17 Mart 2009 Salı

Garip Haller Vol.3

Mutluluk skeçleri arası garip bir hüzün,
Üstüne biraz gülümseme serpilmiş lezzetli gibi görünsede;
Bastırıldığında sıcağın verdiği his kadar acı.
Objektif'den baktığımda kadraj'a sığdıramadığım onlarca kare.
Yakına alsam çok buğuk, uzaklaştırsam çok silik...
Cevabını bilemediğim sorular içerisinde,
Kaç yanlış'ın doğrularımı sileceğinin korkusu da mevcut.
Kaçmak gibi bir derdim hiç olmadı
Ama sabit durmak ne zaman çözüm oldu ki.
Ne düşündüğümü bile bilmiyorum o derece.
Biribirine karışmış renkler içinde
Siyah ile Beyaz'ı bulamamak gri olmak bu.
Yoğunlaşmam lazım biraz daha hayat'a
Belki onda daha önceden çıkmış sorular vardır...


"yamacımda bir kurt ölmüş aşktan
gel biz kaçalım burdan
dağlara çıkalım ağırdan yavaş
seni soranlara iyidir derdim
belki de yanılan bendim
belli ki daralan sendin
yavaş yavaş " (Duman)



3 "Minute":

Damlo dedi ki...

gri olmak vahim bişi.

kelebenk dedi ki...

yalan a sardım deli gibi. güseldir . mistir.

Cimbakuka dedi ki...

Çok fenadır, kafa kırar, dağatır.

ama mistir...

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar