19 Şubat 2009 Perşembe

Davos MARŞI

geldim para mı verdiniz
bir de beni gerdiniz
nedir sizin derdiniz
daha gelmem davosa

moderator akıllı ol
bana yapma elle kol
sağ gösterdim vurdum sol
daha gelmem davosa

hava zaten soğuktu
salon tümden boğuktu
moderatör bozuktu
daha gelmem davosa

zamanımı çaldılar
beni benden aldılar
salatalık gibi kaldılar
daha gelmem davosa

perez bana bağırdı
cinlerimi çağırdı
sözlerim çok ağırdı
daha gelmem davosa

kaşındılar kaşıdım
perez değil yaşıdım
nerde hava taşıtım
daha gelmem davosa

adamı böyle yaparım
çenenizi kaparım
gece rahat yatarım
daha gelmem davosa

gelip de ne yapacam
bakteri mi kapacam
öpsün perezi amcam
daha gelmem davosa

van minütü anlamaz
hepisi de beynamaz
bunlar beni bağlamaz
daha gelmem davosa

Aşık Tayyibî

Alıntıdır... :)))

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

karımın göz yaşlarına
hamdolsun soktuğum kazıklara
yerel seçim için attığım taklalara
daha gelmem davosa

Hamasın sözcüsüyüm
van minutün öncüsüyüm
ılımlı islamın gözcüsüyüm
daha gelmem davosa

Metrolar sabaha kadar olsun
Oylar benim olsun
Gülen cumhur olsun
daha gelmem davosa

Bugünü Yaşama Arzu'su dedi ki...

Davosta bağırdım ama
Türkiye'de susarım karanlığa, yoksulluğa
Ayaklar gelirse başa
O zaman istesem de gelemem Davos'a


Cimbakuka dedi ki...

hamdolsun teğet geçti
kriz dediğin nedir ki
Halk'ımı deldi gitti
daha gelmem davosa


sofi dedi ki...

elimin ayarı yoktur
dilimin telaffuzu boktur
balık hafızalı halkım nasılsa bunuda unutur
daha gelmem davosa ..


NOT. herkes bir 4'lük kendi yaratsın ve yorumlara yazsın, burada yayınlayalım. haydiyin gösterin yaratıcılığınızı :))

11 "Minute":

Kupa Kızı ♀ dedi ki...

hahahaha:))

beenmaya dedi ki...

benden de bir ahahaha :)))

Maryjade dedi ki...

Süperrrrr...

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

karımın göz yaşlarına
hamdolsun soktuğum kazıklara
yerel seçim için attığım taklalara
daha gelmem davosa

Arzu Eylem dedi ki...

Davosta bağırdım ama
Türkiye'de susarım karanlığa, yoksulluğa
Ayaklar gelirse başa
O zaman istesem de gelemem Davos'a

Cimbakuka dedi ki...

Hamdolsun teğet geçti
Kriz dediğin nedir ki
Halk'ımı deldi gitti
Daha gelmem Davos'a...

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

ya sadece bir dörtlüklük mü hakkımız var ben 3 tane daha yazdım ama :)))

Sabah kadar yazarım :))))

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

Hamasın sözcüsüyüm

van minutün öncüsüyüm

ılımlı islamın gözcüsüyüm

daha gelmem davosa

...
...


Metrolar sabaha kadar olsun

Oylar benim olsun

Gülen cumhur olsun

daha gelmem davosa

...
...

Kelleler yan gelip yatmasın

Sayın Öcalan ağlamasın

Heryekon dalgasız kalmasın

daha gelmem davosa

cerenimiss dedi ki...

yok artık ahahhahahahaha

asdfgh dedi ki...

dün çgh'de de gördük, pek bi' eğlendik efenim :)

san'atınıza bol teşvik..

Adsız dedi ki...

elimin ayarı yoktur
dilimin telaffuzu boktur
balık hafızalı halkım nasılsa bunuda unutur
daha gelmem davosa ..

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar