22 Şubat 2009 Pazar

Sen benim her gece efkarım...



Sen benim her gece efkarım,
Gözümdeki yaşım
Sigara dumanım,
Sen benim damardaki kanım,
Anlımdaki yazım
Şanlı Beşiktaşım..

Kalbimin en orta yerinde
Büyük bir yangın var alevler içinde,
Beşiktaş sana yemin olsun
Bitmeyecek sevdan
Mezarımda bile.

Beni benden alır
Siyah Beyaz renklerin
Sen benim kalp atışımsın.
Sen bana babamdan kalan miras değil,
Oğluma olan borcumsun.

Her maçına gittiğimde
O formayı gördüğümde,
Hayallerim umudumsun.
Cebimdeki son bilet param,
Belki de son sigaram
Sen benim büyük tutkumsun...

Sen benim her gece efkarım,
Gözümdeki yaşım
Sigara dumanım,
Sen benim damardaki kanım,
Anlımdaki yazım
Şanlı Beşiktaşım.

Kalbimin en orta yerinde
Büyük bir yangın var alevler içinde,
Beşiktaş sana yemin olsun
Bitmeyecek sevdan
Mezarımda bile...


Beste: Beşiktaş taraftarı.


Bu müthiş besteyi seslendiren Hakan kardeşime sonsuz teşekkürler...

35 "Minute":

Pilli Petro dedi ki...

ooo sayfaya şekil yapmışız beşiktaş aşkından olsa gerek siyahlar :)

Cimbakuka dedi ki...

Bekriyacım siyah her zaman en çoks evdiğim renk zaten, tema konusunda da ne zamadır sade bir şeyler arıyordum sonunda buldum, içime sindi en azından :))

Açılışıda besteyle yapalım dedik hehe :)

Teşekkürler efem..

beenmaya dedi ki...

mis gibi olmuş vallaha renklerin asilliğinden midir, duyduğumuz aşktan sevgiden midir ama işte siyahla beyaz diyorum ben başka da birşey demiyorum. gözlerimiz şenlendi yahu güle güle kullan :))

Cimbakuka dedi ki...

Efendim bu duygu yüklü yorumunuza çok çok teşekkür ederim, beğenilmesine sevindim.

Her zaman siyah, her zaman beyaz tabiki de :)

Dediğin gibi blog ile kişilik paralel derecede oturdu, iyi seyirler :)

Evren dedi ki...

Pek karizmatik olmuş, siyah zeminde yazı okumak zor oluyor ama asilliği yeter :))) Sahibinden mütevellit demek geldi içimden. hayırlı olsun.

Başlığı görünce bir heves açtım; organize işler efkar gecesi sandım. Büyük bir merakla bekliyorum. Fotoğraflı anlatımını :)

Cimbakuka dedi ki...

Kafanda hep siyah zemin olduğundan, ve genelde btün sitelerim ve forumlarımda siyah'ı baz aldığımdan gene kendi halimden değişiklik yapamadım, okuyuculardan bu konuda anlayış bekliyorum :)

Dün ile ilgili gelişmeler yansıyacak efendim merak etmeyin, kişilerden telif haklarını aldığım anda şok görüntüler yayında olacak.

Bu arada çok zel bir dosya hazırlıyoruzki şok şok şok.

Bekleyin efendim, özellikle siz yalnızlık bey...

Tüli dedi ki...

Eline sağlık.. :)
En Büyük Aşk .... :)
Siyah...

Cimbakuka dedi ki...

-Teşekkürler :)
-Sen&Ben BeşiktAŞK
-Neyleyim Siyah deyince Beyaz demeyen sevgiliyi, tabiki BEYAZ :))))

Zenciörgüsu dedi ki...

Pek şık olmuş efenim..Güle güle eskitin,güle güle yazın,güle oynaya...(=

Cimbakuka dedi ki...

Teşekkürler staticocuğum :)))

Maryjade dedi ki...

walla takım olarak değil ama renk olarak sadece siyah ve beyazı tanırım,sitede çok güzel olmuş,elinize sağlık...

Cimbakuka dedi ki...

Teşekkürler mary :)

foodbynil dedi ki...

lan bloğu götürseler en son haberim olceek valla hayırlı uğurlu olsun canımcım benim tepik tepik kullan :)

Cimbakuka dedi ki...

Senin heryere afişini astık zaten wanted! diye haberin olsun.

yanında rakı birazda meze perikızı kurban ol bize :))))

foodbynil dedi ki...

iki dakka yok oldum neler olmuş öyle yaaa valla geri döndüm yanlış kapıya geldim diye:)

Cimbakuka dedi ki...

Cumartesi de gözümüzü yollarda bıraktın.

mesut demir dedi ki...

eski halini bilmiyorum ama blogunuzun bu hali çok güzel ve çok hoşuma gitti;)

güle güle kullanınız efendim!

gerçek bir AŞK!
beşiktAŞK!!!

Cimbakuka dedi ki...

Teşekkürler mesut, onurlandırdın.

mesut demir dedi ki...

ben teşekkür ederim. bir teşekkür de, besteyi çok güzel seslendiren hakan arkadaşımıza gelsin!
ilk yorumu yazdığım da sayfa hata vermişti dinleyememiştim! çok güzel seslendirmiş...

minikpandispanya dedi ki...

Bu besteyi kahramanım arıyordu.Ondan önce ben bulmam tam sürpriz oldu.Çarşı gerekeni yapmış.Kahramanıma göre bu klip olarak tv.lerde dönmeliymiş.Tribün hali de muhteşemmiş.İyi ki bloguna eklemişsin.Coook saol.

Cimbakuka dedi ki...

Her zaman yaratıcı olmak zorundamıyız evet? Çünkü biz Beşiktaşlıyız :)

Orjinalini indirmek içinde;


http://rapidshare.com/files/201640819/senbenim_.mp3.html

linkden yararlanabilirsiniz, kahramanınıza hediyemiz olsun efem :)

Cimbakuka dedi ki...

Link düzeltme;

solo çalışma;

http://rapidshare.com/files/200035347/Besiktas_Ulan__-_Sen_Benim_Her_Gece_Efkarim.mp3

Adsız dedi ki...

süper parça ya xD :)

Adsız dedi ki...

My spouse and I absolutely love your blog and find the majority of your post's to be exactly I'm looking for.
Does one offer guest writers to write content for you personally?
I wouldn't mind creating a post or elaborating on a few of the subjects you write about here. Again, awesome weblog!

my web site michael kors jewelry collection

Adsız dedi ki...

If you are going for finest contents like me, only pay a quick
visit this web site daily since it provides quality
contents, thanks

Check out my site michael kors

Adsız dedi ki...

If you are going for finest contents like me, only pay
a quick visit this web site daily since it
provides quality contents, thanks

Also visit my web blog :: michael kors

Adsız dedi ki...

At this time it looks like Wordpress is the top blogging platform available right now.

(from what I've read) Is that what you are using on your blog?

My web page; Michael Kors Outlet Store

Adsız dedi ki...

Hi just wanted to give you a quick heads up and let
you know a few of the images aren't loading correctly. I'm not sure why
but I think its a linking issue. I've tried it in two different browsers and both show the same results.

Also visit my web-site :: スーパーコピー

Adsız dedi ki...

Generally I don't learn post on blogs, but I wish to say that this write-up very pressured me to take a look at and do so! Your writing style has been surprised me. Thank you, quite nice post.

Also visit my web site - ロレックスレプリカ

Adsız dedi ki...

Fantastic beat ! I wish to apprentice while you amend your website, how can i subscribe for a weblog site?
The account helped me a appropriate deal. I have been
tiny bit acquainted of this your broadcast provided vivid clear concept

Also visit my blog post: http://www.pradasale-shop.com

Adsız dedi ki...

彼らはおむつワイプそして哺乳瓶のためのさまざまなポケット付きシンプルなメッセンジャーバッグタイプのデザインです

My weblog; バーバリー メガネ

Adsız dedi ki...

下のエルメスの財布を購入する際に探すためにいくつかの重要な事柄があります:

Feel free to visit my blog post 店舗 バーバリー

Adsız dedi ki...

Liked using by way linked with his own friends
and neighbors. The silk material with colorful trademark C and Soho details show a personal taste of Long
island style. Find out a fabulous little more related to
your recipients. Concerning not ever arrived at every quickly voice-over deliver the final results
just before. http://wiki.safety-it.at/index.php?title=Benutzer:
BernardCo

Here is my web blog - ラゲージセリーヌ

Adsız dedi ki...

GUCCI shoes are available for each individual in rotten affordable price.
Women definitely usually have fabric bag for an impulsive grocery and it
could be other shopping. So, be courteous to actually others
by going just as very timber since hand
calculators. Select the best time for you for you to see a flat.
http://www.programasfull.net/index.php?action=profile&u=736627

Adsız dedi ki...

If you think nothing comes in your thoughts right away, wonder a bit.
The profiles must challenege show up ideal for my creditors for these types of
be pleased. The perception of perfume bottles made dramatic change a late 1800's. Upon they disembark, Quite possibly wonders where currently the nearest coffee garage is. http://www.kageroh69.sakura.ne.jp/wiki/index.php?title=%E5%88%A9%E7%94%A8%E8%80%85:PedroHoff

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar