6 Şubat 2009 Cuma

Garip Haller Vol.2

Baktığım yollarda gördüğüm düşleri biz sanardım her defasında,
Etrafıma toplanmış sinsi dostlar, düşmanımdan bile korkunç geliyor artık gözüme,
Ne yöne baksam, rezillik, rüsvalık kol geziyor,
Kokmuş aşklar bahçesinde ki pis kokular, kafamı kırıyor bayıltırcasına.
Hani o sevgi sözcüklerinde ki, "canım" replikleri varya?
Yalan, külliyen yalan hemde.
Uzak durun etrafımdan!
Siz ne halt yiyorsanız yiyin ama bana dokunmayın.
Gücümün olmadığını zannedenlere,
Son darbemi göstermedim henüz,
Hayatınızdaki oyunlar gibi,
Sizde oyunun içinde olmaya devam edin,
Elbet bir gün gerçekleri anlayacaksınız,
Ama işte o gün, gözümde böcekten bile farksız olacaksınız...

14 "Minute":

efsa dedi ki...

çok fazla öfke kokuyor bu yazı :(

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

çok fena olmuş kanka bu :(((

foodbynil dedi ki...

Kim kızdırdı seni bu kadar yaa ?

beenmaya dedi ki...

ya içindesindir çemberin ya da dışında yer alacaksın kendin içindeyken kafan dışındaysaaaa...diye takıldı dilime....

Pilli Petro dedi ki...

ne oluyor yahu ??

Cimbakuka dedi ki...

İyiyim iyiyim birşey yok :)

LoLLa dedi ki...

:s finanstan zar zor gectim sen kalkmis blog aciosun arkadasim .)

hosgeldim bloguna .)

LoLLa dedi ki...

canım ve aşkım artik o karad ayaga dustu ki, o yuzden inandirici gelmio artik,

canim
efendim

aşkım
efendim

diaolglariyla dolu etrafimiz

Cimbakuka dedi ki...

İşimiz Fİnans Lola ne yapalım, bizi de zamanında ders babında az uğraştırmadı.

Canım kelimesi'nin, abi, şşt, pişt gibi seslenmelerden farkı yok benim adıma.

LoLLa dedi ki...

farkettim işi ordan dustum buraya leen bu kim nolii deyu ama takildim kaldim bloguna

insan bi hosgeldin der :))

agresifim bugun yrn daha ii olucam promise :)

ayrica Fundamentals of Corporate Finance kitabi yanlis ben sana soyleyim :)))

nolur nolur bi ara benim blogta finansla ilgili yazima bak :)

anla nasil harap oldugumu

Cimbakuka dedi ki...

Özellikle hoş geldiğini belirtmiştim, yorum gönderildi dedi fakat, gitmemiş.

Valla ders olarak bilmemde içine girdiğin zaman işin eğlenceli ne yalan söyleyeyim :)

LoLLa dedi ki...

temeem sustum duayen sensin .)

ELİF dedi ki...

Ne bu şiddet bu celal be arkadsım...

Böcek dedi ki...

gerçeklik sanıdığımız o asıl gerçekliğin saklanan,kendi yüzü nerelerde...

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar