23 Şubat 2009 Pazartesi

Sevdiğim blog...


Sevgili bekriya'nın mimi ile şöyle bir silkelenip uzun zamandır ne yazsam yahu aklıma birşey gelmiyor derken üstüne denk gelmesi açıkçası işimi oldukça kolaylaştırdı sağolsun feminizm :)

Mim'in konusuna gelince bir blogda aradığınız özellikler yada sevdiğiniz blog özellikleri neler bu fikirleri sunmamız gerekiyor.


Sırasyıla başlamam gerekirse.

* Bir blog'un temasıymış, zart'ı zurtuymuş açıkçası beni çok ilgilendirmemekde. Sonuçta her blog kişi'nin kendi özelliklerini yansıttığından o'nu eleştirmek yerine içindekinin doluluğuna bakmak her zaman ilk tercihimdir.

*Blog'unu okuduğum yada yorum yazdığım kişinin en azından kendisi ile ilgili tek bir fotoğraf bile görmek veya kişisel bilgilerinin doğruluğu samimiyet açısından ve sanal bile olsa içerisinde gerçeklik payı katması bakımından benim için önemlidir. Şu durumda kendi fotoğraflarını koymayanları elbette kınıyorum, okumuyorum gibi bir durum söz konusu değil samimiyet başka türlü'de mutlaka sağlanır, çokta fazla takmamak gerekir.

*İzlediğim her blogdan insanlarla birşey paylaşabilmek, üzüntü veya sevincinde o'na yardım'ımın dokunabilmesi ve karşıdakininde buna samimiyetle inarak cevap vermesi benim için her zaman en güzel özelliklerden bir tanesidir.

*Yorum yazamasamda inanın işte veya evde fırsat bulduğum her süreçte yeni eklenen bütün yazı ve bilgileri dikkatle okumaya veya okunacaklar arasına almayı unutmuyorum.

*Uzun yazı kısa yazı kavramına kesinlikle takılmayanlardanım fakat, eğer o anki ruh halime tamamen zıt bir yazı ise kısa olsun uzun olsun o anda okumadığımı, ama o yazıyı hafızamda yer edip haliyet-i ruhiyeye göre tekrar bulup okuduğumuda rahatlıkla söyleyebilirim.

*Sadece arkadaş!! bulmak ve internet'in meyvalarından faydalanıyım şeklinde düşüncelere sahip blogları kesinlikle takip etmemekde, eklediysem bile öyle olduğunu anladığım anda hemen silmekteyim.

*Sosyal kişilerin blogları benim ilgimi en çok çeken bloglar şu anda. Gittiği bir yeri, yaptığı şeyleri, o anda ruh hali neyse anında döken blogları gerçekten çok seviyor ve zevkle okuyorum, sanırım bu da şu anda bazı şeylerden zevk alışımın getirdikleri olsa gerek.

* Ve özelliklede benim blogumu takip edip samimiyetime ve arkadaşlığıma inanan arkadaşların bloglarını da torpil yaparak ilk önce okuduğumu yüzüm kızarmadan dürüstçe açıklayabilirim :)

Şimdilik aklıma ilk gelen özellikler bunlar. Zaten kişileri bloglarıyla analiz etmek %50 sanallığın ötesine geçemeyeceğinden, zevkle bir kitap, roman okuyormuş gibi takip etmeyi kendime edindim.

Bunun dışında her ne kadar blog alemi olsada buradan tanıştığım insanlarla görüşme sırasında sağlanan o sıcak ve müthiş ortamında kolay kolay heryerde bulunamayacağına inanın şahit oldum. Yani şunu derimki blogger olarak güzegahlarımda izlediğim her kişinin gerçekten iyi ve okunası insanlar olması beni çok mutlu ediyor.

Teşekkürler blog alemi :)

İşin tefarruat kısmına gelince de bu mim'i sırasıyla Piltik'anım.., kelebenk ve Ruh-u Müdafaa ya paslıyorum.

Görüşürüz blog...

11 "Minute":

kelebenk dedi ki...

teşkür ettim mim için en yakın zamanda yazıcam... ayrıca teşekkür ederim bir madde için:):)

Cimbakuka dedi ki...

Merakla bekliyor olacağız blog alemi olarak:)

Bir teşekkürde 2. ve 7. madde kısmına gerçekten uyduğun için benden :)

senin teşekkür kısmını bilmesemde rica ederim efendim ;)

Evren dedi ki...

* Ve özelliklede benim blogumu takip edip samimiyetime ve arkadaşlığıma inanan arkadaşların bloglarını da torpil yaparak ilk önce okuduğumu yüzüm kızarmadan dürüstçe açıklayabilirim :)

Bu çok benden bir cümle olmuş :)

Pilli Petro dedi ki...

pek güzel olmuş sayın yazar, yaşasın feminizm kısmını es geçmedim yaşasın tabii :P

ama durum fena feci feminizm yolunda ilerliyorum nolcak bilmem :))

bizde seni seviyoruz yaw iyiki açtın blogu :)

Pilli Petro dedi ki...

benim yorumu 2 kez kaydeti torpil geçti zannımca :) o silinen benimkinin kopyası sayın yazar ben sildim :)

Cimbakuka dedi ki...

Bekriya hanım çok yorum yazarak çok torpil elde etmeye çalışmanız hiç adil değil efenim :D


Şaka bir yana teşekkürler diliyorum feminist hanım :))))

Unknown dedi ki...

Yeni bir mimi mimicikle karşı karşıyayım.. Hayırlı uğurlu olsun bana.. :)) En kısa sürede görevimi ifa edeceğimi belirtir, teşekkürlerimi sunarım efeeem.. :D

Zenciörgüsu dedi ki...

bir mimdir,iki mimdir..üç mimdir...dört mimidir,on dört mimidir...

Kupa Kızı ♀ dedi ki...

mini mini mimm:) bide bana ugrayın efenim mimlendiniz:)

Cimbakuka dedi ki...

uğranmılmış, zor mim olduğu anlaşılmış, yurda geri dönülmüştür :)))

en yakın sürede inşallah :D

Kupa Kızı ♀ dedi ki...

hahaha:))

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar