21 Mart 2009 Cumartesi

i love blogaaa

Blog candır,

Bloggerlar da candır.


Seviyorum hepücünüzü...


İçimden geldi valla :)))

29 "Minute":

Pilli Petro dedi ki...

ahaha sağol ben biz de seni seviyoruz :)

Damlo dedi ki...

valla ben de.

Kupa Kızı ♀ dedi ki...

bizde bizdeee (:

kelebenk dedi ki...

ahahah ben de:D:D ahaha:D

feanor dedi ki...

sonunda itiraf ettin!

o zaman ben de itiraf ediyorum..!

ben de seni seviyorum burak!!! :P

adsldşkdsşlakdas :D

neyse :D

Cimbakuka dedi ki...

kşşşftttmşşşt. :D

kelebenk dedi ki...

sonunda olacağı buydu. hadi bakalım. hayırlı olsun:D

Cimbakuka dedi ki...

Evet arkadaşlar olay çıkarmadan bizi de zor durumda bırakmadan şimdi sakince korteji dağatıyorsunuz, zor kullandırtmayın lütfen, lütfen...

:)

kelebenk dedi ki...

biz öyle değiliz değiliz.

lay lay lay... höleböy böy....

Damlo dedi ki...

avniye noldu??


ahşkhkdasdasdas

feanor dedi ki...

//eğreltim: hepsi benim!

erdem'im de var daha :P


ahahha koptum gece gece :D

Cimbakuka dedi ki...

Höh be birader ne mezhebi geniş adamsın :D

feanor dedi ki...

cimbakuka:

harem kurcam ben.

bayan bloggerları da eklemekteyim.

çünkü...

hayat sevince güzel,
sevince tatlı günler,
bir kuşu kelebeği,
bir taşı sevin yeter!

sevince kalbinizde,
ümitler çiçeklenir,
kötülükler kaybolur,
karanlğa gizlenir!

sevelim, sevelim, seveliiiim! (hell yeah!)

Damlo dedi ki...

zuhahaha
hepsi benim haa!!

olmm avnişimi bırak baree. xy bulmuşum bırakmam :D:D

Damlo dedi ki...

2 kere yollamışım, o kadar korkuom yani :D:D

kelebenk dedi ki...

feanor; sevilelim den sonra hell yeah nedir?

ayrıca bir kuşu KELEBENGİ sdşlfksşdlfksşldk:D

feanor dedi ki...

//eğreltim: XYni yerim senin!

//kelebenkim: o kısmı sanaydı zaten, belirtcektim ama şarkı arasında konuşmak olmaz diye şeedemedim.

bu arada yorumları ben cevaplıyorum :D

hahahha çok eğlenceli :D

burak kızıyor musun bana :P

Cimbakuka dedi ki...

Tazzikli jop la geliyorum az kaldı :D

feanor dedi ki...

terbiyesiz :P

Evren dedi ki...

insan bir haber veririr taşınıyorum diye, stres insanı yaptn beni sabah sabah bulmayıncaseni. neyse... yönlendim buldum :)
hayırlısı olsun...sevgiler...

beenmaya dedi ki...

benim bir düşünmem lazım sevmek konusunda dicem ama hiçbişi olmasa bile sırf renginden ötürü, beşiktaştan ötürü severim seni be damat efendi :)))

efsa dedi ki...

:)) hepiciğinizi öpen efsa ikonu :)

LoLLa dedi ki...

eheue cosmus adam :))))

bende seviom len :)))

mmmmuuucccckkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Arzu Eylem dedi ki...

İçinden gelene çok içten bir cevap vereyim ben de:))
Ben de seviyorum vallahi seni, sizi,bizi ve hepimizi...

Zeugma dedi ki...

Hepiniz çok şekersiniz:)

Ben gelemiyorum, birgün toplanıp siz gelin bana :)
Valla bak ya :D

Hepinize sevgiler gönderiyorum..

Cimbakuka dedi ki...

pufff

Evren dedi ki...

ne oldu ki ?

Cimbakuka dedi ki...

Ya bunu burakguven net üzerinden deniyorum.

Anlamsız bir sorun var ve halledemiyorum.

Blogu tamamen buraya taşıycam ama wordpress mahvetti beni

Evren dedi ki...

kolay gele :)

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar