23 Şubat 2009 Pazartesi

ollallaa blogmania... vol.2



Blog Dünya'sının sevilen simalarının buluştuğu blogmania 2 toplantısı geçtiğimiz cumartesi Taksim Sanat Restaurant'da gerçekleşti. Katılım'ın her ne kadar beklenenin biraz altında olması tanışma açısından üzüntü versede geceye alkol'ün o leziz keyfi damgasını vurdu :)

Günün kısa özetini vermek gerekirse;

Örgüt üyeleri güne organize işler'ini gerçekteştirecekleri Taksim Meydan'ında Erdem-Tülin-Burak 3'lüsü şeklinde buluşarak başladılar.


Karınları oldukça aç olan bu kişiler ilk olarak hemen yemeğe sarılırken, en aç gözüküp de en pinti çıkan Erdem efendiler günü sadece bir kuru yemekle geçiştirdiler.


Hiç bir zaman ben aç'ım demese de her sofraya oturuluşunda iştahla yemeğini yiyen Tülin bizi yine şaşırtmadı, kendisine afiyet olsun dileklerimizi şükranla sunduk.



Bu kişilerin illa beni çek beni çek dediği bendeniz ise aç bir şekilde elimde makineyle sofradan kalmak zorunda kaldım.

Karınlarını iyice doyuran bu zat'lar vaktin yavaş yavaş orgüt'le buluşmaya yakın olduğunu görüp doğru ayinlerini gerçekleştirecekleri mekana doğru meydanda salına salına, sağa sola çarpa çarpa yürüdüler.

O müthiş mekan'ın hava'sını soluyan bu müthiş 3'lü kendilerine güzel bir masa seçerek diğer üyeleri beklemeye başladılar.

Ve bu süre zarf'ından ilk içeceklerini çoktan söylemişlerdi bile.


Saatler 8'e yaklaştığında grub'un has insanı olarak beenmaya (Özlem)'in kapıdan içeri girmesiyle ortam bir anda neşelendi ve hoşgeldin beş gittin şekline dönüştü.
Özlem'le birlikte gelen feanor (Onur) ile tanışmaktan da büyük zevk aldık aynı zamanda.

Çok vakit geçmemiştiki Öğretmenler Öğretmen'i sevgili Arzu ve kuzeni Engin'de ayin'in yapılacağı mekan'a ihtişamlı bir ayak bastılar.

Sevgili Onur'un arkadaşı Yasinde sonra'dan gruba katılarak kısa bir süre dursa da oldukça eğlenceli dakikalar geçirmemizi sağladı.
Bu süreceçte her ne kadar fotoğrafı olmasada bir selam çakp giden NoSTATIC (Bahar)'a da teşekkürler dilemeyi unutmayalım :)

Vakit geçiyor alkol yetmiyor dercesine bardakların dibine vuran bu blogmania'lar ayinlerine göbek atarak ve halay çekerek inceden inceden başladılar.


Vakit geçtikçe coşan grup fotoğraflarda da görüldüğü üzere çılgınca eğlenmeye ve kontrol altına alınmamaya başlamışlardı

Yorgunluktan bitap düşen grup yan masada ki doğum günü pastasından da nasiplenerek ayin'i tatlı hoş ve müthiş bir sohbetle bitirmeyi başardılar.

Kendilerinden bir sonraki ayinlerinde bol katılım bekliyor ve geldikleri için ayaklarına sağlık diyoruz.

Gelen gelmeyen, arayıp soran, uğrayıp kaçan, ruh-u bizle olan herkese teşekkürler

Hepinizi seviyoruz, i love blogmaniaaa :))

Ve güzel günden arda kalan müthiş kareler;




























Bu güzel gün'ün yaşanmasında ve kişileri bir araya toplama konusunda en büy pay ve fikir sahibi Erdem Bey'e (Yalnızlık Okulu) özel bir teşekkürü borç biliriz.

TEŞEKKÜRLER EFEM :)

84 "Minute":

Evren dedi ki...

süperrrrrrr :) Kahkahalarınız Bursa'ya kadar gelmişti zaten...

Pilli Petro dedi ki...

efenim şimdi bi kaç sorum olacak :))

şok şok şok beenmaya hanımların geceye katıldıkları Onur beyle nasıl bir hasbahaldeler açıklama istiyorum.merak ettim ayol :)

Erdem beylerin boynu mu tutuktu neden her resimde boynu devrik ?

sayın yazarımız valla bu foto işleri hep size yıkılıyor bunlarda bi nane olmaz :)) ama sen de insanları hep gözü kapalı yakalamışın ben olsam isyan ederdim :)

güzel bi eğlence olmuş yine yapın yine yazın efem :)

feanor dedi ki...

çok güzel olmuş fotoğraflar :)

beenmaya'ya göbek bile attırdık; duy ey blog alemiiiii! en son omzuma omuzlarını vururken ve "oooh oooh" derken görüldü kendileri :P

geceyi Arafta tamamlayacaktık ama kısmet olmadı blog ahalisi! Gelecek sefere bir de Araf yapacağız, kapı gıcırtısına bile kıpırdanmaya başlayan Arzu ve ben eşliğinde çok eğleneceğinizden eminiz :P

Sıcacık sohbetleri ile beni benden alan tüm örgüt üyelerine ve üye tanıdıklarına teşekkürlerimi iletir, kucak dolusu sevgiler diyerek, yorumuma son veririm.

ayrıcaaaa cimbakukaya mavi önlük içinde başarılar, siyah damatlık içinde mutluluklar dilerim efennim :P

Cimbakuka dedi ki...

Evren valla müthişti ne diyim :))

Bekriya'cım 1. sorunun cevabını şahısların kendisinden lamnı dilerim. Durum şudur ki konuda adı geçen sahışların bu ortamda her türlü cevap hakkı bulunmaktadır :D

2. soruna gelince fotoğraf işimiz ne yapalım ama gözü kapalı bir kaçtane var e onuda normal say herkesin kafa avea bi dünya açamıyorlarki gözlerini ben ne yapıyım :D

bir sonrakinde sizleri de aramzıda görmek bizleri pek mutlu edecektir efem :))))

Cimbakuka dedi ki...

Feanor efendi son söylediklerinizi duymamış sayayım emi :D

O'nun dışında herşey bi mukabele zaten:)

Güzel bir geceydi, katılan herkese teşekkürler..

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

bütün gece benle uğraşan tüm dostlara sevgilerimi sunuyorum inatla çok seviyorum hepinizi :))))

Çok eğlendik kahkahalarımız bursadan antalyadan istanbulun her köşesinden duyuldu herhalde :))))

Unknown dedi ki...

Kıskandım ki şimdi.. :/ Orda olmak istedim bi' an için.. Asosyalliğin dibine vurduğum şu dönem pek işime yarardı iki lafın belini kırmak..
Bi' de Arzu'ydu sanırım, onun sayesinde kıvırcık saçlarımı sevmeye başladım.. :)

Pilli Petro dedi ki...

sayın yazar, (ay bugün buna taktım :) ) beenmaya hanımdan bekliyorum ben cevbı, Erdem vermese de olur :P

onun ifadesini aldım. ah sayın yazar İstanbul surlarla çevrili işimiz gücümüz var, gelemeyiz yaw :)

ben allerji olabiliyorum çok kalabalıkta tek tek gelin :)

Damlo dedi ki...

yaa şaka mı bu :((

efsa dedi ki...

evet şimdi bir de bol bol resim çekmişler :( :)
ya ben kıskandım evet kıskandım. hem o kadar imrendim ki; 2 kez canlı yayın yaptım.

ben sizi özledimmmm :((

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

bekriya hanım gelemezler assolist olduklarından özel suit isterler sanatçı kaprisi yaparlar şımarırda şımarırlar...Bu yüzden kendilerini hiç beklememek lazım böyle şeylere :))))

Pitikcim bir daha ki sefere sizide bekleriz canım :)))

Burak beyin yerine tüm yorumları cevaplıyım malum babam yorulmasın :))))

Arzu Eylem dedi ki...

Bir daha ki sefere arafa sıkışmak dileğiyle:)))Kapı gıcırtısı dışında birşeylerle oynamak için(ONur'a)

Uğraşanla uğraşırlar, ama uğraşılanı severler bilirsin mi?(Erdem'e)

Burakcığım ellerine sağlık canım benim:)) Çok eğlendik çok....

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

eğretiotu yok şaka değil gerçek bildiğin nispet canım :))))

Efsacım bizde seni özledik ama yapacak bir şey yok çok pis nispet yapıyoruz çok eğlendik çok :))))

Pilli Petro dedi ki...

nası bildin len Erdem sende gelişme var hee :P

feanor dedi ki...

eğrelti...

yaaaa sen git bursalara :P

merak etme bi daha yapıcakmışız ben senin yerine de ısrar ediyorum onlara..

bi eğlendik bi eğlendik sorma :P

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

arzucum bende sizi çok seviyorum canım benim derdim zaten enginle durdu durdu sessiz sessiz laf söyledi durdu...yoksa size ne lafım olacak canım benim :)))

Cimbakuka dedi ki...

Yalnızlık; kardeşim dostum sırdaşım, varlığın yeter seviyorum seni.

Piltik'cim bizde buluşma bitmez 1 ayda 2 görüşme mart'a ayarla kendini sonra ben duymadım görmedim bilmiyorum istemiyoruz :)))

Bekriya tamam tek tek geliriz anacım istenmiyoruz anlaşıldı :P

eğreltiotu; sana kim bırak buraları git dedi heee? :))

efsa'cım az kaldı yaz'a Antalya'ya en kral baskını yapacağız merak etme :)

Erdem bi sus lan ne haddine benim adıma konuşmak :D

Cimbakuka dedi ki...

Arzu bir teşekkürde bende, bir sonrakinde Araf'ta kalmamak niyetiyle :D

Onur sen karıştırıyorsun bu insanların kafasını ne partisi ne araf'ı otur oturduğun yerde :)))

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

bekriyacım; öğreniyorum canım yavaş yavaş ama işte bu yaşta bu kadar :)))

Onurcum; sen merak etme kardeşim buluşacağız tabide birileri bizi gene satıp burasaya gidebilir :))))

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

Blogmania her yerde bir daha ki sefere bursa yapalım bekriyayı zorla getirelim olmadı evini basalım illegal örgüt mensubu olarak öyle diyorum :)))

feanor dedi ki...

burak: olmadı vosvosa gideriz :D

arzu: olmadı burak'ı kolundan tutup götürürüz arafa, zaten hepimiz gidersek gelir o, zaten erdem gelirse kesin o da gelir :D

erdem: bursaya gitmezse silifkeye gider, silifkeye gitmezse konyaya gider, konyaya gitmezse kenyaya gider gene çemkirir o :P

Cimbakuka dedi ki...

Blogmania Kenya'da müthiş fikir ahahah :D

bu arada assoslist maya hanım nerelerde acaba?

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

Giderim abi kafama sıkar giderim zaten bütün gece bana sardınız toplum içindeki statüm yüzünden(bknz. yalnız adam)...Giderim hatta uzaya bile giderim :))))

Evren dedi ki...

yapın valla...kahkahanız uzaktan bile iyi geldi... kimbilir bursa'da nasıl olur...bekleriz örgütü seve seve...maya sen baş konuğumsun canım...hem damat beyle gelin hanımlar da evlerini görmüş olurlar bahane ile :))))

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

Biri ile uğraşıyordu gelecek kanka sen merak etme :)))

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

Abowww gene biri düğün dernek damat gelin dedi burası şenlenecek desene :)))))

Evren dedi ki...

hakkaten maya nerde :) unuttunuz mu onu mahsende :)

feanor dedi ki...

erdem mim kokusu geliyor burnuma :P

burak maya şimdi uyuyodur yarın hepimize yetişir :P bekriyaya ne diyecek onu merak ediyorum ben :D

Arzu Eylem dedi ki...

Vallahi Onurcuğum saat 1'de arafın en dumanlı halinde, 5 kat merdiven yürüterek çıkardık Burak'ı oraya. O arafı hep öyle hatırlayacak Bilinçaltında yer etti arkadaşımın. Zorla götürmek olmaz. İsteyerek aşacak araf fobisini:))
Hem Burak kimseyi kırmaz ben bilirim onu:))

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

arafamı gidiyoruz bunun cenneti cehennemi yokmu tarzında bir espiri yapılmadan ben hemen bu iğrençliği üstüme alayım....

Ne zaman yapıyoruz ya benim tadı damağımda kaldı :)))

efsa dedi ki...

böhüüüüüüüü (ağlak mod)
bolca duygu sömürüsü
görürsünüz siz bakışıııı
hele bir bu taraflardan geçinnnnn deyişi

Arzu Eylem dedi ki...

Erdemcim kötü mü oldu bak seni cehennemden kurtardık ve biz oradan çaktırmadan cennete atarız seni. Duyduğuma göre orada Yalnızlığın okulundan mezun olma şansın yüksekmiş.
Zamanı ve organizasyonu genç ve dinamik kişi Onur'a bırakalım :)) Çok geç olmayacağına eminim.

Bu arada Efsama ne oldu ya:)) Canım benim sen gel ben cennet bulup götüreceğim seni, olmadı sana cennet getirirz. Hiç yokken bir anda belli mi olur:))

Pilli Petro dedi ki...

feanor, ben de mayanın cevabını merakla bekliyorum sıkıştırmıyorum farkındaysan.

bi 5 dk ayrldım yorumları patlatmışsınız :)Erdem bi sus allasen ne çok konuşuyosun.

Cimbakuka Tülin'i de al gel Erdeme haber verme ama :) bak ben yoğun meşgul bi kişiliğim ama davetimi de esirgemem yani :)

hatta evlenin siz Uludağ'a balayına yollarım sizi, yaz kış faaliyette zaten :)

Cimbakuka dedi ki...

Vay arkadaş su içmeye gidiyoruz yetişemiyoruz anam nolmuş bura.

maya'nın her şeye bir cevabı vardır diyorum.

esfa ağlama kız.

Evren anahtar teslim olacaksa yarın bursadayız :)

Bekriya o arada seni de çıakrırız canım söz bu erdemi takmam peşime yeter uzak dursun benden.

Pilli Petro dedi ki...

peki o zaman :)valla maya baya yoğun heralde bunca lafa daha gelmedi.dur bi dürtelim uyucaz daha yarın iş var :)

Evren dedi ki...

Cimbakuka köşe takım bile tamam krem renkli tam tüli'nin istediği gibi...

Cimbakuka dedi ki...

oy oy oyy.
Evren deme bak gerçekten alırız anahtarı :D

La maya millet uyucak tekmil bekliyor nerdesin alüüüü?

Pilli Petro dedi ki...

Evren'cim köşe takımı değil minder de olur evlenmek şart mı :)

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

beni istemeye ben hiç istemem yarın bursadayım bekriya kaçışın yok benden burak sende görecen günün abicim...Maya çok yüklenme canım...(o anladı)...Efsacım kıyamama ben o göz yaşlarına şu bekriyanın saçını başını yolayım orda n sana da gelirim canım ağlıyacak bir omuz vermeye :))))

Biri beni durdursun :))))

Ne zman blogmania 3 kenya şimdi :))))

Evren dedi ki...

mayayı isteriz...
mayayı isteriz...

Cimbakuka dedi ki...

Bekriya yancılık yapma anacım, minderle olmaz bu işler :D

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

evren anca sen bu çelimsiz herife ev ver ben ne durumdayı biliyorsun bir el uzatma bakalım...bide bağırıyor maya maya diye ayıp valla :))))

Pilli Petro dedi ki...

len Erdem nerden bulcan beni Bursa'da hayret bişi kasaba mı aln burası:P

artık korumalarla dolaşıyorum yanaşamazsın bile ahahah :)saçımı yolcakmış peh paket yaptırtma kendini okullu :P

Evren dedi ki...

bekriya şimdi bu erdem beyler gelecekmiş ya bursaya... bırak gelsin canım neyle karşılaşacağından haberi yok onun daha... :)))
minder meselesi için cimbakukanın sonsuz istek listesini hatırlatayım ben sana...

http://cimbakuka.blogspot.com/2009/02/geliyor-dugun-alay-bloggerlar-ceksin.html

Evren dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Pilli Petro dedi ki...

sayın yazar, ben minder seviyorum belki hayret bişi hazır feminist olmuşum ne evlencem :P

Pilli Petro dedi ki...

ya bunlardan iş çıkmaz hadi başka bloggera gidelim ahahaha :)

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

ya bursalılar ne yapacaksınız çok merak ettim yarın geliyorum akşam görüşelim :)))

Evren dedi ki...

o evleniyor, seviyor, ya sen, sen de tık yok yalnızlıkcım... kusura bakma getir kızı al evi budur yani:)

Pilli Petro dedi ki...

ay ne görüşcem ben senle hıııh. Sen geliyosan ben Eskişehir'e gideyim :P

feanor dedi ki...

bekriya: 10
erdem: 0

asdfasdfdsfdasf :D

Cimbakuka dedi ki...

Bekriya ve Erdem ev bizimdir bizim olacak sözünü aldık hiç bulaşmayın yamuk yapmayın :)))

Bekriya şu okul çocuğunu paket yaptırırken bide benim adıma pul çaksana bi tane :D

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

ben yalnızlığımla koyun koyuna yatmaya gidiyorum hepinize iyi geceler canım dostlarım benim iyiki varsınız :))))

Evren dedi ki...

sen yolu bile bulamazsın yanına damat beyi de al :)))

Pilli Petro dedi ki...

feanor, yenildiğim hiç görülmemiştir :))


cimbakuka,ev senin olsun kardeşim benim evim var, güle güle mutluca oturun :)

Erdem'e pul ne ki damga bastırırım büyükbaş cinsinden :)

Cimbakuka dedi ki...

yaw yoruldum yemin ederim puff :D

Pilli Petro dedi ki...

mayanın geleceği yok, hadi topluca uykuya, dişlerinizi fırçalayıp gelin bekliyorum yoklama yapıcam :P

Cimbakuka dedi ki...

Erdem beyler korkudan uyudu bile :D

ben burdayım yat de yatalım :D

Pilli Petro dedi ki...

erdem tavuk misali baktı işin içinden çıkamıyo kaçtı onun yatcak yeri yok halbuki :))

valla yavaştan gidelim bu maya gelmez, gelse de sabahlatır bizi.ifadesini yarın alırız :)

beenmaya dedi ki...

maya geldi maya geldi nedir durum bir özet geçin bana ama fazla gelmeyin üstüme zira heyheylerim tepemde :)))

beenmaya dedi ki...

bir de neden benim gözlerim her fotoda kapalı. yok muydu bir tane açık da koyaydın onu be burak efendi. bir de kafalar bir dünya yazmışsın yahu senin flash yüzünden doğru dürüst poz veremedim gözlerimi süzeedim bee :)))

feanor dedi ki...

beenmaya'm kırmızı'm bir sürü güzel fotoğrafın vardı senin, gıcıklığına bunları koymuş bence burak :P

bu yorumla 60 oluyor yorum sayısı ama yarın dönecek geyikle 100ü geçer sanırım :P

bekriya ve erdem çatışması kaç kaç sonlanacak? (dannnnn!)

maya bekriya'nın sorularına nasıl cevap vericek??? (dannnnn!)

buraktan evlilik hakkında şok açıklamalar!! (dannnnnnnn!)

hepsi yarın!!! belki yarından da yakın!

and now.. blogger continues!

Pilli Petro dedi ki...

feanor, Bekriya Erdem çatışması bu konu üzerinden bitmiştir tabii ki ben yendim :)

beenmaya da cevabı verir yakında, parayla değil ya sırayla :)

Zenciörgüsu dedi ki...

Cİmbamcım ,teşekkür ederim beni unutmayıp yazdığın için...:)Keşke herkes senin kadar düşünceli olsa canım (=

beenmaya dedi ki...

arkadaşlarım ne yazık ki bir kendini bilmez yüzünden sizden uzak kaldım, yetişemedim sorularınızı cevaplamaya anca geldim :))

öncelikle Onur'la nasıl bir hasbahalde olduğumu soran meraklı Bekriya hanım, kendisiylen severiz birbirimizi hem de pek çok :)))

fotolarda genelde benim gözüm kapalı bu arada. dedim di mi çocukluk anılarımda neden hazzetmediğimi :)))

erdem efendinin bonu bükük hallerine gelince kendisi bir ara içine bile kaçmıştı aşırı yüklenmeden ama hemen bulup çıkardık :)

bu arada ne o öyle gelemem gidemem hal ve tavırları doktora gelmeyi bilirsin ama dğeil mi hanfendi :)))

bu arada baş konuğu olduğum evren'e ve maya'nın herşeye verecek cevabı vardır diyen burak'a da ayrıcana teşekkür ederim :))))

Pilli Petro dedi ki...

maya hanım maya hanım yeterli bir cevap olamadı şekerim bildiğim kadarı ile beni de seversin :)

açıklama istiyorummmmmmm

beenmaya dedi ki...

alla alla nedir derdin söyle bakayım nesi yeterli değilmiş cevabımın :)))

Cimbakuka dedi ki...

maya o kendini bilmezler yüzünden dün gece bizlerin yanında olup makaraya dahil olmamanı kınıyoruz anacım.

Bekriya'nın sorusuna halkı aydınlatacak cevap bekliyoruz :D

Fotoğraflarda gözlerinizin kapalı çıkması beni ve makinemi bağlamaz lütfen ok at izi kalsın yapmayınız efem :D

Bekriya hanım'ın bizi istemediği aşikar topluluk alerjisi varmış :D

beenmaya dedi ki...

burak efendi şimdi senin bu yaptığın erkek tarafına ayıbın önde gidenidir istersen daha fazla kaşınma ve ağzının payını boyunun ölçüsünü ve artk ne varsa geride almadan bu konuyu kapat istersen diye bir öneride bulunuyorum sana ama elbette seçim senin :))

foto konusuna gelince abicim hassas benim gözlerim napayım flashıda dikince önüme kapanıyor işte. ama benim her halim güzel tabiki o ayrı :))

bu arada mayanın her şeye verilecek cevabı var derken ve bu deyişinle benden bir aferini haketmişken şimdi kıvırtma şeklindeki cevaplarınla asıl kıvıranın kim olduğuna dair müthiş bir koz sunmaktasın bize bilgin olsun.

bekriyanın alerjisine gelince kız haklı şimdi bu gurupta görüşülecek insan var görüşülmeyecek insan var ha diyorsan sen ben arzu falan gidelim eminim ona bekriyada bişi demez :))

Cimbakuka dedi ki...

Şimdi bu işler tehditlerle yürümez maya'cım yok koz çıkar, yok maça çakar cık cık cık:)

Hem ne dedim, 1 kavga ettiğini haber vermiyorsun 2 bunca insanla ilgilenmiyorsun kızgınlığımız buna :D

Fotoğraflar herkesten eleştri alıyor ama onur erdem tülin engin onlar'ın hiçbirinin gözleri kapalı değil farkettiysen, aç gözünü bakma şaşı maya 'cım başkaları gibi :D

Bekriya'nın asıl alerjisini biliyoruz haklısında ne onla ne de onsuz olmuyor sende biliyorsun :D

beenmaya dedi ki...

ben tehdit etmiyorum anacım kıvırtma diyorum sana erkek tarafına yamuk yapma diyorum :)))

Cimbakuka dedi ki...

yahu neyi kıvırdım? :D Başkalarıyla karıştırıyorsun beni :D

Pilli Petro dedi ki...

ay yettim durun len nolii burda :) mayacım açıklama istedik geçiştirme değil canım hııhhh :P

cimbakukacım desteğin için teşekkürler, ama ayıp ettin yaw size allerjim olur mu yanlış anlaşılıyorum :(

tek tek gelin ben daha küçüğüm bakmayın dilimin papuç kadar olduğuna :)

seviyorum hepinizi :)

beenmaya dedi ki...

yanu bekriya nedir durum dedin seviyoruz birbirimizi dedim sana di mi yok yetinmediysen o benim canım ciğerim kardeşim diyeyim sana olur mu :))

burak efendi sen de kaşınıyorsun gibime geliyor bak söylemedi deme :))

Pilli Petro dedi ki...

ahaha tamam yetinelim bariii :))ay çok geç kaldım burda aklıp size laf yetiştirmek boynumun borcu ama çalışmak lazım, para lazım, patrona yaranmak lazım ayol :)

dönüşüm muhteşem olacak bekleyin beni anacıımm :)

Cimbakuka dedi ki...

Yahu ağzımı açmıyorum kabahatli oluyorum sustum...

:x

feanor dedi ki...

ya o değil de son fotoğraf ne kadar da güzel bir fotoğraf öyle :)

di mi kırmızı'm? :)

beenmaya dedi ki...

feanorcum hemde en güzel biz çıkmışız baksana aramızdaki ilişki merak konusu :)))

anubiss dedi ki...

selam, hiçbirinizi tanımıyorum ama fotoğraflarınızdan iyi eğlendiğinizi anlıyorum. katılmış kadar oldum.

Cimbakuka dedi ki...

anubiss bizde öyle başlamıştık ama bak bu hallere geldik :))

teşekkür ederiz...

Zenciörgüsu dedi ki...

anubissim,güzel bebişim,bizde yaparız en afillisinden bir eğlenti..nispet yapanlara kapak olur :)

Cimbakuka dedi ki...

Staticocuğum ne alaka? fotoğraf'ın yok diye işin içinden sıyrılacağını sanma unutma 20 dakka da olsa orada bulundun :)

amacımız kimseye nispet değil, birdahakine buluşmamızda neler kaçırabileceklerinin şimdiden uyarısı diyelim biz buna :)

Zenciörgüsu dedi ki...

Üstüne alınma sana lafım yok cimbamcım:)Arkadaşlığından sual olunmaz,ona eminim!:)

Pilli Petro dedi ki...

maya valla ebn fotolardan değil Burak'ın maya hanımda Onur beyle geldi olayından sonra şey ettim :))

feanor, bizleri de beklemişsin hatta gelmemizin garanti olduğunu düşünmüşsün sağolasın (Erdem'in yorumlara dayanarak söylüyorum) Bursa'nın yolları taşlı iş güç enerji yani öyle :)

sağolun hepiniz :)

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar