3 Şubat 2009 Salı

Siyah - Beyaz Gece...




Her SİYAH duyuşumuza BEYAZ ile karşılık verenlerdeniz biz,
Tutku nedir bilen,
AŞK'ı en derinden yaşayanlarız.
Sevgimi bu, delilikmi kavramını hala arasada felsefeciler,
Eros'u bile kıskandıran duygular taşırız biz.
Boşuna da demiyoruz ya "Eros Aşk'ı bizden öğrensin" diye.

Siyah- Beyaz geceyi bizimle yaşamak isteyen tüm BEŞİKTAŞ'lıları bu çok özel geceye bekliyoruz.

Unutmayın, bu alemde 2 büyük var,

Biri BEŞİKTAŞ diğeri 70'LİK YENİ RAKI :)

Organizasyon Bilgileri:

27 Şubat Cuma 2009
Club Questo Kuruçeşme
22:00 - 04:00
Limitsiz Yerli İçki (60 TL)

Rezervasyon ve Bilgi için;

Burak Güven: 0535 486 77 57

İlgili linkler;

http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=46863627583&ref=share


5 "Minute":

beenmaya dedi ki...

beni de götürün benide götürün :))

Cimbakuka dedi ki...

Beklerizz..

Pilli Petro dedi ki...

sizin gecelerde hiç bitmiyo kardeşim, bu ne sosyal yaşam :)

Cimbakuka dedi ki...

Bitmez bekriya'cım :)

Ay'ın 13 ünde studio live - 80's 90's party, öncesinde aynı gün ÇGH, bi gün sonra sinema, son gün de trabzon maçı vs vs.

Yoğun adamlarız napalım, yoruluyoruz valla ne yalan söyliyim :D

Pilli Petro dedi ki...

valla yorucu iş yardım etmek isterdim ama benim yoğun sosyal yaşantım buna el vermez :))

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar