, zaten oldukça korkak bir kedi, dün bir deneyeyim dedim, sanki çocuğumu sokağa atıyormuşum gibi oldum, korktu ve oraya buraya koşmaya başladı sonra da benden önce eve girdi.

Acaba bu işi veteriner kontrolünde mi yapmalıyım nasıl yapmalıyım, birşey yapmalımıyım veya ne yapmalıyım :)

Yardım please...

Ha diyeceksiniz madem bilmiyon neden kedi besliyon, ilk kez istemeden bir dişi kedi'm oldu kardeşim sağolsun yapacak birşey yok :)

28 "Minute":

Pilli Petro dedi ki...

aahaha ilahi cimbakuka yaw güldürdün beni :)) kedileri hiç sevmem ama sen yine de veterinere götür bence :))

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

Kanka sana yardımcı olacak birine haber vereyim hemen blog dünyasında :))))

Cimbakuka dedi ki...

Şu durumda ancak hafta sonu'na yetiştirebiliriz veteriner olay>'ını o yüzden soruyorum blog alem'ine, bırakıyım inlesin dursun mu, yoksa sokağamı atıyım ne yapıyım bilmiyorum :)

Evde şıllık besliyorum şu anda, Erdem ne diyoruz biz bu duruma;

İstiyo istiyo ahahaha :D

yardım please...

foodbynil dedi ki...

Şıllık besliyon haaa benimde vardı vermiştişm sonra pişman oldum al yanına oturt dizinin dibine salma anacım sen onu :)

Cimbakuka dedi ki...

Salma yanında oturt diyorsun da , bende severken bile yanaşıyor mırlıyor diyorum. Kıçını kaldırıyor şerefsiz, bize sulanıyor :D

Azdı hayvan, yardım gerek. :D

foodbynil dedi ki...

:D mırnav mırnavvv bilirim bilirim pisişıklıkları :) sen korkmuşsun babacım yaaa:) can güvenliğin yok gibim :):)

Cimbakuka dedi ki...

Gözü bana dikti çok fena.

Yalnız hala kedi sever çıkmadı :))

beenmaya dedi ki...

ahaha demek o sendin ha yazık sana :)) valla ben arzu'nun tarçınıyla görüşün dedim erdem efendiye ama yok boyu boyuna yaşı yaşına uyarmıymış falan filan bişiler geveledi o ama artık siz bilirsiniz :)))

foodbynil dedi ki...

yawrum sende şu şekilde dillendirmeseydin akşam eve gelince terliğinizi getiirir falan diyeydin yaa:) 1 adet azmış kedi olarak anlatınca tabi sende kalır yine :)

Cimbakuka dedi ki...

Vallahi başlık parası,takı makı istemeyeceğiz delikanlı kedisi olan haber etsin yeter :D

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

Tarçının anası diyor ki ;

Evet, erkek tarafı olarak cevap veriyorummmm.
1) tarçın daha erkekliğinin farkına varamadı garibim kertme işi yaş.
2) tarçının tüm ailesi kız kensinden başka
3) Yardıma ihtiyacı olan arkadaşımız için veteriner şart. ya kediyi kısırlaştıracak ya da başka sağlıklı ve ev kedisi olan bir erkek kedi bulacak.
4) Benim beylikdüzünde oturan arkadaşlarımın erkek bir kedisi var. Evi yakınsa oralara böyle bir yardımım dokunabilir.

başka yerlerede sorduruyorum kanka...

Cimbakuka dedi ki...

ilk olarak 6 aylık iken yapmamız gerekiyordu o işi, ama mübarek ameyliyat gibi çok pahalı vazgeçtik, şu durumda da bir kere çiftleşmeden ve doğurmadan kısırlaştırılması imkansız.

Anlaşılan durum vahim :)))

Wanted...

Arzu Eylem dedi ki...

Tarçının annesi büyük olayı öğrendi Burak'cığım geçmiş olsun. Erdem'e cevap yazdım ki onu öğrenmişsin.
Tarçın daha dört aylık evde dişlemediği yer kalmadı senin durumunu anlayabiliyorum. Kısırlaştırma için belediyenin veterinerleri var daha uygun yapıyorlar o işi bu da bilgin dahilinde olsun.
Ama dediğim gibi beylikdüzünde tanıdık ve oldukça sağlıklı bir kedimiz mevcut. Eğer istersen irtibata geçebilirim. hem yakışıklı da... Sonra kısırlaştırma için yer buluruz sana uygun:))

LoLLa dedi ki...

emin diilim ama sanirim sağır kedinin dünyası blogu yardimci olabilir sana, galiba kedi beslio,

http://sagirkedi.blogspot.com/

LoLLa dedi ki...

bi de burası :))

http://uyuzlardasever.blogspot.com/

kedi diince akan sular duruo da .)

Cimbakuka dedi ki...

Teşekkürler herkese :)

Arzu bir ara görüşelim şu kız isteme mevzuunu :)))

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

burak bir baba adayı buldum sana kardeşim :)))

beenmaya dedi ki...

ooo hadi hayırlısı olsun ama kız evi naz evidir hemen vermeyiz ha ona göre :)))

Cimbakuka dedi ki...

Yok yok bu iş değil mayıs, mart'ı bile beklemez o derece vahim bir tablo var ortada, naz yapma dönemi değil yani halası :D

beenmaya dedi ki...

verdik gitti diyorun yani sizinkiyle çifte düğün yapaydık bari :))

sahi tüli nerde tüliiii :)))

Cimbakuka dedi ki...

şşşşşş sessiz, azdırcan gene kedi'yi.

:D

Arzu Eylem dedi ki...

Tamam Burakcım sen ne zaman istersen ben bağlantıya geçerim.İstemeye gelirler mi onlar mı gelin derler bilemeyeceğim. Çünkü oğlan bayağı bir çapkın ve elini sallasa durumu var. Olmadı biz götürürüz ne yapalım:))
Bu arada Erdem de aday bulmuş bak. Senin kız bayağı bir şanslı. Darısı tarçının başına:))

babegazelle dedi ki...

yukarda kız alıp verme muhabbeti dönüo ama şöle diim sokak bilmiosa sokağa salma eve getirt benim bi oğlum var ama malesed atık fonksiyonu yok:) yoksam talip olurduk sizin kıza ya bi de şey benim bildiim kızışma dönemine giren hayvana da kısırlaştırma yapılıo bizimkine de yapıldığında feci durumdaydı duvarlara tırmanıodu sonra birden sönüverdi o ateşi ameliyattan sonra demem o ki bi vet'e ben oluo bu dönemde ameliyat die biliorum

Sagır Kedi dedi ki...

Merhaba;Yardım ricasını görmemezlikten gelemezdim.Yazın komik olmuş endişelenecek bir şey yok:))Kedin çiftleşme dönemine girmiş işte..Bunu şu durumlarda halledebilirsin öncelikle kedinin yavrulamasını istiyor musun??Yavrularına bakabilecek maddi gücün varsa o halde şimdilik kısırlaştırmazsın.Ama ki eğer yavrularına bakamayacağını düşünüyorsan kedin 3 aylıksa kısırlaştırabilirsin.Oturdugun yeri mailime özel olarak atarsan sana güvenilir bir veteriner tavsiye edebilirim.Yalnız kedin kısırlaştırıldıktan sonra cilveleri keser ama ileriki zamanlarda gene başlar:))Bunun için yavaş yavaş sokağa alıştırman iyi olacak ya da evine erkek kedi alabilirsin..Komik oldu ama umarım yardım edebilmişimdir...

Cimbakuka dedi ki...

Arkadaşlar şaka bir yana yoğun ilginize gerçekten teşekkürler, beklemiyordum bu derece seferberlik, dün akşam aklımıza doğduğu yer olan evimizin karşısındaki dükkan geldi, bizim esnaf dükkanda bir çok kedi var hali hazırda dün kendi ellerimizle teslim ettik 2 günlüğüne, artık iş o'nda bitiyor becerdi becerdi yoksa eve almam, cümle aleme rezil olduk zaten, göre göre gitti kızımız :D

41 kitchen dedi ki...

sen onu yolla benim eve bizim mahallenin kedileri yoldan çıkarır eminim onu:P çok arsızlar çokkk:D

Cimbakuka dedi ki...

Allah razı olsun ne diyim,

Gönderiyorum express kuryeyle :D

Adsız dedi ki...

bende de azgın bi yakışıklı var.bi kız bulamadık patimize.

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar