3 Mart 2009 Salı

Bunları biliyor muydunuz? vol.2

-Bilim adamlarına göre IQ'nuz ne kadar yüksekse o kadar çok rüya görürsünüz.


-İnsan vücudundaki en büyük hücre yumurta hücresi, en küçük hücre ise sperm hücresidir.


-Bir adım atmak için 200 kasınızı kullanırsınız.


-Ortalama bir kadın ortalama bir adamdan 5 inc (12,5 cm) daha kısadır.


-Ayak başparmağınızda iki kemik olmasına karşılık diğer dört parmağınızda üçer kemik bulunur.


-Bir çift ayakta 250,000 terbezi vardır.


-Tam dolu bir idrar kesesi aşağı yukari bir beyzbol topu ebadındadır.


-Mide asidiniz bir jileti eritebilecek güçtedir.


-İnsan beyin hücresi 5 takım Encyclopedia Britannica'daki bilgileri alabilecek kapasitededir.


-Yiyeceğin ağzınızdan midenize ulaşması yedi saniye sürer ..


-Ortalama bir rüya 2-3 saniye sürer.


-Göğüsleri kılsız erkekler, kıllı erkeklerden daha fazla karaciğer sirozuna yakalanırlar.


-Döllenme anında, yaklaşık yarim saat tek bir hücre olarak yaşarsınız.


-Her bir ayağınızda yaklaşık bir tirilyon bakteri vardır.


-Vücudunuzun 30 dakikada saldığı ısı ile iki litre suyu kaynatabilirsiniz.


-Diş minesi vücudunuzdaki en sert şeydir..


-Dişleriniz doğumunuzdan 6 ay önce (dişetlerinizin içinde) oluşmaya başlar.


-Sevdiğiniz birine bakarken gözbebekleriniz genişler, nefret ettiğiniz birine bakarken de.


-Burnunuzla başparmagınız aynı boydadır.


17 "Minute":

Zenciörgüsu dedi ki...

Ehe çok seviyorum bunları ben (=

Ama benim başparmağım burnumdan daha büyük..Bak yine bir asparagas yakaladım :P

Cimbakuka dedi ki...

Senin el'in el değil ki, fırıncı küreği mübarek :D

Normaldir burnundan büyük olması :P

Zenciörgüsu dedi ki...

Hahahha!O da doğru bak!
Normal insan eline göre yazılmıştır bunlar..:D

Cimbakuka dedi ki...

e yani :)))))

kardelen dedi ki...

RÜya kısmı ne kadar doğru acaba benim rüya görmediğim bir gece yoktur da:) kendimizle ilgili bilmediğimiz ne çok şey varmış öyle...

Cimbakuka dedi ki...

Bilgilendirici serilerimiz devam edecektir :))

beenmaya dedi ki...

ne yani ben doğru dürüst rüya görmem salak mıyım şimdi :))

kırmızılı dedi ki...

peki saçma sapan rüyalar görmek neye giriyo :D
o kadar çok rüya görüyorum ki
acaba iq çok yüksek ondanmı delilik sınırında rüyalarım :p
ahahahhaha

Pilli Petro dedi ki...

herkes baş parmağıyla burnunun uzunluğunu ölçecek kesin :)

Cimbakuka dedi ki...

mayacım; şimdi yorum yazsam sert kullanacaksın, o yüzden susuyorum :))

kırmızılı; senin durumun pek bir vahim be canım hani ne desem olmayacak :)

bekriya; sazan 1 bakınız NoSTATIC ehhehe :))))

öpüldün staticocuğum :*

beenmaya dedi ki...

sert kullanmak mı lütfen beni farklı tanıtma etrafa ne zaman sert kullandığım, şiddet uyguladığım görülmüş yalnızlık dışında :))

Damlo dedi ki...

jilet mi? britannica mı? bir trilyon bakteri mi? 7 saniye mi? burnumla başparmağım mı? ay nasıl ya?? :X

Cimbakuka dedi ki...

Eğrelticim niye bu kadar şaşırdın yahu :)

Kaçırdıysan birde bunun vol.1 i var o'nu da bul orda da şaşıracağın çok şey bulabilirsin :D

Damlo dedi ki...

ne bileyim her gün duyduğum şeyler olmadığından şaşırmışımdır belki ::D

onu hemen okumayayım şimdi şaşırma komasına falan girmeyeyim :D:D

Cimbakuka dedi ki...

Ama o biraz daha genel, bu direk insalık hakkında bilmediklerimiz :)

kelebenk dedi ki...

-Bir çift ayakta 250,000 terbezi vardır.

bir çift yatakta olarak okudum sonra mantıklı geldi ama nasıl ölçmüşler falan diye düşünürken gördüm:):)

-Burnunuzla başparmagınız aynı boydadır.

okuduktan sonra baş parmağını burnununa götüren 390495948958. insanım yihuuuuuu

Cimbakuka dedi ki...

Sazan'ım kelebenk'im merak etme yalnız değilsin senden 2 öncede ben geliyorum :D

Yatak konusuna da birşey diyemeyeceğim için fesat :D eheheh..

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar