13 Mart 2009 Cuma

Sırada ne var?

Eğer sizin ki din ise, eğer sizin ki aynı kitap ise benimki olmasın.


Ak Parti Aydın İl Başkanı İsmail Hakkı Eser, Merkez İlçe Başkan Adayı Hakkı Aslan'ın yemeğinde ilginç sözler sarf etti. 500 kişinin bulunduğu yemekli toplantıda Başkan Adayı Hakkı Aslan'dan sonra söz alan İl Başkanı İ. Hakkı Eser:"Biz Başbakanımızı ikinci peygamber olarak görüyoruz" dedi.

Padişah oldu, Atatürk oldu, şimdide 2. Peygamber.

Sırada ne var?

Yakında Erdoğan sen bizim Allah'ımızsın da dersiniz.


Töbe töbeeeee..


15 "Minute":

Damlo dedi ki...

milletçenek pek meraklıyız sevdiğimizi ilahlaştırmaya.

Evren dedi ki...

ahahha
herşeyi tahmin etmiştim de
2. peygamber
pes valla pes ya...
bunların kitabı da yok artık. pes.

Cimbakuka dedi ki...

Hamdolsun.

Böcek dedi ki...

höh artık.
bir bu eksikti.

Pilli Petro dedi ki...

sırada ben ve mimim var paslayıverdim :P

http://gecmisola.blogspot.com/2009/03/lakaplar-m-de-buyur-burdan-yak.html

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

rezillik artık diz boyu...

foodbynil dedi ki...

Yok artık çüş artık bu ne beee?Şıracıyla bozacı diyorum susyorum.

Parpali dedi ki...

Hiç şaşırmadım. Ve dahası, ne zaman gelecek bu çıkış diye de bekliyordum. O adı sanı belli cemaatin derdinin, peygambersiz bir din olduğunu bilmeyen kaldı mı?

Noni dedi ki...

Merak ettim princeofrain'e ne oldu? Son koyduğun yazıyı kaldırmışsın, bir açıklama yapsaydın iyi olurdu...

Cimbakuka dedi ki...

Noni'cim haklısın ama o kadar yorulduk ki o kısmı düşnemedik inan.

Ulaştık alpere biraz halsiz solgun ama durumu iyi.
annesinin yanına gidiyord.

Detaylı daha da konuşamadık uygun durumda arayacak.

Yazıları kaldırmamızı da o istemişti zaten.

Sonuç.

Durumu iyi bir sorun yok.

Cimbakuka dedi ki...

alper kim ya of :(

aykut anlayın.

Sade dedi ki...

euzu!

mehbup dedi ki...

şaşırmadım,daha neler göreceğiz.yağcılık işte..yakında çarpılacaklar..

Noni dedi ki...

Neyseki sevindim iyi olmasına...

Güzel bir gün diliyorum herkese!

Zeugma dedi ki...

Ama Buriii :( Sana çok teşekkür ederim, zevkli bir mimmiş..

Amam ama..ben uzun zamandır Mim'lere kapalıyım. Beni affet.
Ve artık geri dönüş yok.
Başka bir görev ver seve seve yapayım olur mu?
Bak istersen buradaki yazımda MİM işine nokta koymuştum..

Çok güzel yazmışsın Mim'ini gülerken öldüm bir bölümünü okurken..
Hadi hoşçakal..görüşürüz..

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar