17 Şubat 2009 Salı

Dostlar Sofrası...

Herşey sabahın ilk ışıklarıyla yalnızlık okulu (erdem beyler) 'nun bir Murathan Mungan şiirinden bestelenmiş Müslüm Gürses şarkısını, sözleriyle birlikte muzurluk derecesinde yazılmış bir maille dostlara göndermesiyle başladı… Bu laf lar hani inceden inceye Eşref Bey'e de dokunmaktaydı;

"mahallenin afillisi

siyah meşinden ceketi
yara gibi gülümserdi
ah eşref ağbi!


rakıyı susuz içerdi

sebahat ablayı sevdi
ortalığı duman etti

ah eşref ağbi!

ikisi de sahipsizdi
kimse bilmez neden
bitti
kavuşmadan kaderleri
bu aşk bitti"

Bu şiire ve şarkıya içerliyen Dostyüz(Eşref abi) s ben başkasının sözlerini kullanmam seni kendiözlerim ile döverim diyip…Erdem beylere güzel bir aba altından sopa gösterdi tüm yaratıcılığını kullananarak;


“Gözleri ömre bedel

hadi kalk gidelim der

boşuna uğraşmayın

o bildiğini eder


kurukafalıdır çantası

saçları dik, yoktur aynası

birde güzelken kafası

durduramasın ayyaşı


patronun oğlu var belalı

askerde zor vakit geçirmiş olmalı

gelir gelmez buldu sitres atmayı

erdemle pimpon oynadı


Bu duruma bir dur demek gerektiğini düşünen ben olaya girişmek için hemen şair ceketimi giyip ikisine de güzel bir cevap verdim…


Şaşı'nın kördür gözü,

Eşref'in aktır saç'ı

hele sarhoş olunca,

halleri vah ne acı.


Eşref düşmüş bir derde,

Erdem varsa ne çare,

Sokaklarda gezerler,

Hep kol kola el ele.


Atıp atıp tutarlar,

İşkembeden sallarlar,

Ama yanyana gelince,

Memleketi satarlar :D


Şimdilik tarafların susmasıyla konunun kapandığını düşünüyorum ama her an ikisinden de bir şeyler çıkabilir…Ama bildiğim tek bir şey var bu dostluk bitmez…

Seviyorum hepinizi be :)))


Fotoğraflar bir Kapadokya Hatırasıdır ;

Yalnızlık Okulu - Cimbakuka- Tuli - Dostyüz

59 "Minute":

Evren dedi ki...

yaaa çok güzel geldi sabah sabah... çok güzel :)

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

Ya ben olmasam bir hiç siniz :))))
Bir şarkı ile ortalığı karıştırdım ve içinizdeki cevheri çıkardım :)))

ama bizim dostluğumuz baki :)))

Cimbakuka dedi ki...

Vay adi.

Bunu yazmak içinmi girdin bunca işin içine :D

Seviyorum kardeşim seni.. :))

DOSTYUZ dedi ki...

Ne demek ben olmasam nan erdem :))

aslında haklısın sende acayip cevherler saklı al karşına yazdıkca yaz :))))

burak sana birşi demiyorum lakin zulmümden kork :)))

Cimbakuka dedi ki...

Aslında eşref abi haklı Erdem.

Şu sıfat'ından ne şiirler çıkar valla billa :D

Sayın dostyüz; lütfen tehdit etmeyiniz, olayda ber taraf'ımdır şiirden de görüldüğü üzere, lütfen kişisel musibetlerinizi dışarıda çözünüz :)

beenmaya dedi ki...

delisiniz olum siz ahahha üçü birarada şeklinde hemde :)))

Kupa Kızı ♀ dedi ki...

Cok eglenceli:)

Cimbakuka dedi ki...

Deliliğimiz tescillidir maya'cım :D

Teşekkürler caramelia :)

Bu 3'lüye aynı anda canlı şahit olanlar zaten ne demek istediğimizi anlacaklardır :D

Tüli dedi ki...

Ben yokum ama Eşref Abi :(

DOSTYUZ dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
DOSTYUZ dedi ki...

Tülinciğim ben seni bu yalıkaçkınları ile bir tutarmıyım hiç :)) O yüzdende sen yoksun bu kapışma içinde.
Lakin her an fikrimi değiştirebilirim :) burak tarafını tutarsan eğer :))

Cimbakuka dedi ki...

Kavga'nıza beni bulaştırmayın.

Fair Play please.

Zenciörgüsu dedi ki...

Hihi!Negüzel foto o öyle yaa!Hastasıyım hepinizin ulan:) jafgjhfsdjhf

Cimbakuka dedi ki...

Alem sana, sen bize yürü beee :D

Tüli dedi ki...

Yaşasın Bende varım :):)

Cimbakuka dedi ki...

Kambersiz düğün olmayacağı aklımıza geldi :)))

Zenciörgüsu dedi ki...

Kamberinde hastasıyım :)

ELİF dedi ki...

Bu atışma şiirleri çok hoşmuş...

Sende iyi cevap yazmışsın ama şiirinde...

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

biri düğün mü dedi tülin :))))

Zenciörgüsu dedi ki...

Hayrola?! Nedir olay?!Halay başı olunacak bir davet mi var yoksaa??(=

efsa dedi ki...

düğün mü :)) kız mı istiycez :D

beenmaya dedi ki...

bi dakka ya buralarda bir düğün olacakmış diye duydum ve koşarak geldim. halay başı benimdir. bu arada arzu da imla hatası düzeltmekle meşgul işi bitince o da gelecek biz dönüşümlü halay başı olucaz. ha ben bir de erkek tarafıyım di mi burak efendi :)) kaç mayıstı :))

Arzu Eylem dedi ki...

Mayıs'ta da düğün ne güzel olur değil mi? ah oynamayalı baharı şöyle şen karşılamayalı ne çok zaman oldu:)) Düğüne gidip halay çekelim hadi:))Bugünü yaşama Arzu'sundan bir küçük altın damada:))

Cimbakuka dedi ki...

Vay arkadaş, arkamızı bir döndük konu'nun geldiği yere bak.

Arzu? efsa? maya? erdem? canlarım hayırdır? Ne kadar meraklısı varmış yahu:/

hay dilime, düğüne de, kambere de :)))

Lütfen konu sapmasın arkadaşlar :P

beenmaya dedi ki...

hangi konu sapıyor ki
konu zaten düğün değil miydi
yoksa ben mi yanlış anladım
siz söyleyin bari arkadaşlar erdem, efsa, arzu :)))

Tüli dedi ki...

Düğünmü?
Mayısmı?
Ben kambermiyim :):)
Beni eklemeden 3'lü kurarsanız böyle olur işte ihihihihihi.

Arzu Eylem dedi ki...

Vallahi ben düğün var diye geldim. yoksa uğrayamayacaktım hiç. Çok işim vardı ki o kadar işi bırakıp da geldim:))

DOSTYUZ dedi ki...

Burak tesüf ederim benden habersiz düğün ha :(( kırıldım valla :(

İnsan bu abisine bir danışmazmı hiç düğün falan yapmadan önce

Ayrıca sen nerden bilicen davul zurnayı nerden bulacağını bak ben bunları biliyorum. En ucuz düğün salonunu da bulurum ( tabi kır düğününü tarcih ederim )
Lakin sen hiç danımıyorsun bana

Tamam mizmin bir bekar olabilrim lakin bu konuları bilirim biraz da olsa :)

Sen yinede bir ara danış bana :))

Tüli dedi ki...

Kesinlikle Eşref Abime danışmadan olmaz zaten.Evet kır düğünü olmalı.
Kına gecesinide yat'ta yaptıkmı tamamdır. :)

Zenciörgüsu dedi ki...

Ohh!Pasta yerine de donut yaptırırız 15 kilo..Tadından yinmez...:)

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

tülin ayakkabının altına isimlerimizi yazmayı unutma...

kızlar valla bende düğün var diye gelmiştim...

eşref abi kesinlikle bu konuda duayendir bencede tülin cim ona danışalım :))))

Maya erkek tarafısın sen daha iyi bilirsin damat yamı çiziyor :))))

kır düğünü dedi sanki biri offfff ne güzel olur :))))

beenmaya dedi ki...

siz herşeyi ayarlayın canım ben damadı getiririm merak etmeyin :)))

DOSTYUZ dedi ki...

ayrıca içkili de yaparız kırda temiz havada ( erdem içmicek lakin o içince sapıtıyor ) mis gibi valla :))

tamam siz bu yaz evleniyorsunuz :))))))))
acayip canım çekti valla :))

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

benimde ne mutlu bana annem babam evleniyor :)))))

Maya kaçırma yalnız...

Eşrefabi evlensinlerde içmeyiz canım :)))

Tüli dedi ki...

Bak bu sözünü unutma içmicen :)

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

Siz yapın nikahı içen cemil ipekçi olsun :)))

Evren dedi ki...

ben de gelebilir miyim lütfennnnnnnn bayılırım düğünlere. hele de kırda olursa... ne zaman???

Tüli dedi ki...

Nezaman güzel bir soru oldu :)

Zenciörgüsu dedi ki...

Evet ne zaman?:))

DOSTYUZ dedi ki...

Tamam haftaya yapalım olsun bitsin :)))

Evren dedi ki...

o kadar çabuk mu... olur valla benim programım uygun. cuma mı cumartesi mi? gündüz mu gece mi?

Tüli dedi ki...

Tamam ozaman haftayı aramızda yaparız.Maksat eğlenmek değilmi?
Olmadı bi düğün salonuna gider biz kız tarafıyız deriz oynar oynar çıkarız :P

Tüli dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
beenmaya dedi ki...

bakıyorum ki burak efendi yok artada erkek tarafı olarak ben kabul ediyorum herşeyi ve olur diyorum ahahahah :)))

Evren dedi ki...

ne yani maya damatsız düğün mü olacak işi mi varmış o gün yoksa damat istemiyor mu anlamadım ki, mayacım erkek tarafı olarak durumu bir özetler misin?

Cimbakuka dedi ki...

Bu kadar istekli bir topluluğu karşımda görmek gözlerimi doldurça da doldurdu.

Madem öyle siz düğün meraklılarına;

Eşref Bey: Bütün düğün masrafları, ayarlanacak içki, kişilerin taşınması, nakliyesi ve evine bırakılması sana ait.

Erdem Bey: Kız tarafına takılacak bilimum altın, 5'i bir yerde, takı kolye ve ne kadar altın cinsi varsa bütün masrafları sana ait.

Maya; madem erkek tarafısın, kız tarafının en bilimum ayakkabı kıyafet, incik boncuk, çeyizlik gibi bütün ıvır zıvırlar'ının masrafı sana ait.

Evren: bugün olsa razıyımdan yol'a çıkarak bu 2 genç'in kalabileceği ev tarafından tahsis edilecek ve bloggerlar önünde kurdaleyla kesilerek tarafımıza devredilecek bu görev senin.

efsa hanım: ev'in içine alınacak bütün elektrik, beyaz eşyaların bütün hepsi'nin masrafı sana ait, tarafımıza hibe edeceksin.

Arzu: Yemek odası, yatak odası, perde cart curtlar hepsi senin, yüzümü kara çıkarmayacağını biliyorum.

Nostatic; Gelin için en güzel gelinliği seçip hediye edeceğini biliyordum sağol canım arkadaşım.

Ve geride kalanlar, artık bunlardan boş ne kaldıysa ne kaçırdıysam onları da tamamlayarak hediye etmeniz bizi gerçekten sevindirecektir.

EE ne zaman şimdi düğün?

DOSTYUZ dedi ki...

Burak ganimeti fifti fifti yapıcaz dimi kanka :)))

Evren dedi ki...

hehe ev bursa'da hazır :) bugün evlen, ben kiracıyı kapıya koymuyor muyum oğlum evlendi diye...

beenmaya dedi ki...

evrencim al sana damatın kendisi bak döktürmüş :))

Cimbakuka dedi ki...

Evren 'den söz'ü aldık, Kaldı 7.

Cimbakuka dedi ki...

Eşref bey, yarı yarıyamı? sizi tanımam bile, dediklerimi yapmadan lütfen karşıma çıkmayınız...

Arzu Eylem dedi ki...

Tamam Burak.
Elde avuçta ne varsa satarım, gerekirse tarçını da cami önüne dilenmeye gönderirim. klkarım bu işin altından. hadi buyur bakalım şimdi nasıl üste çıkacalsın merak ettim:))

DOSTYUZ dedi ki...

iyide burakcığım senin bu yaptığın resmen fırsatcılık :)) böyle bir şey yapıyorsan eğer yanında bir kaç tane yandaş olması lazım yalnız olmaz :) o yandaşta ben olucam elbette :))Sevgili burakcığımı yalnız bırakırmıyım hiç :)))( ganimet sağlam çünkü :))) )

Evren dedi ki...

aferin cimbakuka tanıma onları hem evlen diyorlar hem de hadi deyince yan yattım çamura battım yapıyorlar... hem o senin sağdıcın nerede, önce ortalığı ateşe veriyor sonra da kayboluyor ortadan :)

Cimbakuka dedi ki...

Tıpkı politikacı gibi hepsi:) Karabatak gibi kayboldular 45 post vardı bakıyorum 1 tanesi bile yüzüne bakmamış o yazıdan sonra buranın.

Dediklerimi yapın yarın sizi düğünde eğlendirmeyen Burak ne olsun hadi bakalım.

Hadi ev'i kaptık, diğerleri uyumayın, Eşref bey söylediklerinizi lütfen duymamış olayım, verilen göreve yoğunlaşırsanız yararınıza olur...

DOSTYUZ dedi ki...

Ne düğünü ne evliliği ya boş ver kardeşim benim bak bana ne rahatım evlenip ne olacak ki boş ver :)))))

Tüli dedi ki...

Öylemi oldu peki eşref abi
Bravooooo :)

DOSTYUZ dedi ki...

seninkinin istediklerine bir baksana tülinciğim allah allah ya :))) Şu zor günlerde insanda biraz insaf olur dimi :))) İnsafsız burak :))

Cimbakuka dedi ki...

http://cimbakuka.blogspot.com/2009/02/geliyor-dugun-alay-bloggerlar-ceksin.html

Hadi bakalım çok bilmişler yorumlara buradan devam :)))

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar