23 Mart 2009 Pazartesi

Günaydın Türkiye


Günaydın sevgili blog insanları, cumartesi'nin yoğun, pazar'ın tamamen yatarak geçtiği bir hafta sonundan sonra işimize gücümüze kaldığımız yerden devam ediyoruz. Dün bütün gün evde oluşumu da fırsat bilerek kanal kanal dolaşıp, bolca haber izleme fırsatı buldum. Dün bayağı ağır bir gündem vardı açıkçası.

*Valiliğin aynı yerde 2 miting olmaz deyip AKP Hükümetine Kazlıçeşme'yi altın tepside sunarak, CHP, SP ve BBP ye Çağlayan'da 3 miting birden vermesi ne derec eşit bir ortamda mücadele olduğunun kanıtı. Komik olan'ın da Sayın RTE'nin 11'de başlayacak mitinge, Baykal'ı dinleyerek Saat 13'de çıkıp aha bak Baykal gördün mü? sende kaç kişi vaaar bende kaç kişi demesi? İyide Tayyip efendi demezlermi adama, sana sunulan miting alanı 50 bin metrekare, Çağlayan 14 bin metrekare diye?

Ama öğlenden sonra İzmire geçen Baykal AKP'nin 35bin kişiye yaptığı miting'e karşılık 120bin kişi toplayarak İzmir'in ne derece önemli olduğunu da ortaya koydu. Konuşmasında söylediği "Türkiye’de Anadolu işgal edildi. Hiçbir kentin işgal edilmesi İzmir’in işgali kadar ızdırap yaratmadı. İzmir’in kurtuluşu Türkiye’nin kurtuluşu oldu. Türkiye’ye gözünü dikenler her yeri alsalar ama İzmir’i almasalar rahat edemezler. Her yeri alırlar ama İzmir eksikse o hiç almamış demektir, tadını çıkaramazlar, mutlu olamazlar, yetmez onlara. İlla ki ‘İzmir de İzmir’ diye tuttururlar ama İzmir bu. O kadar kolay alınıp, verilmez ki... İzmir’i alan zaten 1922 yılında almış. İzmir’i Mustafa Kemal almış. İzmir her gün yeniden alınıp verilmez. Bir kere alındı, 1922’de iş bitti. İzmir’in tek sahibi var Atatürk ve İzmir halkı. İzmir’i almaya, kömür poşeti, buzdolabı, çamaşır makinesi, koltuk ve kanepe yetmez. İzmir’i tehditle, şantajla, korkutarak da alamazsın. Gönülle İzmir kimin yöneteceğine karar verir. Saygı göstereceksin saygı. Türkiye İzmir’deki Hükümet Konağı’nın çatısına o bayrak çekilinceye kadar rahat etmedi. İzmir’in bayrağına sahip çıkın.” sözler inan'ın benim çok hoşuma gitti, kendisini çok sevmesemde. Sanırım İzmir'de yaşamak tam bana göre.

Bunun dışında gündemde spor açısından, 3 Büyüklerin birbirlerine top'u atmaları vardı ki şaka gibi. Fenerbahçe, Trabzon kaybetmiş Beşiktaş - Sivas güzel bir mücadele sonrası berabere kalmış ve bütün avantajlar Galatsaray'a geçmişken 9 kişi rakibi karşısında 0-1 malüp duruma düşmesi komikti.
Bülent Korkmaz'ı destekleyen arkadaşlara Lincoln > Bülent Korkmaz formülünü hatırlatırım, inan'ın Lincoln'ü değil sizi cezalandırıyor açın gözlerinizi.

Keza milli takım'ı Terimspor diye bende adlandırmaktayım ve Fatih Terim'in sadece ego tatmini için orada bulunduğunun kanıtnı da Türkiye'nin şu anda en istikrarlı oyuncusu İbrahim Toraman'ı milli takıma çağarmayarak gösterdi. Toraman şu sözleriyle " Milli takıma çağrılmasının beklendiğinin, ancak kadroya alınmadığının belirtilmesi üzerine Toraman,'Yukarıda Allah var, ben işimi yapıyorum, vicdanım rahat, herkesin vicdanı da rahatsa sorun yok zaten'' dedi. laf'ı gediğine koydu. Afferin Toraman

Yine devam edersek bir ilke imza atan TRT! ben o'na T.R.T.E diyorum Avaz diye uluslararası kanal açarak Orta Asya'ya ılımlı islamı yaymaya devam edecekmiş hayırlı olsun. Ha birde Eurovision'a katılan Hadise'nin klibinde ki yırtmacı fazla derin ve dansını erotik bulan bu kanal yayınlamama kararı almış, te Allah'ım ya, akıl fikir versin size ne diyim.

Kısacası hafta'nın özeti böyle. Cumartesi günü deliler gibi eğlendik bu konuda Yalnızlık Okulu ve NoSTATIC'e tekrar teşekkürler gecenin ilerleyen saatlerinde kendilerinden ayrıldım dünde konşmadık yaşıyorlardır umarım ben iyiyim :)))

Haydin şişirdim kafanızı iş başına Görüşürüz Blog insanları.

7 "Minute":

Sinirli Prenses dedi ki...

Günaydın sevgili blogdaş :)
Hayırlı haftalar olsun inşallah..

Zenciörgüsu dedi ki...

Günaydııınn cimbamcım...Bakırköy'den bildiriyorum,evet yaşıyoruz bi şekilde :Pp cumartesi süperdi,perşembenin gelişi cumartesinden belliymiş yanii..Olmadı galiba..Neyse,çok sevirem seni..

Dua:pazartesi sendromları gitsin,bütün hafta güzel geçsin dinimiz amin...(=

Cimbakuka dedi ki...

Prenses iyi haftalar hepimize olsun, Kutlu doğum haftası bu hafta güzel geçsin :P

valla staticom bazı kısımları hayal meyal hatırlıyorum sanırım güzel bi gündü, yalnız bütün birayı montuma boşaltan barmenin ben :)))

Perşembeyi beklürük, bizde seni sevürük :P

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

Merkez sağlık durumum iyidir tamam...

malikocas dedi ki...

Bir dönem daha bu melih alırsa ankarayı ilk planım izmire taşınmak bunu epey bir zamandır düşünüyorum..

Bu arada izmirde hiç görmedim ama çok umrumda değil bir çok kişininde benimle hem fikir olduğunu konuyu kime açsam söylüyor...umarım çok alakasız olmamıştır...

Zeugma dedi ki...

Baykal'ın şu kırmızıyla yazdığın sözlerini detaylarıyla okumamıştım.
Tarihe imza atacak laflar döktürmüş.
Ama tabii lafla peynir gemisi yürümüyor.
Paylaştığın için çok teşekkür ederim Cimy :)

Sonrasındakilerden yani futboldan anlamiyrem :DD

Cimbakuka dedi ki...

Bakalım Zeugma'cım halk yüzünü gösterecek 29 mart'da sandıkta.

Hayırlısı.

Futbol'a da girme zaten boşver biz yandık sen yanma :P

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar