26 Mart 2009 Perşembe

+1 daha hayat'a...

Hey gidi Cimbakuka,

Ne oldun gördün mü, yaşlanıyorsun KOÇ'um...

Ne diyim kutlu olsun.

İçindeki çocuk hiç ölmesin...

26 "Minute":

kelebenk dedi ki...

daha çok kısa bir zamanda tanımış olsam da uzun zamandır tanıdığım insanlardan daha çok güveniyorum sana. bir telefon bir adım bir ses kadar uzaksın sadece bana. biliyorum sadece mutlu eğlenceli zamanlarımda değil, kötü günümde de yanımda olacaksın. allah kötü günler göstermesin ama bize hiç. benim için çok değerlisin ve biliyorum çok iyi bir dostsun benim için.
çok uzun süreli bir dostluk bizi bekliyor. yeni yaşında ve bir sonraki yaşlarında yanında olmayı diliyorum mumunu üflüyorum.
mutlu yıllar cimbakukam,arkadaşım,dostum!

SALINCAKLA KAL, İÇİNDEKİ ÇOCUĞU ÖLDÜRME!

feanor dedi ki...

Neden bilmiyorum, ama bir kere daha +1 eklediğinde yanında olmayacağım aklıma geldi şimdi...

seneye yani.

Ama sonraki seneler de bizi bekler di mi burak? Ben daha nice nice sinir ederim seni, 3-4 seneye kalmaz 40 gösteriyorsun derim falan :)

İyi ki doğdun, iyi ki varsın bro...

İyi ki özlem'i dinleyip, gelip tanışmışım seninle :)

ve şarkıyı patlatır giderim:

iyi ki doooğduuuun buuuuraaaak
iyi ki dooooğduuun buuuuuuuraaaak
iyi ki dooooğduuuun
iyi ki doooooğduuuuuuuun
muuutluuuu yıılllaaaaaar saaanaaaa :))))

muck!

cesetizleri dedi ki...

kutlu mutlu olsun doğum günün. kelebenk'in salıncakla kal temennisine katılıyorum.

Cimbakuka dedi ki...

kelebennk' im bunlar çok güzel sözler çok teşekkürler :)

Feanor'um, seneye yok'um belki diyorsun ya, sevmeye, dostluğa, kardeşliğe engel değil mesafeler unutma...

Cesetizleri merak etme hala olabildiğince çocuğum, keşke hep öyle kalsam.

Damlo dedi ki...

doğum günün kutlu olsun babülüm. seni çok seviorum tiradına da giriim en iyisi mi ben. çook sevoorum ki ben senii. yalnızlık okuluna çok şey borçluyum senin gibi bi insanla beni tanıştırdığı için ve senin paylaşımın için sana.
nice senelere babül, her zaman mutlu, huzurlu ve sevdiklerinle beraber inşallah!

hem korkma hala çıırsın :Pp

Damlo dedi ki...

çıtır olcek o :P

Cimbakuka dedi ki...

oy oy otcum bunları bu saatte duymak ne kadar güzel :D

Enişte'ye de çok selamlar, o daha çıtır ;)

:D

feanor dedi ki...

ben daha çıtırım.

LoLLa dedi ki...

hepisi börtdeysi kutlu olasica adam seviorum seni ben bea :))

nice nice niceeeeeeeee

eheuehe gerisi gelmedi yaw :)))

nice mutlu yillarsssssssssss bebeeem :))

Zeugma dedi ki...

Sevgili Cimbakuka ;

Sağlık,mutluluk,başarılarla dolu nice yıllar diliyorum sana..
Yaşama sevincin hiç bitmesin. Süper yıllar birbiri ardınca gelsin.
Demek senin de içinde çocuk var. Bende de var ondan:)
Arada parka yollasak da oynasalar :D

Selin dedi ki...

Nice mutlu yıllara!

:))

Evren dedi ki...

adını ilk duyduğumda sevmemiştim seni, hatta çok kızmıştım sana. sonra bir gün iki satır yazı yazdın bana. iki anlamlı dost yazı. farklıydın, vefalıydın, dost gibi dost, adam gibi adamdın...
sen bilmesen de senli cümleler kızdırıyorum ben erdem'i, siyaset konuşurken takındığın tavrı beğeniyor, aşkı konuşurken takındığın tavrı yutmuyorum nedense.

dostunu sevmekle başladı benim için herşey, dostunun dostu seni severek devam etti. dilerim nice yıllar, nice güzel yıllar bekliyordur seni. dilerim damat bey en kötü ihtimal düğünde içeriz beraber :)

efsa dedi ki...

Kelebek çok güzel söylemiş. seni tanıyıpta güven hissetmeyen biri sanmıyorum ki olsun. İnsanlara ilk aşıladığın şey bu oluyor. Her zaman onların yanlarında olacağını hisettiriyorsun.

Allah kalbindekileri versin sana bu yıl, bu yaşında. :))

mutlu ol burakcım, seni seviyoruz+bezelyedende bir öpücük

Pilli Petro dedi ki...

ooo nice senelere efem,hep güle güle yaşa Beşiktaş maçlarını izle bağır çağır :)

beenmaya dedi ki...

eh be damat efendi iyiki doğmuşsun. iyiki varsın. iyiki tanımışım seni. herşeyin gönlünce olması dileğiyle nice seneler...

Maryjade dedi ki...

Nice mutlu seneler dilerim...Sevgilerimle

Cimbakuka dedi ki...

@LoLLa sağol kuzum, oteller zincirini kurduğunda en iyi müşterin olacağız emin olabilirsin :) Selanik'den de ben selam yollarım ehe :)

@Zeugma: benimki hep park'da zaten, kumdan kaleler inşa etmeye devam ediyor, kah salıncakta sallanıyor, kah düşüyor kalkıyor ama çok mutlu.

@sLn, çok teşekkürler :)

@Evren: o gün o'nu niye yaptığımın anlaşılacağını elbet biliyordum, ve görüyorum ki doğrusunu yapmışım, dost'luk kolay kazanılmıyor gerçekten. E artık anahtarı hakettik :P

@sevgili selincanın annesi hanım, seni tanıdığım içinde çok mutluyum bezelye'ye iyi bak o'nu ve seni seviyoruz, öpücüklerde bizden :)

@Bekriya. Sene boyunca boğduğun mimlere bu senede kaldığın yerden devam edeceğini düşünerek teşekkürlerimi sunuyorum :)
Bizim asıl partimiz Mayıs'ta Denizli'de olacak anladın sen :)

Cimbakuka dedi ki...

@beenmaya, erkek taraf'ının yılmaz savunucusu sağol kuzum akşama bekliyorum, biliyosun fener mevzuunu :D

@Maryjade: çok teşekkürler :)

Kupa Kızı ♀ dedi ki...

burda da kutlayayım :)

2.kez mutlu yıllar sevgili blog komsummm

seni seviyoruzzz(:

foodbynil dedi ki...

Cimbam benim bak neden benzediğimiz çözdüm artık :)Nice yıllara canımın içi arıyorum açmıyorsun getirtme beni oralara.Mutluluk dolu yıllar seviyorum seni..

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

Kim dedi sana doğ diye bana sordun mu bakalım...Hadi doğdun hayatıma neden girdin...Girdin bu kadar neden iç içe girdik...Seni tanıdığım güne lanet olsun burak efendi...Çünkü keşke daha önce girseydin hayatıma :))))

SEni çok seviyorum kardeşim canım dostum iyiki varsın ulan....

Dağılın bakayım o benim herşeyim paylaşamam (Not: Bir tek Tüli hariç)....

rahat-sız hatun dedi ki...

Geç kaldım biraz sanırım

Doğumgünün kutlu olsun, mutlu ol senelerce :)

Cimbakuka dedi ki...

hepinize çok teşekkürler :)

erdem hesbını akşama sorarım artık sana :P

Tüli dedi ki...

Seni Çok Seviyorum...
:)

Adsız dedi ki...

nice mutlu yıllar diliyorum.

DeliRapunzel dedi ki...

mimlendiniz efendim;) ayrıca mutlu kutlu yıllar, öpito;)

http://delirapunzel.blogspot.com/

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar